Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 16141 til 16160 af 24761
  • Markedsanalyse af...

    Forumindlæg
    Hej derude. Håber i kan komme med lidt hjælp til hvor jeg kan finde oplysninger til en markedsanalyse af det engelske marked for "alko-pops", altså ting som somersby cider, cult shakere, barcardi breezer, smirnoff ice osv osv. ??
  • HJÆLP!!

    Forumindlæg
    jeg har en engelsk aflevering som jeg skal aflevere. er der nogen der gerne vil se på den om der er nogle fejl for jeg er rigtig god til at lave fejl. den er på ca. 1 side. jeg vil bliver OVER glad hvis nogen vil. så sender jeg den til inbakke til dem der vil.
  • emne

    Forumindlæg
    Hej. jeg har valgt engelsk, mediefag, i min srp og er lidt tom efter ideer til et emne er der nogen, som har haft gode erfarringer med et, eller sidder inde med et potentielt emne, så ville jeg meget gerne hører det. Ville være en stor hjælp til noget ide udvikling.
  • 'whom'

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har fået en engelsk stil for i to dele.. I den ene del skal jeg redegøre for brugen af whom..? Men forstår ikke helt forskellen mellem det og who..? ved kun at der skal stå whom hvis det henviser til et subjekt og who hvis det er et objekt.. Er der andre 'tommelfingerregler' ...
  • Terminsprøver

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg skal til terminsprøve, om to uger, i disse fag: Dansk: Skriftelig fremstilling, læseprøve, retskrivning Matematik: Problemregning, færdighedsregning Engelsk: Skriftelig prøve Er der nogle der har noget jeg kan øve mig med? Eller ved hvad jeg skal øve mig på? :) Tak på forhånd :)
  • Haster, haster, haster, dumper

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg ville høre, om ikke der er nogen herinde, der før har skrevet en engelsk opgave om "Poetic Justice" af Diana Appleyard. So please help me! Jeg skal aflevere det i dag til lærerens mail. so plzzz..... knus mille
  • Menneskerettigheder i DK

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal skrive et essay om menneskerettigheder i Danmark på engelsk til i morgen. Jeg ved bare ikke helt hvor jeg skal starte og hvad jeg helt præcist skal komme ind på. Min lærer har ikke speciferet noget. Skal jeg så komme med eksempler på menneskerettigheder i Danmark - hvis ja, hvilke s...
  • Kilder omkring Taliban

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal skrive en synopse om taliban (terrorisme) i fagene Historie og Engelsk. Er der nogen der har nogle kilder om emnet liggende eller er der nogen der kender en side hvor man evt. kan finde nogle kilder. På forhånd tak :)
  • Forslag til emne - Musik A, Mat B & Ng C

    Forumindlæg
    Hvis der er nogen der har forslag til et emne jeg kunne kaste mig ud i, ville jeg blive rigtig glad. Jeg skal have musik som hovedfag, da mit andet selvvalgte A niveau (engelsk) er udenfor min studieretning (valgfag og dermed ubrugeligt) På forhånd tak. [:
  • hurtig oversættelse - til d. 11!!

    Forumindlæg
    Hej alle. Er der en der kan hjælpe mig med denne sætning, den driller lidt :) ? (de skal oversættes til engelsk) - jeg går ovenpå og lægger mig lidt kan man sige: i'll go upstairs and lie down a bit? Hilsen Anna.
  • Hjælp til problemformulering!!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal aflevere problemformulering i DIO, og jeg ved ikke helt hvordan jeg skal formulere den, og hvad den skal indeholde. Jeg har valgt fagene Engelsk og Samtidshistorie, og skal inden for disse fag, skrive om terrorisme. Nogen, der muligvis har nogle forslag?
  • Mac office??

    Forumindlæg
    Hej!:-) Jeg har overvejet at købe en macbook pro.... Da jeg skal bruge min computer til skolebrug, vil jeg gerne have at mac office pakken ikke kun indeholder dansk men også engelsk og tysk...gør den også det eller??? Mvh Mia
  • ordstilling oversættelse

    Forumindlæg
    er der en der lige er et lille geni til engelsk og lige kan hjælpe mig : 1) Er solen gået ned? Det har jeg virkelig ikke lagt mærke til. Is the sun gon dawn? That have I really not (lagt mærke til)
  • Freudianske æg

    Forumindlæg
    Nu har jeg prøvet at søge diverse steder, men er stadig ik' sikker på, hvad Over-jeg'et (Super-ego), Jeg'et (Ego) og det'et (Id) hedder på engelsk... Nogen der kan hjælpe?
  • rettelse

    Forumindlæg
    Er der en der vil kigge på min engelske stil og rette den for mig, helst skrive kommentare så jeg selv lære noget af det og retter..? SKal afleverer den imorgen kl 15.. link til opgaven: http://peecee.dk/?id=74618 Det vil være en stor hjælp for mig. takker på forhånd
  • Hjælp: comments on the language and point of view

    Forumindlæg
    Er der nogen, der har læst denne engelske tekst,som hedder: How to Think About the Mind? Hvis der er, kan I hjælpe mig med disse to spørgsmål? -the significance of their youthful relationship -comments on the language and point of view
  • Problemstillinger HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej, vi er lige startet på et AT forløb her i denne uge, og jeg har lidt svært ved at få lavt nogen. Vores emne er Industrialisering i England 1780-1850. Mine deltagende fag er Engelsk og Historie. Håber den nogen der kan hjælpe :) Mvh !
  • en enkelt sætning

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i tvivl om hvordan jeg skal formulere den her sætning på engelsk Hamid har også igennem tiden lagt større afstand til de fattige i samfundet Hamid has through also.... to the poor in (the) society En som lige vil hjælpe :)
  • Cal af Bernard Mac Laverty, berettermodel

    Forumindlæg
    Mjello. Tænkte på om nogen havde lavet en berettermodel på Cal fra 1983 af Bernard Mac Laverty? Skal bruge det i min SRP, og synes ikke min er fyldestgørende, så kunne være super med noget inspiration fra en anden. Jeg skriver i Engelsk/Historie - begge to på A niveau.
  • SRP - fødselsdepresion

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal skrive srp i psykologi og engelsk om fødselsdepression. Men psykologidelen...jeg synes ikke jeg kan finde noget psykologi materiale der omhandler fødselsdepression!? Håber virkelig at i kan hjælpe mig og give mig nogle råd!