Søgning på: musik eksamen. Resultater: 16161 til 16180 af 36205
-
Idræt og gennemsnit? (hf)
ForumindlægHej! Nogen der ved, om idræt tæller med i gennemsnittet? På HF (c-fag) -
medicin studiet
Forumindlæghej, jeg har et spm ang. medicin studiet. jeg tager en fagpakke til sygeplejerske, men efter jeg har taget denne uddannelse, kan jeg søge ind på medicin studie? selvom jeg ikke har en HF? -
Eksamenssæt i matematik
ForumindlægDet er virkelig svært at få fat i eksamenssæt.. så ville høre, om der er nogle her, som eventuelt ligger inde med nogle eksamenssæt? Det må også gerne være lavede opgaver, som jeg kan bruge til inspiration! Mvh -
Nogen der gider rette min opgave som er til imorgen?
ForumindlægJeg er lidt usikker på problem formuleringen og samlet konklution.. Hvis der er nogen der gider at læse den igennem, vil det være en stor hjælp.. Tak :) -
Klage over SRP karakter! HJÆLP
ForumindlægHej! Er der nogen herinde som har klaget over en SRP karakter før? Vil rigtig gerne se et eksempel på sådan en klage, som faktisk lykkes at få en bedre karakter. Jeg har nemlig fået 7 i min SRP i fagene Matematik og Historie, hvilket jeg synes er yderst urimeligt, da jeg selv vil mene at opgaven... -
hjælp
ForumindlægHej allesammen Jeg skal til prøve på HF Jeg skal op i Fysik, kan nogle for tælle mig de grund læggende regler for fysik. Noget man skal kunne? Jeg har virkelig brug for hjælp. Da jeg ikke har haft det i 2år. hvad for nogle emmer skal man kunne?. hvis i er rigtig søde kan i sp skrive lidt om det t... -
mandelsyre
Forumindlæghey. jeg har lige et spørgsmål, som jeg virkelig ikke kan finde ud af. 1) mandelsyres systematiske navn er 2-hydroxy-2-phenylethansyre. tegn strukturformel og vis, at molekylet indeholder et asymmetrisk carbonatom. -
Mitokondriesyge
ForumindlægHej er der nogen der har en besvarelse til opgave 4 - mitokondriesyge? Det er en STX -
Nulhypotese
ForumindlægAccepteres nulhypotesen, hvis p-værdien er højere end signifikationsniveauet? -
privatlærer i arbejdsret søges (JURA)
Forumindlægskal bruge en der kan hjælpe med at løse nogle cases, er villig til at betale for samarbejdet. -
Biologi afgangsprøve
Forumindlægjeg skal snart op i FSA, og jeg vil høre om der er nogen der har nogle konkrete bud på nogle forholdsvise sikre emner de kan stille spørgsmål om? al hjælp kan bruges :) -
Klage over karakter i skriftlig dansk
ForumindlægTil afgangsprøven i skriftlig dansk valgte jeg at skrive et essay. Der skal altså siges, at jeg fik 10 i alle 3 standpunkt og 10 i mit sidste essay, så for mig var det et sikkert valg. Alligevel endte jeg med at få 4, og efter at have snakket med resten af klassen, kom jeg frem til, at jeg ikke e... -
Ligninger - Har brug for hjælp!
ForumindlægEr gået i stå med denne opgave, er der nogen der kan hjælpe? Tak! -
Analyse af Lille Claus og store Claus
Forumindlæg -
Matematik STX
ForumindlægNogen der ved om studienet har lagt et svar ud til stx123-MAT/A-07122012? jeg leder efter en besvarelse -
Sammenspil ml biologi og historie
ForumindlægHej :) Jeg har skrevet AT i fagene biologi b og historie a, jeg har metoderne på plads og det hele. men jeg er lidt lost med hensyn til hvordan de spiller sammen? hvilke fordele og ulemper er der ved dem? og hvordan begrænser de hinanden? - ved ikke i om skal bruge min problemformulering men den ... -
Hjælp til mundtlig matematik
ForumindlægJeg har fået disse eksamensspørgsmål udleveret, men er i tvivl om hvordan jeg bedst muligt besvarer dem. Så håber der er nogle søde mennesker derude, der vil hjælpe mig, da jeg absolut ikke er særlig god til matematikB. Bare svar på dem i kan, så vil jeg være lykkelig :). 1. Parabler/andengradspo... -
Koster
ForumindlægHar jeg forstået det rigtigt? Men skal man betale for gymnasiel suppleringskursus? -
Frihed er det bedste guld - Hjælp til fortolkning
ForumindlægHej alle :) Jeg sidder i den heldige position, at jeg skal op i dansk på mandag. Jeg er godt i gang med at analysere mit digt, men i anden strofe, forstår jeg simpelthen ikke hvad der står. Strofen lyder således: Frihed er en stad så skøn, hvor enigheden bor i løn, og nabo smukt sig føjer, hvor ... -
Analysere artikel i biologi
ForumindlægHvordan skal man analysere en artikel i biologi? Opgaveformuleringen lyder: "Analyser artiklen og udvælg det biologisk relevante indhold, du mener, der er væsentligt at få med i dit oplæg".
