Søgning på: teknikfag eksamen. Resultater: 16261 til 16280 af 34078
-
1 årig HH
ForumindlægHej..Er der nogen som kan fortælle mig lidt om den 1 årige HH?.. Især ang. eksamen,hvor mange fag kan man kan komme op i? mundtlige? og skriftlige?På forhånd tak.. -
idéer til dramatik C forstilling
ForumindlægNogen der har nogle gode ideer til eksamens forstilling til dramatik C? Helst noget realistisk -
Tysk
ForumindlægHej, er der nogen, der ved, hvad den skriftlige eksamen 2003 i tysk højniveau havde som emne? Hvilken tekst det var? -
Opg. 6...?
ForumindlægHejsa Er der nogen, der har lavet opg. 6 i dette eksamenssæt i bio.:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/2000-6-1.pdf -
Der Pelzmantel
ForumindlægHej... Er der nogle herinde, som har lavet eksamens opgaven Der Pelzmantel? Jeg behøver SERIØS hjælp!!! Påforhånd tak... Håber at du vil kontakte mig! -
Nogle som har htx opgavesæt?
ForumindlægHej, er der nogen som kan få adgang til følgende opgavesæt: https://materialeplatform.emu.dk/materialer/bogkort/83108410 Vil gerne øve mig lidt før eksamen :) -
Tidligere opgavesæt i kemi søges.
ForumindlægHej Er der nogen der ved, hvor man kan finde gamle eksamens sæt i kemi. Jeg skal snart op til terminsprøve, så det ville være rart hvis man kunne øve lidt inden :-) -
Genretræk / Kendetegn ved genre
ForumindlægHej derude. Jeg skal til eksamen i dansk imorgen og ville gerne vide hvis der var nogen der har et link eller en side, hvor der står præcist hvad de foreskellige genre indholder eller skal indeholde. :( -
Integrale
ForumindlægNogen der kan svarer på opgave f) i dette opgavesæt? http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/vinter/ud0285V.pdfpå forhånd tak :) -
opgave uden hjælpemidler
ForumindlægHej! Please hjælp mig med denn eopgave!http://us.uvm.dk/gymnasie//almen/eksamen/opgaver/sommer03/2003-8-1-UDEN.pdfDet er opgave -
Søen i tivoli
ForumindlægHvem kan hjælpe mig med en opgave? Jeg skal finde arealet og hvor meget vand der i tivolisøen til min eksamen i maj! -
ikke-realistiske træk = surrealisme?
ForumindlægHej derude. Jeg skal i en eksamens stil belyse tekstens realistiske og ikke-realistiske træk. Mit spørgsmål er så. Er ikke ikke-realisme det samme som surrealisme?? -
HJÆÆLP
ForumindlægHej :) Jeg skal til fysik eksamen snart og kan ikke umiddelbart finde forsøg til vekselstrøm emnet. er nogle der vil lægge nogle ud og forklare dets teori? På forhand tak. -
Hjælp til skriftlig matematik B - niveau 2008
ForumindlægKære Medlemmerne... Er der nogen der har resultater til skriftlig eksamen mat b-niveau. det er HF matematik B niveau.. -
engelsk aflevering - EATING SUGAR?
ForumindlægHej :) jeg er lidt sent ude, men mangler lidt hjælp til eksamens sættet med novellen eating sugar? Nogen der har lavet den? :) -
Noter til naturfag
ForumindlægHej! Da jeg skal til eksamen i naturfag, ville jeg lige høre om der er nogen, der har nogle notater til dette fag liggende?Emnerne er som følger:EnergiIoner og ionforbindelserLineær vækst -
hjælp - tysk
Forumindlægjeg skal op til tysk eksamen inden længe, men er ikke helt klar over hvordan eksiminationen kommer til at foregå? jeg ved det er noget med en ekstemporaltekst og et stykke man skal oversætte. hjælp? -
"Historien om en moder"
ForumindlægEr der nogen, der har læst "Historien om en moder" af H.C. Andersen, der ligger inde med en analyse??Jeg har den opgivet til eksamen og kan ikke helt gennemskue den..Tak! -
Enhedscirkel
ForumindlægHej jeg vil bare lige spørge om hvis man nu kommer til eksamen og trækker noget med sin. og cos hvad kan man så fortælle om enhedscirklen...? -
Fotosyntese - Historien om musen og planten!
ForumindlægJeg skal til eksamen i næste uge og skal bruge historien om musen og planten i forbindelse med fotosyntese. Jeg har bare glemt den... Hjælp mig
