Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 16301 til 16320 af 23683
  • Rettelse af opg.

    Forumindlæg
    Ved analyse af en kemisk forbindelse A, der består af kobber og oxygen, fandt man i en prøve på 2,24g et indhold af oxygen på 0,25g og af kobber på 2,00g. Skriv formlen for A. Jeg vil gætte på: CuO (kobberoxid)
  • Statistisk acceptabel

    Forumindlæg
    Hej håber på lidt hjælp En juice analyseres for indholdet af jern med følgende resultat: Fe mg/100g: 0,485 0,498 0,491 0,496 0,553 0,505 1) Er alle resultater statistisk acceptable? 2) Er indholdet lavere end deklarationen på 0,50 mg/100 g
  • Formel

    Forumindlæg
    Ved analyse af en kemisk forbindelse A, der består af kobber og oxygen, fandt man i en prøve på 2,24g et indhold af oxygen på 0,25g og af kobber på 2,00g. Skriv formlen for A. n(oxygen) = 0,015625mol n(kobber) = 0,031471mol hvordan finder jeg ud af hvad formlen er?
  • Molins adfærdsmodellen

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg skal finde en artikel og analyser den ud fra molins adfærdsmodellen, men jeg ledt over alt på nettet, men kan simelpthen ikke finde en artikel der passer til. Håber virkelig der er nogen som kan hjælpe, fordi jeg har vikrelig brug for hjælpen. PLEASE HJÆLP Tak på forhånd...
  • Molins adfærdsmodellen

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg skal finde en artikel og analyser den ud fra molins adfærdsmodellen, men jeg ledt over alt på nettet, men kan simelpthen ikke finde en artikel der passer til. Håber virkelig der er nogen som kan hjælpe, fordi jeg har vikrelig brug for hjælpen. Tak på forhånd.
  • Spørgsmål i teknologi historie

    Forumindlæg
    Analyse af de kulturelle årsager til bygningen af keops pyramiden 1. Hvilke religiøse forestillinger ligger til grund for bygningen af pyramiderne? 2. Hvordan kommer disse forestillinger til udtryk i den konkrete udformning af pyramiden? Nogen der kan hjælpe mig med disse spørgsmål ?
  • Parlementariske situation?

    Forumindlæg
    Hej, Hvordan gør man rede for et bilags analyse af den parlamentariske situation efter valget? Hvordan starter man? Gør man blot rede for journalistens holdninger? Vi har inden arbejdet med Molins adfærdsmodel - bør man inddrage den? Tak!
  • Kortprosa - hjælp

    Forumindlæg
    Hej :D - er der nogen der ligger inde med analyser eller generel information om kortprosa teksterne: Hans Otto Jørgensen "Han der lige..." og Peter Seeberg "Meddelelse til de ankommende passagerer" Det ville hjælpe rigtig meget :D på for hånd tak (:
  • Trump speech analysis

    Forumindlæg
    Hey folkens, jeg har brug for hjælp til at skrive en konklusion på min engelsk analyse opgave der handler om Trumps tale. I må meget gerne rette den og tjekke om den opfylder opgavens krav, kan nemlig ikke selv se mine fejl. Tak på forhånd.
  • SRP om 9/11

    Forumindlæg
    Skal skrive SRP i engelsk og historie. Jeg vil gerne finde en roman at analysere, og det er vigtigt, at jeg holder mig til det historiske perspektiv, da jeg ikke er interesseret i, at det bliver samfundsfagligt. Alle andre tips mht. emne og SRP-skrivning er også velkomne!
  • SRP - Sting rapport

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til at skrive SRP om bassisten/sangskriveren Sting. Jeg har fagene musik og engelsk og jeg tænkte på om der var nogle der lagde inde med noget omkring ham. Det kan være en ide, opgave eller tekster der kan analyseres.
  • Can the traditional knowledge of Australia’s indigenous communities keep pace with climate change?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen jeg sidder med denne opgave i engelsk, om klima og de indfødte i australien.. men kna slet ikke komme videre, er kørt helt ned. opgaven er vedhæftet, hvis en venelig sjæl, har lavet en lignene opgave eller en analyse af denne naturvidenskblig artikel, så ville det være en stor hj...
  • Har virkelig brug for hjælp til en aflevering

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere nogle noveller og noget med noget tekstanalyse, hvor jeg blandt andet skal perspektiver, bruge fortolkning og epik. Hvad betyder disse og hvordan skal jeg lige gøre? Har prøvet at google det og jeg får en forklaring jeg heller ikke forstår. Er der nogle der vil hjælpe?
  • Inde i kroppen, en ild

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogle der har en analyse/fortolkning af "Inde i kroppen, en ild" af Hans-Jørgen Nielsen? Jeg har virkelig svært ved at forstå digtet, så håber der er nogle der kan hjælpe mig. På forhånd tak! :)
  • Naturforskeren Carsten Hauch

    Forumindlæg
    hej allesammen... jeg har et problem.. jeg har været igang med at analysere og fortolke digtet. men jeg er også blevet bedt om at perspektivere det i forhold til perioden(romantikken). jeg skal så afgøre om det staffelldt(idealisme) eller Oehlensclâger(universalromantikken) hjælp!!
  • Dansk hovedopgave rettelse? .... hjælp

    Forumindlæg
    Er der en venlig sjæl, der vil være behjælpelig med at rette en hovedopgave om en film. Forside, indholdholsfortegnelse, indledning, anmeldelse af filmen, analyse, samt konklusion. Jeg vil gerne sende den til en mail, hvis der er mulighed for det. Jeg vil være inderligt taknemelig På forhånd...
  • Oplysningstiden og Erasmus Montanus

    Forumindlæg
    HEJ! Jeg sidder og analyserer Ludvig Holbergs Erasmus Montanus. Jeg skal finde konkrete eksempler på hvordan det kan ses at den er skrevet i oplysningstiden og det synes jeg egentlig er ret svært...... Håber nogen kan hjælpe!!! Tak.
  • Dansk

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal analysere og fortolke Historien om en moder af H.C Andersen og så er der et punkt, hvor jeg skal skrive hvad for nogle ting, der gøre dette eventyr for voksne og hvilke der gør den for børn. Please hjælp den skal afleveres snart
  • Champagne Flight

    Forumindlæg
    Hej :-) - Jeg sidder med en analyse opgave om teksten "Champagne Flight" og det kunne være rigtig dejligt at have en opgave hvor jeg kan få en smule inspiration, da jeg er gået helt i stå. På forhånd mange tak :-)
  • digte

    Forumindlæg
    Hej jeg har lavet en sammenlignende analyse og fortolkning af "forgængelighed" af Inger Chrsitensen og af "Biler" af Henrik Nordbrandt. Jeg vil gerne afslutte det med en perspektivering. Jeg er dog i tvivl om hvad jeg skal perspektivere det? Har i nogle forslag.