Søgning på: samfundsfag eksamen. Resultater: 16101 til 16120 af 39570
-
Hjælp til oplæsningsstykke
ForumindlægHej Er der nogen, der har et oplæsningsstykke til maleriet “en saaret arbejder”? -
Spørgsmål
ForumindlægHey alle. Jeg er 2g nu, og skal forhåbentlig i 3g til sommer. Jeg skal have et snit over 2, for at komme videre. Hvad for nogle karaktere kigger de på, er det de afsluttende b fag de også kigger på? -
Eksamensopgave maj 2023
ForumindlægHvor kan jeg finde Eksamensopgaven maj 2023 tii HF matematik B + evt. en løsningsvejledning ? -
Benyttelse af løste matematiske opgaver
ForumindlægMan ser undertiden et ønske om at kunne få, eller blive henvist til, en færdig løsning på en given opgave eller et helt opgavesæt. Det ønske kan have forskellige formål: - at få et hurtigt og nemt resultat halet i hus, uden i øvrigt at have reflekteret nærmere over opgaven, - at kunne kontro... -
mit udtræksfag i dansk mundtligt identitet Hjælp!!
ForumindlægHey jeg skal til afgangsprøve her til sommmer, og jeg har trukket "identitet" som emne i mundtelig dansk, men jeg ved ikke hvad de mener om emnet skal jeg finde en bog der fortæller om at være anerledes i samfundet eller skal jeg fortælle om mit identitet? Tak på forhånd -
PÅ ET TIDSPUNKT I FORÅRET
ForumindlægHejsa! Jeg har VIRKELIG VIRKELIG brug for hjælp til analysen af Helle Helles "På Et Tidspunkt I Foråret" (1996), til min mundtlige dansk FSA. Nogen som kan hjælpe? Især mht. personkarakterestik og symboler mvh. -
FS10 Engelsk - SYG!
ForumindlægHej jeg føler jeg er ved at blive godt syg og skal til matematik skiftlig idag selvom jeg har det sygt dårligt. Hvis jeg har det værre imorgen til engelsk skriftlig kan man så sygemelde sig? eller hvordan er reglerne for det? -
Oplæsning til sat ud
ForumindlægNogle gode forslag eller hvor man kan læse hvad Erik Heningsens skriveteknik var? -
Kender du novellen "Hvorfor?" af Janne Teller?
ForumindlægHej people. Jeg vil lige spørge om der er nogen af jer der har arbejdet eller blot kender novellen "Hvorfor?" skrevet af Janne Teller? Den er meget speciel, hvis du har så skriv en kommentar. Tak :-) -
Irsk historie
ForumindlægHej Jeg har et spørgsmål vedrørende den irske historie. Hvad ligger til grund for at de irske katolikker og de britiske protestanter hader hinanden så meget?? Tak på forhånd -
Gamma-stråling
ForumindlægHej. Ved isoptopkortet skal man med Alfa-strålingen 2 til venstre og 2 op. Med Beta-strålingen er det 1 venstre og 1 op. Men hvad med gamma-strålingen? På forhånd tak. :) -
analyse
ForumindlægHej hvad kan jeg analysere en tekst med? mange punkter ville være dejligt :) -
FS10 Dansk mundtlig - ændre synopsen?
ForumindlægHej jeg skal op i fs10 dansk mundtlig her på næste fredag og til mit oplæsningsstykke har jeg skrevet sidetal, men sidetallet er forkert, men linjetallene er rigtige (hvilket jeg først lige har fundet ud af) Reglerne siger jo at man gerne må tilføje/ændre lidt på synopsen må man gerne sige a... -
Det moderne gennembrud ( Kvindes stilling)
ForumindlægHej Jeg er igang med at skrive min første store opgave i 1g. og det er DHO. Jeg har valgt at skrive om " Kvindes stilling i det moderne gennembrud". Jeg mangler kun lidt og skal afleverer den på torsdag. Jeg vil bare have en der kan læser min opgave igennem og kommer med gerne k... -
AT - metoder
ForumindlægHej Jeg skal analysere en film i faget dansk i AT, men problemet er hvilken metode skal jeg bruge? Jeg ved det virkelig ikke... Håber der er nogen der vil hjælpe mig!! -
hydroxygrupper
ForumindlægHvad er det? :-) -
Statistik: Hyppighed, frekvens, ikke-grupperede såvel som gruppede
ForumindlægJeg har et spørgsmål omkring statistik, det er ikke min stærke side, så i må gøre det så enkelt som muligt med jeres forklaringer. Forklar - gerne ud fra eksempler - om hyppighed og frekvens for såvel ikke-grupperede som for grupperede data. Forklar også hvordan man udregner middeltal for sådann... -
Dumpet eller ej?
Forumindlæghej alle. Jeg kan ikke finde ud af om jeg dumper fysik C. Hvis jeg får 00, men har årskaraktær på 4 er det så ikke bestået fordi gennemsnittet er over 02 sammenlagt? -
Optagelse.dk gennemsnit
ForumindlægHej SP, Skal til at søge videregående uddannelse, og dette skal jo gøres over Optagelse.dk. Dog kan jeg ikke se mit gennemsnit i det grå felt, under fanen "Adgangsgrundlag" - og dette kan jeg ikke forstå, da jeg har afsluttet STX, og da mit eksamensbevis også ligger derinde. Hvordan ka... -
Læreplads af kim fupz
Forumindlægnogle der har synopsis af Læreplads skrevet af kim fupz
