Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 16181 til 16200 af 23877
  • kin fupz

    Forumindlæg
    hej derinde er der nogen der kender kim fupz`s bøger Hunden samt Do you wanna now a secret analyse, beskrivelse osv håber på hurtig hjælp 14 timer igen
  • ostinat-form

    Forumindlæg
    hej,jeg har lidt problemer med ostinat-formen. Hvad er ostinat-form?? Hvordan er ostinat-formen bygget op? Hvilke led optræder i ostinat-formen? hvordan er formen bygget op? Og til sidst hvad skal man lægge vægt på når man analysere ostinat-form? Vh. Lind (deeet haasster)
  • Gode råd til Dansk FSA - folkeeventyr

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg skal op i Dansk (mundlig) FSA i morgen, med Folkeeventyr som fordybningsområde.. :P Dertil har jeg valgt at analysere "Ligets Hjælp" Men er der nogle som har et par gode råd til hvordan man opnår en god karakter, så tøv endelig ikke med at skrive dem.. ;)
  • dansk mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    hej alle sammen.. jeg skal til mundtlig dansk eksamen i morgen... derfor ville jeg høre om der ikke er nogen, der har nogle super gode analyse-modeller, eller andet godt som man kan bruge? hvis nogen har, vil i så ikke være venlige at sende det til mig? [email protected]
  • Modellering og regression..

    Forumindlæg
    Et spørgsmål til min årsprøve i mundtlig matematik lyder på, at jeg skal analysere den lineære funktion, og i den forbindelse skal jeg komme ind på modellering og regression. Er der nogen som mon kan forklare mig hvad forskellen er?
  • Mundtlig eksamen: An Autobiography

    Forumindlæg
    Hey... Jeg har lige trukket min eksamens opgave i Engelsk B. Trak en autobiography af Billie Holiday - Men mit spørgsmål er, hvilken analyse form bruger man til en autobiography. Er det bare non-fiction? Eller er det andet der gør sig gældende.
  • Dét bliver regnvejr - novelleanalyse?

    Forumindlæg
    Er der nogle der har læst "Det bliver regnvejr".. Hvis I har, vil i så ikke fortælle et kort resume af den. Og hvis der eventuelt er nogle der har lavet en analyse af den, må i gerne sende den til min mail, da det kan inspirere mig. Håber virkelig på hjælpe, da det haster .. På forhånd ...
  • "Organisk analyse"- What?

    Forumindlæg
    Hvad går det emne ud på? Er ved at forberede mig til kemi A mundt eksamen og en af de mange mange emner vi kan komme op i er organisk analyse... Er det sådan noget med PH-strimler eller er det sådan noget med Fehling eller hvad? Er helt lost, hilfe!
  • Modernistisk eller realistisk værk

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen. Jeg står i, at skulle analysere et selvvalgt værk, der enten skal være modernistisk eller realistisk. Da der nok er en del der allerede har prøvet eller læst sådan nogle værker, ville jeg høre om I kunne anbefale en bog eller to?
  • Hjælp til soundbox

    Forumindlæg
    Har glemt hvordan man gør brug af soundbox i musik analyse. Jeg ved at noget kan ligge "Bagi" og "foran" kassen, men hvilken betydning har den lodrette "akse"?
  • Hurtigt spørgsmål! <3

    Forumindlæg
    Hejj, på nuværende tidspunkt er jeg igang med at analyser en nyhedsartikel (leder)... Så står i en dilemmer, jeg vil gerne spørge om, når man skal perspektiver, kan man så perspektiver ude i det virkelige liv, eller skal man relatere til kun de tekster man har læst? Tak på forhånd! :) <3
  • Product placement

    Forumindlæg
    hej folkens ! jeg sidder på nuværende tidspunkt og skriver SRP om product placement, og er gået lidt kold i hvilken type analyse jeg skal lave for at vinkle afsætningsdelen... nogle forslag ?
  • Analysemodel til grafisk design

    Forumindlæg
    Som overskriften siger, skal jeg bruge en analysemodel til grafisk Design!. faget er altså design, og jeg skal analyserer branding etc. Jeg har søgt rigeligt på nettet! jeg skylder min sjæl til den der finder en!
  • årsprøve i Historie- hvordan??

    Forumindlæg
    Heej mennesker Nogle der kan svar mig på hvordan og hvorledes en historie prøve fungere efter den nye reform? altså skal op og trække og har 24 timers forberelse. skal man så selv lave problemformulering, problemstillinger. lave redegørelse, analysere,diskutere, evt. perpektivere eller ?
  • Maggie Gee's The White Family

    Forumindlæg
    Hej Alle :) Jeg skal læse Maggie Gee's The White Family og analysere og fortolke den med specielt henblik på en personkarakteristik af hovedpersonerne, herunder særligt mandens rolle i familien og samfundet. Til en start kunne det være dejligt hvis der var nogen derude, som kunne komme med e...
  • ilts fysiologiske betydning

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal på baggrund af denne figur (se link) forklare ilts fysiologiske betydning for mennesket; men synes den er lidt svær at analyserer. Så hvis der nogen der ville give nogle bud evt. bare på en start, ville det være dejligt. Tak! Signe
  • Tysk eksamen: Wiedersehen mit Vater von Isolde Heyne

    Forumindlæg
    HEj jeg skal analysere og fortolke Wiedersehen mit Vater von Isolde Heyne fordi jeg skal op i tysk eksamen. Jeg ville hører om nogle evt. havde nogle noter til denne. Hvis i har så bare send dem til denne mail: [email protected] På forhånd mange tak
  • mangler kilder til begrænsning af våben

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal analysere forskellige parters brug af usa's historie i nutidig debatter omkring begrænsning af våben. Jeg kan ikke finde ud af, hvilke kilder jeg kan bruge.. Er der nogen der evt. kan hjælpe?
  • Engelsk roman/novelle

    Forumindlæg
    Jeg regner med at skrive SRP i engelsk og samfundsfag. Derfor vil jeg høre, om der er nogen, der kender en engelsk roman eller novelle, som kan analyseres, med fokus på hvorvidt det hjælper at straffe forbrydere eller om hvorfor man egentligt straffer dem.
  • Er dette en metafor?

    Forumindlæg
    Hej, jeg er igang med at analysere en tale, og jeg er i tvivl om nedenstående er en metafor eller en sammenligning? "Man kan ikke lade sig bruge til at rive ulverifter med i andres legemer og selv forlange at behandles som et skyldfri lam. "