Søgning på: matematik fp9 2023 December. Resultater: 16301 til 16320 af 32822
  • Naturfag skriftlig 2.g

    Forumindlæg
    Hej, ville hører hvordan det var gået for jer i naturfag i dag? jeg synes den var okay.. men går også kun efter en 7'er.hvad fik i opgaverne til ?
  • At forbinde forskellige emner

    Forumindlæg
    Godaften.. Jeg mangler nu kun min sidste eksamen, nemlig matematik.Vi har opgivet følgende emner:Funktioner og vækst (1g)(2g)VektorerplangeometriDifferentialregningFunktionsundersøgelseEksponentielfunktionen(3g)IntegralregningDifferentialligninerSandsynlighedsregning og statistikStikprøver og kom...
  • Gider i læse til den sidste??

    Forumindlæg
    Så er der overstået 3 eksamener.. og har fået 10-10-10.. så det er jo lækkert!! MEN, gider simpelthen ikke læse til den næste! for har regnet ud, at de sidste karakter "KUN" rykker hvis man får fra 00-5, og fra 10+ .. så har I det på samme måde??
  • gravitationsloven

    Forumindlæg
    Newtons love. jeg forstår ikke denne sætning "kraften er proportional med legemernes masser og omvendt proportional med kvadratet på afstanden mellem legemerne" er der nogen som kan vise mig de to formler (når der er proportionalitet og omvendt proportionalitet)?
  • tømrer eux eller eux

    Forumindlæg
    hej jeg ville bare lige hvad der er bedst fordi jeg vil godt være tømrer når jeg bliver stor, så skal jeg tage en eux eller eud hvad er bedst tror i
  • Fejlfunktion

    Forumindlæg
    HejEr der nogen som kan forklare mig hvad den komplementære fejlfunktion bruges til?Jeg ved godt hvordan den ser ud, men nu har jeg siddet og kigget på den i en time og jeg fatter det stadig ikke.I det her tilfælde er den i løsningen til en diff. ligning for strømning i porøse medier.mvhmaloulou
  • Opgavesæt, stx eksamen 2011 b-niveau

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der ligger inde med opgavesættet fra b-nivaeu eksamen sidste år? Så vil jeg meget gerne se det. På forhånd tak :-)
  • EUD

    Forumindlæg
    hej folk er det hårdt på EUD, ? og er det sværet at komme ind på en EUD?
  • gymnasie

    Forumindlæg
    HEEEJ ALLE SAMMEN, ER DER NOGEN DER GÅ PÅ INGRID JESPERSEN GYM, TÆNKTE OM NOGEN VILLE FORTÆLLE LIDT OM DEN :D
  • Formel henvisning?????

    Forumindlæg
    Hej jeg har kigget på nogle opgavebesvarelser fra studienet, og ved hvert brugt formel er der en henvisning som denne: (jf. formel 49) Men til hvilken formelsamling henviser de til, er der nogen der kan give mig et hurtigt svar.. Mange tak
  • Mat på E-learning

    Forumindlæg
    Hej..Er der nogen som har haft held med at læse Mat på B niveau på egen hånd.. altså som fjernkursist ? eller kan det bedre betale sig at være der til undervisningstimerne?
  • Rumgeometri og vektorer

    Forumindlæg
    Hej SP Sidder med en opgave her, som jeg ikke lige kan finde en vej og gribe den an på. Linierne l og m er givet ved parameterfremstillingerne: l: (x,y,z) = (1,5,3) + t * (1,-2,1) og m: (x,y,z) = (8,3,0) + s * (3,0,-2) Det oplyses, at linierne skærer hinanden i et punkt A a) Bestem koordinat...
  • HJÆLP MIG! GREENPEACE!

    Forumindlæg
    Jeg blev tilfældigvis stoppet af en fra green peace idag, og snakken faldt lidt frem og tilbage, men det endte med jeg tilmeldte mig til sådan donerings noget.. MEN da jeg så kommer hjem kan jeg se at det er en betalingsserviceaftale det vil sige at de kan trække et beløb hver måned... Jeg gav ...
  • Universitets kursus for gymnasie elever

    Forumindlæg
    Jeg så i nyhederne at man kan som gymnasie elev prøve forskellige kurser efter skole men har ikke kunnet finde noget om det siden. er der ngoet jeg har misforstået eller?
  • grundtal potens og eksponenten.

    Forumindlæg
    Hej et eks. 34 3 er grundtallet 4 er eksponenten. og potensen er det hele ..? ikke..?
  • eksamen 9.klasse

    Forumindlæg
    hvis jeg er nu får 02 i eksamen og det skal jeg have få at komme ind på min uddannelse eller er det bedre at få 7 eller 10 i eksamen eller er det lige meget hvad jeg får i eksamen bare det er over 00
  • Er det rigtigt

    Forumindlæg
    http://peecee.dk/?id=1767a. 8.000 til f-graf 7.000 til g grafb. 100.000c. 500.00er det korrekt?
  • SOS - SOS - Opstil en tabel over karakterernes hyppighed og frekvens

    Forumindlæg
    SOS - SOS - SOS - SOS - SOS - SOS -SOS - SOS -SOS - SOS -SOS - SOS - hvordan skal jeg opstille en tabel over tallenes hyppighed? jeg ved godt hvordan jeg finder hyppigheden MEN hvordan opstiller jeg en tabel over det? skal jeg bare beskrive hvordan eller?
  • Beskrive punktmængde

    Forumindlæg
    Jeg har fået til opgave at beskrive punktmængden som har ligningen:x^2 + 10*x + y^2 - 8*y + 40 = 0Hvordan beskriver jeg den bedst? Jeg ved at man kan bryde ligningen op og få et samlet punkt ud af det, men mit bud på (-10,5) er jeg ikke helt sikker på.På forhånd tak
  • TI-84 PLUS SÆLGES

    Forumindlæg
    Sælger min TI-84 Plus til 500 kr. Lommeregneren er i god stand, da den ikke er brugt særlig meget. De ting der fulgte med da jeg købte den, er også dem der følger med nu. Nye batterier er sat i. Bor i Århus området. Skriv gerne herinde, og så finder vi ud af noget. /Camilla