Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 16061 til 16080 af 45492
-
Opgave om 11 september
ForumindlægHej, Jeg skal lave den indivuelle opgave i engelsk på HHX, 2 år og har overvejet at skrive om 11 september. Men i dette tilfælde, hvad skal jeg så have med i min opgave? Det er jo et ret stort emne.Håber på lidt hjælp :)Hilsen Louise -
Dansk eksamen imorgen!!
ForumindlægHej, jeg har netop lavet hvad jeg kunne få ud af det dansk jeg har, det tager netop lige nu op til 4-5 minutter, og jeg kan ikke få mere ud af det, min lærer siger det helst skal tage op til 10 minutter, nogen idéer til hvad jeg kan gøre?? Jeg er ekstrem dårlig til at få mere ud af en tekst :/ -
Kronik vs Essay
ForumindlægHvad er de grundlæggende forskelle på en kronik og et essay? -
Hurtig og vigtig spørgsmål !!!
Forumindlæghvad er perspektivering? -
Over 9 i stil?
ForumindlægHej.Er der nogen der ved hvordan man får over 9 i stil? :-D -
Dansk Terminsprøve
ForumindlægHej alle...Hvilket essayemne var oppe og vende i sidste års eksamenssæt? -
Psykologi model til eksamen
ForumindlægHejsa :) Jeg skal op i psykologi her om nogle uger. (C-niveau) Jeg forstår ikke rigtig min lærer's svar, når han forsøger at forklare hvordan man skal gøre til eksamen. (han snakker ikk så godt dansk, han er russer), så derfor ville jeg høre om der var nogle af jer der har en evt. model til h... -
massepektroskopi
ForumindlægHej! Kan du forklare mig hvordan man finder M+ på et massespektrum?? jeg forstår det nemlig ikke helt. For det er ikke altid det højeste udslag på spektret.. eller hvad? jeg har i det hele taget virkelig vanskeligheder ved at tolke ms-spektre, så hvis du vil være en behjælpelig sjæl og give mig n... -
en der vil rette mit referat?
ForumindlægThe Devil’s ownIn the year 1972 a republican family sit around the table in Ireland. A man with mask come into the living room and kills the father in the front of the son Frankie. He was only 10 years old.In 1992 there were a fight between IRA and the army and police. Many army men and policemen... -
Indspration til billedanalyse
ForumindlægHej..Jeg skal lave en billedanalyse af to billeder med vægt på hvilke autoriteter kvinderne på billederne udstråler. Det er: Portræt af Dronning Margrethe II (Niels Strøbek 1975) og Portræt af Eva Deichmann (Niels Winkel 1982)Nogen der kender et sted hvor man kan finde noget og disse billeder, så... -
en som er god til eng.
ForumindlægJeg har brug for nogle råd til den skriftlige eksame om hvad man skal skrive hvad vil være godt fx: Perspektivering er en god ting hvad mere ? -
mundtlig tysk eksamen
Forumindlæghvordan foregår den? og hvor lang forberedelsestid? -
Historieopgavesproblemformulering...
ForumindlægHey, jeg skal til at lave en historieopgave om oldtidens rom. Det er fastlagt. Jeg vil komme nærmere på proletarernes levemåde og kønsroller, dagligda, fritid m.m.Desuden bør jeg komme ind på klientforholdene plebejerne og nobis..nobili..no.. de øverstbefalende... :)Men jeg mangler ét godt spørgs... -
Psykologi eksamen
ForumindlægHej alle,Om en uges tid, skal jeg op til psykologi eksamen. Jeg bliver altid forfærdeligt nervøs ved det grønne bord, men har nogen nogle gode råd til, hvordan man overlever en psykologieksamen og evt. scorer en god karakter?På forhånd mange tak:)//Sofie -
Bog fra 60'erne
ForumindlægJeg skal skrive en opgave om en bog el. lign. fra 60'erne eller deromkring.Problemet er bare at jeg ikke gider læse noget kedeligt ligesom alle de andre.Det må meget gerne være f.eks. stødende eller med meget sort humor.Den må helst heller ikke være for lang, håber at nogen kan hjælpe :) -
analysemodel
Forumindlæghey jeg søger en analysemodel til en nyhedsartikel, en af jer der har en? :) -
Hjælp, mundtlig eksamen.
ForumindlægJeg har mundtlig eksamen om nogle dag. Hvordan skal jeg forberede mig for at få et 10 tal.?. Er det vigtig at ku ordene i pensumet? Sys nemlig det tager rimlig meget af ens tid. -
Metode i Idræt
ForumindlægHejsa.. Jeg har valgt at skrive i fagene Idæt og biologi.. Metoden i biologi er jeg ret sikker på, men det er metoden i idræt som jeg er usikker på.. Da idræt jo kan indgå i mange fakulteter har jeg valgt at skrive i faget med humanistisk tilgang. Da jeg skriver om dykning skal jeg i biologi komm... -
Emne: Grænser
ForumindlægHej Jeg har valgt dansk og engelsk i AT. Men jeg undrer mig over hvilke "forskellige" metoder der er i de to fag? -
Randers Handsker
ForumindlægHASTER!!!! hey folkens er der en som har skrevet om Randers handsker i afsætning? kan personen evt. hjælpe?
