Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 16061 til 16080 af 35989
-
karaktere
Forumindlæghej, er 4 en ok karakter til en dansk mundtlig -
Perspektivering
ForumindlægNår man skal perspektivere i dansk mundtlig, skal det så være til et digt hvis man har trukket et digt? Eller skal det bare være til et eller andet som er skrevet samme periode som det man trækker? Altså... Hvis nu man trækker et digt og ikke synes man kan perspektivere det med et andet digt ma... -
Engelsk terminologi
ForumindlægHej jeg har disse 10 sætninger, og opgavebeskrivelsen lyder sådan: Beskriv hvordan de understregede ord og udtryk afgiver fra standartengelsk. Brug relevant grammatisk terminogi. 1. "What you young girl talking about"? 2. "Ain't none of them could beat Jack Johnson, "Mr... -
matematik b
ForumindlægEn fuktion f er givet ved f(x) = 4*x^3 - x^2; - Bestem f(x) - Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet (1,3) -
Stanfunktionert
ForumindlægHavde brug for hjælp til at løse denne opgave 6 som jeg har sværet ved opgave 6 file:///C:/Users/Nabila/Downloads/2stx121%20B%20(3).pdf Plesse en eller anden hjælp mig med disse svær opgaver , som jeg har rigtige meget svært med at løse selv :((( igen opgave 6 file:///C:/Users/Nabila/Dow... -
Hvad betyder systematisere måledata?
Forumindlæghjælp -
R eller S
ForumindlægHej Alle, Vi sidder i læsegruppen og er i tvivl om hvorfor vores underviser har skrevet i facit, at det kirale center i bunden er R. Vi får det til S. Er der nogle, der har nogen bud, på hvad der er rigtigt. Prioriteringen er skrevet ned, som 1,2 og 3. -
Vektor
Forumindlæg -
Eksamensforbedelse
ForumindlægHej allesammen Ville bare høre om i har nogen gode tips til hvordan man bedst udnytter læseferien i 9.kl -
Nogle der kan hjælpe med opgave 6 Retvinklede trekanter opgaven er fra FP9 Mat 2020
Forumindlæg:)) -
Jeg skal til en Matematik test i morgen, hvor kan jeg finde eksamenssæt for matematik?
ForumindlægJeg vil gerne forberede mig til min test i morgen, så jeg vil gern ehave nogle opgaver at lave. Men jeg kan slet ikke finde nogle eksamenssæt for matematik online. Det eneste jeg kan finde er facit. Jeg vil gerne have selve sprg. og del prøve 1 med og ikke kun 2. Er der nogen here som ved hvor j... -
LektieGuru Jean - jeg har brug for din hjælp helst i dag!
ForumindlægImorgen skal jeg til terminsprøve i engelsk, og kunne godt tænke mig at finde ud af, hvad emnet var sidste år. Jeg gik ind på linket, du foreslog den sidste, der spurgte, men der fandt jeg kun ud af, hvad emnet var sidste år. Emnet var "The Whaler". HJÆLP! -
Notater
ForumindlægHejsa, er der ikke nogen der ligger inde med notater til matematik???? Jeg går selv på HH, 2. års.. skal op i skriftlig matematik ;-( -
Pc Program
ForumindlægJeg er startet på gymnasiet og antallet af Blækregninger er kraftigt forøget.Jeg mangler et program der kan lette det lidt. Hvor jeg kan skrive brøk stykker osv. ind uden problemer. Og så skal programmet selv sætte opgaven pænt op.Programmet behøver ikke at kunne regne stykkerne, jeg skal jo også... -
ENG HØJT A
ForumindlægHEY,jeg er matematikker og har tænkt mig at tage eng på HØJT niveau. er der nogen som har nogle erfaringer ?? om de stile vi skal skrive eller prøven? -
Stil
ForumindlægEr der nogle der har skrevet en stil om 2 grundlovstaler?Er noget i tvivl om, hvilke virkemidler jeg skal bruge til en tale! -
Udregning af karaktergennemsnit på HHX
ForumindlægVi har netop modtaget karakterbog på 2. år på HHX, og nu er det jeg vil spørge jer om I ved hvordan de forskellige "satser" er.Jeg mener: Erhvervsøkonomi og Afsætning tæller mere end fx. Historie og DanskMen er der nogle der ved hvilke fag skal ganges med hvad osv. ? -
Prøveeksamen - Mundtlig Engelsk og Dansk
ForumindlægHej alle Jeg skal snart til prøveeksamen i mundtlig engelsk og dansk, og jeg ville høre om der var nogen der kunne hjælpe mig om hvad man kan skrive. I Dansk har jeg trukket Kanonforfattere. Hvilken forfatter er god at vælge der? Og Hvilke tekster er gode? I Engelsk skulle jeg ikk... -
Merkantilisme
ForumindlægHej, Jeg er så heldig at skulle op i historie. En del af vores pensum handler om merkantilisme - det er ikke min stærkeste side i historie; så jeg ville høre om nogen eventuelt har nogle gode notér om dette - eller måske i korte træk kan/vil forklare hvad det går ud på? -
Hjælp til maple
ForumindlægHej derude, jeg har en prøve i morgen i matematik hvor jeg skal bruge maple! Er rimelig lost indenfor maple proceduren, jeg vil derfor høre om der er nogen der kan hjælpe mig online imorgen? Er villig til at betale, da det er en vigtig opgave for mig Kontakt mig for mere info
