Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 16221 til 16240 af 24761
  • Hjælp til korekturlæsning???

    Forumindlæg
    Hey jeg leder efter en person som kan hjælpe mig med at lave korekturlæsning på min engelske stil (2 sider), som skal afleveres i næste uge. Hvis der er mulige interesserede, må du meget gerne kontakte mig på email: [email protected]
  • Gennemlæser/vejleder i SRP

    Forumindlæg
    Jeg skal til at skrive min SRP, og vil rigtig gerne have en til at læse den igennem når jeg engang er færdig. Selvfølgelig en professionel. Jeg skriver i fagene biologi og engelsk, om fedme i USA: Er der nogle der kan anbefale en vejleder?
  • Rette

    Forumindlæg
    Heey Alle Bruger. Ville høre om der er nogen der ude, som ville rette 300 ord engelsk for mig? Til gengæld vile jeg, gerne rette nogen matematik for nogen ;) Kan Kontakst på 51222674 og ikke her inde eller på [email protected] den skal være rettet inden imorgen klokken 10 :)
  • Søger bogen "A Dry White Season"

    Forumindlæg
    Haster! Hej Jeg står og mangler bogen "A dry White Season" af André Brink (engelsk udgave) her og nu, og tænkte om nogen af jer lå inde med den - så er jeg meget interesseret i at købe den her og nu. Jeg søger den på sjælland. Mvh Anja.
  • DIO, valg af emne

    Forumindlæg
    Jeg skal i dag vælge fag til DIO, har tænkt mig at vælge engelsk og historie. Vil måske vælge nordirland, og konflikten som emne. Hvis i har nogle gode ideer til emner, så er i meget velkomne til at "kaste" dem på bordet her. Alt inspiration er velkommen
  • Analyse samt fortolkning

    Forumindlæg
    Ja, som overskriften beskriver det, er jeg blevet bedt om at lave en analyse samt fortolkning af en Engelsk bog. Jeg er bare tom i hjernen lige nu, er der nogen, som kan forklarer mig hvordan jeg skal gribe det an?
  • Psykologi - stofmisbrug

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er i gang med at skrive SRP, om stofmisbrug i Psykologi og engelsk. Jeg skal herunder redegøre for begreberne 'Narkomani' og 'Afhængighed' ud fra et psykologisk perspektiv! Hvilke teoretikere ville være relevante at bruge her? Er virkelig forvirret.......
  • Svær situation!!

    Forumindlæg
    Jeg har Terminsprøve imorgen. Det er engelsk sprogbrug og skriftlig fremstilling. Men jeg er total blank omkring eng.??? Skal jeg tag i skole og risikere dårlig karakter? Eller bare blive hjemme?
  • sjusk

    Forumindlæg
    De forklaringer der gives under overskriften "Studieportalen anbefaler" (f.eks. "Engelsk førnutid - førdatid", er desværre både sprogligt set sjuskede og dårligt formuleret og indholdsmæssigt upræcise og ringe.
  • link til gamle eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der kan gi mig et direkte link til diverse gamle eksamensopgaver for stx A- niveau i dansk og stx B-niveau i engelsk? Har søgt i google og i uvm men kan ikk finde dem.. på forhånd mange tak
  • Karakterberegning

    Forumindlæg
    Jeg vil lige have en afklaring på omkring skriftlig eksamen: jeg skal op i Dansk samfundsfag og engelsk A vætges de spm 2 eller 1? Jeg skal muligvis kun op i skrftlig og ikke mundtligt i de tre fag. Hvor meget vægtes de.
  • SRP hjælp!

    Forumindlæg
    Hej, jeg er i gang med at skrive SRP i psykologiB og engelsk A, om stofmisbrug. Den første linje i min problemformulering lyder således; "Der ønskes en redegørelse for begreberne afhængighed og narkomani, ud fra et psykologisk perspektiv". Hvordan ville i gribe det an, mht. te...
  • RETTELSE AF OVERSÆTTELSE!!

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg har lavet en oversættelse fra dansk til engelsk på b-niveau, som jeg gerne vil have rettet. Det vil være en kæmpe hjælp. Oversættelsen er på næsten en halv a4 side. Jeg kan sende den over mail. håber at nogen kan hjælpe TAK PÅ FORHÅND :)
  • Kvartilafstand

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har problemer med at forstå hvad kvartilafstand er, og hvordan man beregner det. Hvad kaldes begrebet på engelsk? Jeg har googlet, og kigget i min bog,..... men kan ikke helt forstå begrebet. Kan nogen hjælpe mig? Har vedhæftet et udklip af opgaven. https://billedeupload.dk/images/oJG...
  • Formulering af 1 sætning - Wie?

    Forumindlæg
    Det er slet svært at forklare.. Men jeg vil gerne sige på tysk (og nu skriver jeg det faktisk på engelsk, for jeg ved ikke engang hvordan man kan sige det på dansk): Her life could have turned out differently .. Hvordan siger man det?
  • Abstract - hjælp til at rette det igennem

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Har lavet et abstract til min SRP-opgave, men engelsk er ikke min stærkeste side. Så ville høre om nogen ville hjælpe mig med at rette den igennem. Sender den over privatbesked, hvis der er nogen der gider at hjælpe... På forhånd tak...
  • HJÆÆÆÆÆLPP!!!!

    Forumindlæg
    heej sidder med en engelsk stil, men forstår desværre ikke spørgsmålet som lyder: write about the right to be a minority? er der ikke nogen der kan forklare mig spørgsmålet, men meget grundigt og komme med ideer til spørgsmålet. please hjælp mig!
  • First snow

    Forumindlæg
    nogen der har skrevet en engelsk stil der hedder first snow? jeg har meget svært evd at lave en ordentlig aflevering og vi skal snart have års-karakter.. så derfor ville det være en stor hjælp hvis nogen kunne hjælpe mig med dette.
  • Hjælp til oversættelse af sætning

    Forumindlæg
    Hej jeg vil høre om der er en der kan oversætte nedestående sætning for mig, til engelsk. Gerne så det lyder så godt som muligt :D "Tekststrukturen er bygget op på den måde at hver sætning indledes med et udsagn og dernæst et tilhørende belæg"
  • Artikel om spiseforstyrrelser

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal skrive en artikel om teenagere og spiseforstyrrelser i engelsk. Jeg kunne godt bruge hjælp med ideer til indholdet. Indtil videre har jeg skrevet, at teenagere spejler sig i modeller og/eller kendte personer, som har "den perfekte krop". Håber, at I kan hjælpe :)