Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 16221 til 16240 af 27879
-
Fremlæggelse???
ForumindlægHej alle Jeg skal have teknologi terminsprøve næste uge, hvor jeg skal fremlægge om et projekt emne om affald, hvor jeg har lavet et produkt og skrevet en rapport. Men jeg ved ikke helt hvad fremlæggelsen skal indeholde, er der nogen som kan hjælpe mig?? Med venlig hilsen ludvig -
Hastighedsvektoren og tangentens ligning.
ForumindlægHvis man finder den afledede af en vektorfunktion, får man hastighedsvektoren. hastighedsvektoren er også en tangentvektor, da den ligger på tangenten. Kan nogen hjælpe mig med at forstå; > hvordan man finder tangentens ligning? < ud fra emnet "vektorfunktioner". -
INSPIRATION?
Forumindlægnogle der har den fedeste ide til hvad jeg kan skrive om i SRP? i fagene Dansk og Engelsk jeg vil gerne skrive litterære analyser, men mangler et overordnet emne, et værk og/eller noveller? håber der er nogle kreative hoveder der kan hjælpe :) -
Emnevalg
ForumindlægHej Jeg står og skal til at skrive DIO, men har rigtig svært ved at finde et godt emne. Jeg skal skrive om mellemøsten, og skal skrive i fagene IØ og samtidshistorie. Håber der er nogle der kan hjælpe mig med dette. Opgaven skal omhandle historie efter 1930. Mvh Mathias -
EU om terrorbekæmpelse
ForumindlægHej! Jeg sidder med en opgave som er tværfaglig om EU. Så lyder mit emne: EUs holdning om terrorbekæmpelse Jeg er helt blank, er der eventuelt nogle der kan sende nogle link, eller fortælle mig hvad jeg kan komme ind på?:-) Tak på forhånd -
Tutor søges i statistik
ForumindlægHej, Jeg søger en tutor i statistik, som kan gennemgå emnerne, sandsynlighedsregning og sandsynlighedsfordeling, med mig, da jeg har ret svært ved at forstå teorien. Det vil selvfølgelig være imod en timebetaling. Et plus vil være, at du har kendskab til statistikprogrammet, JMP, dog er det ove... -
Det Moderne gennembrud Og "To Verdner" Af j.p Jacobsens
ForumindlægJeg Skal Skrive et analyserende oplæg om det moderne gennembrud, jeg skal komme ind på funktion og emner på den tid..? Og en analyse og fortolkning af de "to verdner" af i.p jacabsens.. som et eksempel på det moderne gennembrud.. NOgen Der kan hjælpe ... :O -
En sides historie om hvad som helst.
ForumindlægHej alle studie-glade mennesker. Jeg skal lave en kort fortælling, på ca. en side om hvad som helst. Dvs. emnet er frit, men hvad kunne være interessant at skrive om, så læren også tænker "wauw"? På forhånd tak. -
neuropsykologi
ForumindlægHej :) er igang med emnet neuropsykologi, som jeg har forstået det, er fronten af vores hjerne den del af hjernen der bedstemmer vores personlighed via nerverne. Men hvordan gør den det altså danner interesser, måden at være på osv? -
SRP opgave - Industralisering
ForumindlægHej studie-glade mennesker. Jeg har valgt følgende fag til SRP, Samfundsfag og Historie. - dertil har jeg valgt emnet industralisering. Hvilke problemstillinger ville være gode at tage fat i ? (Økonomisk, politisk eller det sociale?) Hjælp tak. -
idé til et abstract?
Forumindlæghej! jeg har fået den fantastiske opgave af min engelsk lærer at skulle skrive et abstract. men har ikke nogen opgave at skrive udfra.. så er der nogen der har nogle idéer til et emne jeg kunne skrive om? med venlig hilsen Anna ! :D -
Brug af vektorregning
ForumindlægHej Jeg skal til at skrive større skriftlig opgave på B-niveau og har tænk på at skrive om vektorregning, som jeg har læst lidt om. Jeg kan godt finde ud af at bruge det, men jeg mangler lidt inspiration til et emne der ville passe godt. Alle forslag er velkonme! På forhånd tak! Mvh Emil -
Hvad betyder "kulturelle samtid" ?
ForumindlægJeg skal lave en billedanalyse og får derefter denne opgave: "...I analysen skal du perspektivere til et emne i Mediebogen og diskutere i forhold til dets kulturelle samtid". Jeg bliver nu helt i tvivl om, hvad der menes med kulturelle samtid - er der nogen som kan forklare dette? -
endegonisk reaktion haster
ForumindlægJeg har spørgsmålet Angiv to principper, cellerne bruger til at drive en endergonisk biokemisk reaktion. og det eneste jeg kan finde om emnet er at en endegonisk reaaktion optager energi fra omgivelserne, er der nogen der kan hjælpe mig? :) -
Slaveri i Amerika
ForumindlægHej alle sammen . Jeg skal skrive om Slaveriet i Amerika, men kunne godt bruge lidt hjælp til hvad jeg kan komme ind på vedrørende dette. Der skulle vel ikke være nogen af jer der kender nogle gode uddybende emner indenfor Slaveriet i Amerika ? VH Lea . -
SRP "egyptisk og babylonsk mat"
ForumindlægHej, jeg tænkte på om der var nogle der havde lavet en srp i mat-his. Jeg skal selv skrive i emnet egyptisk og babylonsk mat, og tænkte om der var nogle der havde sådan en? Bare til inspiration. Mvh den fortvivlede -
Kan ikke komme igang! :(
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skriver i faget Dansk. Jeg har valgt at skrive om emnet Nyheder- argumentation, men jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe det an og skrive en sådan opgave. Skal jeg fortælle om nyhders historie?? eller hvordan skal jeg skrive den?? Please hjælp. -
Problemstillinger - jordskælv
ForumindlægJeg er lige begyndt på et forløb om katastrofer og har valgt og skrive om emnet jordskælv inden for fagene fysik og historie, men jeg er helt lost på hvad problemstillingerne kunne være?? Kan i komme med nogle eksempler jeg måske kunne bruge? -
SRP - Engelsk A & Samf B
ForumindlægHej .. Jeg har valgt at skrive i engelsk a og samf b, og gerne inden for noget ungdomssociologi - ungdomskultur, kriminalitet samt kultursammenstød. Jeg ved bare ikke hvad emne samt værker jeg skal gå ud fra. Nogle der har nogle gode forslag? -
Projektopgave: Katastrofer.
ForumindlægHej(: Jeg er en 8. klasser der snart skal lave projektopgave(: Jeg ville høre om der var nogen der havde en idé til en "ting" jeg kan tage med til fremvisningen.. Jeg laver et powerpoint, men vil gerne også have noget "fysisk" med. Emnet er KATASTROFER. Tak på Forhånd(: O...
