Søgning på: historie eksamen hf. Resultater: 16161 til 16180 af 48964
  • OPGAVER PÅ NETTET

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der kender en side, hvor man kan finde nogle matematik opg. på gymnasie niveau (1g). Jeg kender kun matematikbogen.dk
  • Plagiat

    Forumindlæg
    Hej, der der nogen, som har adgang til plagiat-kontrol? Og som eventuelt vil tjekke en opgave for mig? Det haster...
  • Antal eksamener

    Forumindlæg
    Jeg har fem A niveau fag og jeg skal op i fire af dem skriftligt. Hvor mange mundligt kan jeg så komme op i udover AT? Er det to eller en? Jeg startede i gym 2010.
  • Tungtopløselige salte egenskaber og struktur.

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen, som kan hjælpe mig, med en beskrivelse af tungtopløselige saltes struktur og egenskaber? Held og lykke til eksamenerne.
  • Nemt spørgsmål, håber nogen kan hjælpe :)

    Forumindlæg
    Når jeg analyserer malerier og skulpturer fra perioderne renæssancen, barokken, ekspressionismen og impressionismen, hvilke analyse-former skal jeg bruge? F.eks. når jeg analyserer et maleri ? - skulptur? - popmalerier? - arkitekturer? Det ville være en stor hjælp, hvis nogen af jer kunne fortæl...
  • Er det tilladt til engelsk skriftligt?

    Forumindlæg
    Hey, er det tilladt til delprøve 2 at anvende notater fra studienet som fx en anden delprøve 2 og vejledning til at hvordan en god besvarelse er?
  • Regler

    Forumindlæg
    halløj Hvis man bliver udmeldt af sin uddannelse, hvor det er universitet der har udmeldt en , hvad for nogler regler gælder der så? kan man læse til samme uddannelse igen eller noget der ligner den?
  • Dumpet SOP mundtlig

    Forumindlæg
    Hej, jeg har dumpet SOP mundtligt i dag, og ville bare spørge hvis det vil ændre på noget for min HTX uddannelse.
  • Selvstuderende

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved det indebærer at være selvstuderende i gymnasiet? Skal man møde til timer? Skal man aflevere opgaver?
  • Kalium 40 og isotopfortynding!

    Forumindlæg
    Hejsa..Har lige kigget alle mine rapporter igennem, og mangler en om "Kalium 40 og isotopfortynding".. Min lærer har opgivet en rapport, vi IKKE har udført - har kun vejledningen. Er der en, der kan hjælpe??Mvh. Frances.
  • Sygeeksamen 2011

    Forumindlæg
    Goaften. Hvis nogen herinde har været til sygeeksamen i Dansk i 2011 på HHX, og kender titlen på opgave(-n/-erne), må i meget gerne skrive. - På forhånd tak.
  • Cytosole

    Forumindlæg
    Cytosole - Hvad er det? Skynd jer og hjælp, jeg skal op i bio i morgen :) Tak
  • Citronsyre

    Forumindlæg
    Vi har i skolen lavet et forsøg over citronsyreindholdet i forskellige genstande - dvs. citrusfrugter, læskedrikke og sodavand. Til teorien i min fysikrapport mangler jeg inspiration til besvarelse af disse spørgsmål: 1. Hvorfor varierer pH-værdien på genstandene inden forsøget går i gang ? 2. ...
  • Definition på katastrofe

    Forumindlæg
    Er der nogle som kan huske den præcise definition på "katastrofe"? Den som EMU har lagt ud.
  • Hvor kan jeg finde ekssamenssæt i mat på UVM?

    Forumindlæg
    Hejsa jeg har fået at vide af min lærer at for at finde et opgavesæt vi har for skal jeg blot gå til Uvm.dk (undervisningsministeriet) og søge efter Eksamenssættet August Jeg kan simpelthen ikke finde sættet så hvis der er nogle der er søde at hjælpe mig så jeg kan lave det, ville jeg virkeligt ...
  • HJÆLP! smidt mit oplæg ud

    Forumindlæg
    Hey, skal skrive stil om det perfekte menneske fra august 2000, nogle der har den liggende og evt vil scane den ind? PLEASE!
  • Film/tv

    Forumindlæg
    Jeg skal til at lave en eksamensfilm, men mangler ideer til hvad den skal handle om. Jeg har 3 skuespiller. Nogle der kan komme med nogle gode ideer?
  • Arealet af pyramiden

    Forumindlæg
    Jeg er lidt i tvivl med det sidste spørgsmål, der hvor man skal finde rumfanget af pyramiden. Jeg finder arealet af grundfladen til at blive 50,91 ved hjælp af krydsproduktet(vektorproduktet), altså Areal=|a->Xb->| Jeg skal have højden fra T ned til grundfladen som jeg ikke kan se hvorn...
  • redegørelse, vinkelret på

    Forumindlæg
    opgaven lyder: i et koordinatsystem er linjen l givet parameterfremstillingen: (x y ) = (-2 5)+ t(3 -6) gør rede for at vektoren a-> =(1 0,5) står vinkelret på l. Mit bud : hvordan får jeg en vektor udfra parameterfremstillingen? for man ved jo at når to vektorer står vinkelret på hinan...
  • Eksamenssæt i matematik, Torsdag 6. april 2017

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg vil hører om nogen har matematik B eksamnssæts besvarelse fra Torsdag 6. april 2017. Håber I kan hjælpe. :)