Matematik

Jeg skal til en Matematik test i morgen, hvor kan jeg finde eksamenssæt for matematik?

18. november 2019 af Sofiehanw - Niveau: A-niveau

Jeg vil gerne forberede mig til min test i morgen, så jeg vil gern ehave nogle opgaver at lave. Men jeg kan slet ikke finde nogle eksamenssæt for matematik online. Det eneste jeg kan finde er facit. Jeg vil gerne have selve sprg. og del prøve 1 med og ikke kun 2.

Er der nogen here som ved hvor jeg kan finde eksamenssættene?


Brugbart svar (0)

Svar #1
18. november 2019 af AMelev

Eksamenssættene er ikke offentlige (ophavsret), men det er de vejledende enkeltopgaver.
De er dog forholdsvis nye, så du kan nok ikke finde besvarelser til dem. 
Men det klogeste, du kan gøre på dette fremskredne tidspunkt, er at gå din formelsamling grundigt igennem, så du ved, hvad der står hvor - bemærk, der er stikordsregister på de sidste sider.
Og så kan du gå dine afleveringsopgaver igennem. De giver nok et godt billede af, hvad du kan blive udsat for.
Gamle eksamenssæt ville nok ikke hjælpe meget, da der kun er ét-to sæt fra eksamen efter den nye reform.


Skriv et svar til: Jeg skal til en Matematik test i morgen, hvor kan jeg finde eksamenssæt for matematik?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.