Søgning på: engelsk brev. Resultater: 16141 til 16160 af 25907
-
The British Empire and cricket
ForumindlægHej, jeg ville høre om nogen kunne hurtigt se om jeg laver kongruensfejl eller forkete vendinger i min engelsk opgave? Det kunne være meget behjælpeligt, da vi skal læse den op for klassen! Tusind tak på forhånd!! -
Hjælp med at skrive resume om artikel (depression)
ForumindlægNogen der kan hjælpe med at skrive et resume af denne artikel, den er på engelsk. Jeg har lidt svært ved at forstå selve undersøgelsen og sammenhængen: https://www.medscape.com/viewarticle/886245#vp_1 -
rette
ForumindlægHej Er der nogle, som kan rette en engelsk-opgave? Jeg har skrevet et indlæg før, men jeg kunne ikke sende opgaven, så har lavet et nyt indlæg.. Opgaven sendes til indbakken. På forhånd tak. -
Under emne
Forumindlæghej jeg skal til at finde nogle under emner til 4 overemner i engelsk, de 4 emner er Identity, Horror, India, USA. Er der nogen som har ideer til under emner?? -
Inspiration - HASTER!
ForumindlægJeg er ved at skrive et essay på engelsk med overskriften " I have a dream". Jeg er kørt fast , og har kun skrevet et par linjer. Lidt inspiration? Så er i søde ;) -
SRP
ForumindlægDer skulle tilfældigvis ikke være en der har skrevet om "ondskabensøjne" i psykologi og engelsk og som kunne give mig noget inspiration til at komme godt igang - jeg føler mig lidt på bar bund :) -
find en fejl - mangler kun en sætning
ForumindlægHej jeg sidder og laver engelsk, jeg har godt kunne finde fejlene i de andre sætninger, men lige denne sætning kan jeg ikke gennemskue hvad fejlen er. She asked her colleague to borrow her some money for lunch. -
Milepæle af Sayyid Qutb
ForumindlægHej nogen der ved, hvor man kan få fat på bogen "milepæle" af Sayyid Qutb?? Skal bruge det til AT, så det haster!!! En engelsk version er også ok (den hedder "milestones"), men hvis den er på dansk, ville det være fantastisk! -
Help, please :-)
ForumindlægEr der en som er rigtig sød, som vil rette min engelsk aflevering igennem? Det er et ''manuskrift'' :-) Skriv din mail, så sender jeg den der :-) -
Oversættelse
ForumindlægHeej Jeg skulle oversætte et lille stykke fra engelsk til dansk. Er der nogen der vil lige kigge på det og se om der er nogen fejl, det som jeg har lavet? Filen er vedhæftet. På forhånd tak. -
Piger og druk
ForumindlægHej, så lige tv2 nyheder for lidt siden. Der blev sagt at engelske piger får lyst til at tage deres sko af når de kommer udenfor efter hård druk. Hvorfor? -
Kritik af 800 ord :)?
ForumindlægHej. Nogle som har tid og lyst til at give lidt konstruktivt kritik af min engelske besvarelse som er på ca. 800 ord? Skriv lige her, så sender jeg den til jer. -
Hvad er forskellen på A og B niveau?
ForumindlægHej Er der nogen der kan fortælle mig hvad forskellen på A og B niveau i skrifligt engelsk i 9 kl. er og i muntlig dansk på 10 kl. ? Altså hvad står A og B for? På forhånd tak -
Nogen der kender det danske idiom til sætningen?
ForumindlægHey! Er der nogen som kender den danske vending som - når det bliver oversat engelsk - bliver til idiomet: "George and Abigail decided to keep up appearances"? På forhånd tak. Student91 -
Apartheid
Forumindlæghej, jeg har valgt emne Apartheid til mundtlig eksamen. men mit spørgsmål er : kender i nogle hjemmesider, hvor der står lidt om,( kampen i mod Apartheid ) og hjemmesiderne skal være på engelsk. og mange tak på forhånd. -
Tekst oversættelse i offlinemode?
Forumindlæghej alle, er der nogle der kender et program lige som google translate bare i offline mode, som kan oversætte tekst fra dansk til engelsk? OG skal være OFFLINE MODE!:D Er der nogle der kender et program så skriv lige :D -
grammatik- og retskrivning
ForumindlægEr det sådan, at man kan få grammatik- og retskrivning, spansk, til word? (har selv en 2003) I ved, som der er på dansk og engelsk. Som kan hjælpe en med synonymer, stavefejl og sætningsopbygning. -
Grammatik og retskrivning
ForumindlægEr det sådan, at man kan få grammatik- og retskrivning, spansk, til word? (har selv en 2003) I ved, som der er på dansk og engelsk. Som kan hjælpe en med synonymer, stavefejl og sætningsopbygning. -
Kære debat tørstige brugere..
ForumindlægHej. jeg har et spørgsmål. hvordan kan det være mennesker har behov for at grupperer sig? jeg har nemlig om fordomme i engelsk, og vil gerne have så mange synspunkter som overhoved muligt i det at folk går i grupper. -
Sætningsindledere
ForumindlægHej. Er der måske nogle som har nogle gode sætningsindledere til engelsk skriftlig, så det hele ikke bliver: He is .. He is also .. He is ... Så sproget bliver mere varieret.
