Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 16041 til 16060 af 63056
-
Margin som en bogside
ForumindlægHej! :) Når jeg opretter dokumenter i LaTeX, så laver den margin som, hvis man skal lave en bog, dvs. alle sider med ulige sidenummer har bred højre margin og alle sider med lige sidenummer har bred venstre margin. Jeg bruger den preamble, der ligger her: http://users-cs.au.dk/tutor/wiki/L... -
SPARTACUS OPRØRET
ForumindlægHej Allesammen. Jeg er ved at skrive min historie opgave, men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal analysere Spartacus oprøret ? Nogen der har nogle forslag. -
AT-EKSAMEN
Forumindlægjeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig for jeg er helt losst.jeg skal nemlig op i AT ELLER DET SOM MAN FØR KALDTE AS men jeg ved ikke hvad jeg skal sige til eksamen om min opgave når du nu allerede har læst den. plz hjælp mig og på forhånd tusinde tak -
HK
Forumindlægheyhvor mange medlemmer har HK og fordeling er der mellem kvinder og mænd?hvorfor tror du fordelingen er sådan?Hvilket formål har HK?Hvem kan blive medlem af HK?Hvad er en funktionær? -
Forskellen på valg af hf-uddannelse i gymnasium eller VUC
ForumindlægJeg er simpelthen nødt til at høre et meget konkret svar fra jer, som har haft samme erfaring inden for dette område. Jeg er begyndt med at søge om optagelse på 2-årigt hf og vil således gerne vide forskellen på valg af hf-uddannelse i gymnasium eller VUC. Åbner begge uddannelsesinstitutioner... -
Musik på B
ForumindlægNu hvor jeg skal starte på gymnasiet - er der en retning jeg er interesseret i, og der er Musik på B. Kan man vælge at spille klaver - man risikere vel ikke at ende med at synge, eller spille bas? -
Uddannelsesparathed i 10.klasse
ForumindlægHej alle sammen! Er der nogen her, der ved hvordan lærerne/vejlederne i 10.klasse vurderer en uddannelsesparat/ikke-uddannelsesparat i 10.klasse? Jeg har hørt fra mange, at de kigger på standpunkts karaktererne + afgangsprøven fra 9.klasse. Det vil altså sige, at hvis karaktererne dér er dårl... -
Størsts/Mindste hoved på SP
ForumindlægKunne det ik være lidt sjovt at finde ud af, hvem der har hhv. det største/mindste hoved herinde? :-) Jeg har 58.... så jeg er nok ik en af vinderne:( -
Hjælp det faster. Løst eller fast sammensat udsagnsord.
ForumindlægHej. Jeg vil gerne have hjælp med noget tysk. Det haster og håber derfor at der er nogle der vil hjælpe. Det er tysk sammensat udsagnsord, om ordet er fast eller løst. Fx unterschrieben, som er fast. Det er disse ord jeg vil have hjælp med: aufbrechen, umziehen, unterrichten, aufsuchen og ableh... -
Havde dansk industri brug for arbejdskraft?
ForumindlægHavde dansk industri i perioden, Det moderne gennembrud behov for arbejdskraft, og hvorfor? Jeg ville blive så glad hvis jeg kunne få noget lidt godt af jeres kloge hoveder, da dette er min sidste problemstilling jeg skal have lavet! Tusind tak på forhånd. -
Marxisme >< Leninisme
ForumindlægNogen som kan hjælpe mig med at finde nogle centrale forskelle mellem marxisme og leninisme? ligheder er også fine, men hovedsageligt forskellene -tak :D -
Romantikken versus postmodernismen
ForumindlægJeg skal igang med det et dansk speciale, der omhanlder romantikken og postmodernismen. Derfor ville jeg spørge om, der var nogen, der havde nogle gode problemstillinger til denne opgave ? -
eksamen og karekterer
ForumindlægHej alle. Dette er ikke et disideret spg. Men bare en undren. Var oppe i mundtlig dansk i dag og fik 2 karekterer. En for den ukendte tekst og 1 for min projekt opgave. Er det noget nyt at man får 2 karekterer i mundtlig ? :0) -
Konfidensinterval – multiple-choicetest
ForumindlægJeg er ved at kigge på en multiple-choice-test, som kort fortalt går ud på følgende: Der antages at en multiple-choice test stilles i faget historie, hvor der er 10 spørgsmål, og der til hvert spørgsmål er 4 svarmuligheder. Selvom personen ikke ved noget om emnet, så har vedkommende alligevel en ... -
Højder, medianer, midtnormaler og vinkelhalveringslinjer
ForumindlægHej, Jeg har en opgave der lyder følgende: 9;9;Overvej hvordan højder, medianer, midtnormaler og vinkelhalveringslinjer ligger i en trekant. Er der en fast regel?9;9;. Kan ikke rigtig finde ud af hvordan jeg svarer på dette. Så det ville være en stor hjælp, hvis nogen gad at forkla... -
VIGTIGT
Forumindlæghej alle sammen.. er der nogen som har læst digtet mit barndommensgade??? -
Stormvejr
ForumindlægHej folkens, vi har lige fået slutrapport for i vores NV forløb om vejret. Vi har hver fået udleveret et emne, som vi skal skrive om, og en god del af os har fået emnet "stormvejr." Vi har næsten ikke snakket om stormvejr i forløbet, og vi har skam også klaget en del til vores lærere, m... -
engelsk 4b
Forumindlægslot på engelsk ? -
hjælp til rettelse af spansk eksamen, der er om et øjeblik
ForumindlægHej, ville høre om ikke der er var nogen der gider kigge på mit oplæg? El texto trata de el matrimonio que se llaman Manuel y María Espí. El texto es un artículo. Lo que pasa es que el matrimonio entrevistan de sus hijo Lucas. Casi treinta años compraron a un recién... -
hjælp til skema
Forumindlæghejsa er der nogle der kan hjælpe mig med de her opgaver?
