Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 16061 til 16080 af 24761
  • HJÆLP TIL SÆTNING - NEMT!

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er kommet lidt i tvivl... Selvom det er meget nemt, men føler lidt, at jeg har glemt, hvordan man siger følgende på engelsk "Han vil uddanne sig som..." er det "He wants to educate as ..." Eller noget helt andet?
  • Gode kort på hånden

    Forumindlæg
    Hvordan vil i sige det på engelsk? Det hedder vel ikke bare: great cards on the hand :S lyder ikke godt.. 'A great hand'.. den holder heller ikke helt. Har man ikke et mundhæld lig dette danske?
  • Selvvalgt emne

    Forumindlæg
    HEEY allesammen!! Da jeg til 9.klasses afgangsprøve skal op i mundtlig engelsk, skal jeg lave et selvvalgt emne, som jeg fortæller om til eksamen. Men jeg er helt lost hvad det angår, ved simpelthen ikke hvad jeg skal have om... Håber I kan komme op med nogle idéer? Knus Artemis :D
  • lille oversætning .

    Forumindlæg
    Vil i være søde og oversætte denne tekst til engelsk : Vi ved alle, at alt er stort i USA - selv amerikanerne. Og de bliver større og større. Men det er ikke bare amerikanerne, der har et vægtproblem. I dag har problemet bredt sig til stort set alle de vestlige lande.
  • The Boys from Brazil

    Forumindlæg
    Hej Hej Skal nu snart igang med studiertningsprojekt Jeg skal skrive om den engelske roman the boys from Brazil, hvor mit fokus lægger på kloning. Nogen der har viden inden for dette emne? :) Så vil jg meget gerne høre fra jer På forhånd tak
  • Kloning

    Forumindlæg
    Hej Hej Skal nu snart igang med studiertningsprojekt Jeg skal skrive om den engelske roman the boys from Brazil, hvor mit fokus lægger på kloning. Nogen der har viden inden for dette emne, så vil jeg meget gerne høre fra dig :) På forhånd mange tak :)
  • Rettelse af stil

    Forumindlæg
    Nogen der vil rette en engelsk film ammedelse jeg har skrevet? Dead poets society. Ang stavefejl, komma'er, hvis noget lyder forkert. Ville jeg sætte meget pris på. Vil helst sende den over mail. :)
  • Bloodz & Cripz

    Forumindlæg
    Hvorfor bære Cripz medlemmerne lige præcis en bandana med farven "Blå" ? Og hvorfor bære Bloodz farven "rød" ? Skal bruge det til min engelsk eksame, men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde svaret på google. Håber i kan hjælpe! :)
  • untouchables

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til engelsk eksamen overmorgen, men indenfor emnet indian, har jeg læst nogle tekster, som bl.a. handler om kastesystemet. Og jeg har lidt styr på det med kastesystemet, men er ikke med på hvad untouchables er Så er der en venlig sjæl der gider uddybe det for mig, altså ...
  • Nogen der kan fortælle mig...

    Forumindlæg
    hvad fagudtrykket for ord, der kan betyde flere ting, hedder? Ligesom at gå tale og snakke er synonymer. Hvad hedder det så for ord, som har flere betydninger. Eksempel: [engelsk] "gay" - kan betyde glad eller homosexuel. Hvad er det dækkende ord for det??
  • fsa terminsprøve

    Forumindlæg
    Heey er der nogen der har været op i terminsprøve den som hedder 2010 , har ik brug for den der hedder 2009 osv .. men 2010 for jeg er meget nervøs og ville vide i tysk og dansk og engelsk skriftligt hvad der er vi kan skrive om !!! HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP PLEAAAAAAAAASE !!!! :'(
  • To tekster

    Forumindlæg
    Hej allesammen Imorgen skal jeg op til min sidste eksamen i engelsk B. Og jeg skal trække en eller flere tekster, - men jeg er i tvivl om hvad man skal, hvis man trækker 2 eller 3 tekster, er der en der kan hjælpe mig med det. På forhånd tak :-) vh. Hans C
  • Hjæælp .

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg har lige fået en eksamens opgave i engelsk, hvor jeg skal analysere og fortolke teksten "The Hurt Man" af Wendell Berry. Har nogen evt. haft den samme opgave og som kan hjælpe mig ? På forhånd tak :)
  • Nogle venlige sjæle her?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er lidt i et dilemma, har en engelsk aflevering jeg skal lave, men forstår ikke rigtig teksten - derfor lyder min bøn: "Nogle der har læst Poetic Justice af Diana Appelyard"? Hvis der er nogle der har læst den og kunne tænke at hjælpe mig - så skriv straks!
  • Oversæt

    Forumindlæg
    Fra dansk-engelsk Og dermed er sandsynligheden også større for, at man forelsker sig med en fra en anden kultur. And then the probability is bigger to fall in love with someone from the other cultures
  • Spanske film

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Kender I nogle gode spanske film, som også har spanske og/eller engelske undertekster? Jeg har selv spansk på a-niveau på gym, og jeg skal nu gå i 3.g. Jeg vil meget gerne blive bedre til spansk, især det at snakke det, da jeg er god til det skriftlige.
  • AT-synopsis og opgavekategorier

    Forumindlæg
    Med alt den tværfaglighed gymnasiereformen bringer med sig ville det måske være en ide at lave nye opgavekategorier. Hvis man fx har en AT-synopsis i engelsk og fysik, hvilken kategori skal den så gå ind under? Og hvad med studieretningsprojektet eller en opgave i dansk og historie?
  • Disposition.!

    Forumindlæg
    Jeeg Skal Vælge Et selvvalgt Emne Til Engelsk Eksamen..! Jeeg har valgt Love som det overordnede emne....Doog skal jeeg lave en disposition..... Veed Ikke Lige Rigtigt Hvaad Jeeg Skal skrive om....Nogend er kaan komme med Forslag..Taark.!
  • Rettelse

    Forumindlæg
    Hej Er der en venlig sjæl til stede som har mulighed for at rette min engelske tekst igennem, den fylder lidt under 2 sider med halvanden linje afstand. Ligger den ikke herind, kan sende til mail samt i en privat besked :) Mvh. Kelvoin.
  • Skal mit essay bygges op i rubrikker eller som sammenhængende skrift?

    Forumindlæg
    Kære studerende og andre godtfolk. Jeg sidder med en analytisk essay i engelsk A, og jeg er i tvivl om, hvorvidt det skal opbygges i rubrikker eller som sammenhængende tekst? Jeg har vedlagt opgavearket her i indlægget.