Søgning på: OSO - Obligatorisk selvvalgt opgaven. Resultater: 16301 til 16320 af 142867
-
Ødipus noter?
ForumindlægHej alle sammen. Ville spørge om nogen af jer havde nogle rigtige gode noter til "Sofokles - Kong Ødipus" Det ville være en stor hjælp. Mange tak. -
differensligninger (tror jeg)
ForumindlægHej Jeg har et problem med at løse en ligning. Jeg har følgende: f(x)=a*f(x+2)+b*f(x-1) Hvordan kan jeg løse dette? Jeg håber nogen kan hjælpe mig, for jeg er lidt lost! Hilsen Camilla -
Omdannelse af det organiske stof
ForumindlægOpstil reaktionsligningen for omdannelsen af organisk stof. Kommenter, hvad der forbruges, og hvad der dannes. - Arbejder med renings anlæg -
HJÆLP!!!!!!
ForumindlægI et koordinatsystem i planen er to vektorer givet ved a=(3,t-2) og b = (2,7-t) , t∈R. Bestem for t=-2 gradtallet for vinklen mellem a og a+b. Bestem for t=-2 længden af projektionen af a og b. For t ≠ 5 udspænder vektorerne a og b et parallelogram. Bestem de værdier af t, for hvilke ... -
Engelsk
ForumindlægHar lavet 5 rettelser af mine fejl fra min aflevering, vil lige se om de er rettet rigtigt. OBS: Skal have den om 15min.. Tak -
Hjælp med baggrund
ForumindlægHej SP. Har en lille artikel med nyhedstrekant, hvor jeg skal skrive noget om baggrund. Har vedhæftet et billede. -
Stofmængder og koncentrationer
ForumindlægHej allesammen Jeg har meget brug for hjælp til en aflevering i kemi på b-niveau. Mine spørgsmål til afleveringen har jeg vedhæftet forneden. Håber virkelig en eller anden kan hjælpe. Det vil være en stor hjælp! Desuden er det min første gang, at jeg stiller et sprøgsmål herinde, så ved ikke ... -
Hjælp Mig Med Algebra/Matematik!
ForumindlægHeeej Alle Sammen! (-: Vil nogle af jer her, være søde at hjælpe mig med algebra (Matematik) regne stykker!? Altså vil i ikke nok vise mig en måde man kan lave dem på? Håber der er nogle her der vil hjælpe mig! (-: -
Rettelse af tysk stil, ca. 270 ord
ForumindlægHvis du har mod på det, så kontakt mig venligst over indbakken inden på torsdag. -
Kildekritik
ForumindlægHej, Er der nogle, der har en skabelon for kildekritik? Altså hvordan skal man bygge det op osv? Og hvordan kan man have et flow i sin SRP, når man skal inddrage en kilde? Håber virkelig, at I kan hjælpe. TAK! -
Beregn pH i basisk opløsning
ForumindlægJeg har spørgsmålet http://cl.ly/3XVo Jeg ved godt hvordan man gør med syre, men selvom det er fuldstændigt analogt med base kan jeg alligevel ikke se hvad jeg skal tage fat i først. Kb = ( [NH3OH+][OH-] ) / [NH2OH] Men hvordan gør man det så før/efter, når jeg kender koncentrationen af produkte... -
termodynamik ?
ForumindlægHej, er der nogle der har forstand på termodynamik, da jeg godt kunne bruge noget hjælp ? tak på forhånd -
Analyse af værdikæden
ForumindlægHej Jeg skal analysere værdikæden for Carletti .. Det er en aflevering som er en eksamensopgave hvor vi har fået et kompendium over Carletti... Jeg synes det er ret svært at gøre så meget ud af noget slik... håber på hurtigt svar da den skal afleveres om en uge ! på forhånd tak -
Kan ikke åbne fil
ForumindlægNår jeg downloader "titrering af phorphorsyre og cola" er filen i alle mulige sprog, bla. kinetisk. hvad kan jeg gøre? -
Hvorfor gør den den?
ForumindlægHver gang jeg downloader noget, bliver den åbnet i word, men kommer frem på et andet sprog/kode?:s -
HJÆLP TIL SYNOPSIS
ForumindlægHej Alle sammenl. jeg går på hf sidste år. Til sommer skal vi skrive et synopsis i tre fag : Historie, Religion og Samfundsfag- Er der nogen DE KAN HJÆLP ? skriv til mig , også kan vi også snakke om pengene ! -
hjælp
ForumindlægHej jeg har en terminsprøve i biologi og det ville være super dejligt hvis der var nogen der kunne sige nogle af de mest typiske ting man ville blive spurgt om og et svar hvis muligt -
oversættelse af tysk sætninger
Forumindlæg1. Jeg ville gerne fortælle om, hvad jeg laver i min fritid. 2. Vi har det sjovt. 3. Jeg er træt af det. 4. .... som jeg er rigtig glad for (underforstået arbejdet) 5. Jeg er rigtig glad for arbejdet. - jeg skal også begrunde, hvorfor sætningerne skal oversættes, som jeg mener de skal .. -
HJÆLP Statistik
ForumindlægHvad ville p-værdien være, hvis man havde valgt at undersøge om der er forskel mellem °ar, ved en en-vejsanalyse (dvs. ignorerede forskellen mellem m °aneder)? Hvordan ville i takle dette -
Anne franks dagbog
ForumindlægHvad er budskabet i Anne Franks dagbog? Tak på forhånd
