Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 16341 til 16360 af 52678
-
Stil Om Trivsel
ForumindlægEr der nogen, der nogensinde har skrevet en stil om "Trivsel." som skal være 2 sider? Haha, jeg kunne godt bruge nogle ideer, inspiration, råd...noget i den slags :D eller bare en, som du har lavet fra dine gode gamle folkeskole dage. -
Har brug for Noter til skriftlig eksamen
ForumindlægHej, jeg havde dumpet min skriftlig matematik eksamen som jeg nu skal tage om. så jeg ville spørge om der er nogen der har nogle gode noter som jeg kunne få og bruge. Jeg skal starte i et turbohold på vuc, så det ville være en stor hjælp. :) -
Hvad kan man skrive i sidehoved?
ForumindlægHej jeg er gang med at lave en litterær artikel. Nu kommer måske det mærkelige spørgsmål, hvad kan man skrive i en sidehoved. har skrevet mit navn, hvad mere? på forhånd tak -
Spændingsforskel
Forumindlæg4.1 I et elektrisk kredsløb på figur 4.2 måler vi spændingsforskellen Uab over pæren. Voltmetret viser Uab = 4,5 V. Strømmen løber gennem pæren fra A til B, men ledningselektronerne bevæger sig gennem pæren fra B til A a. Angiv værdien Uba b. Beregn det elektriske arbejde, som bliver udfø... -
Projekt uge
ForumindlægVi er tre piger, der har valgt at fordybe os om drømme i projekt ugen, men vi har et problem vi ved ikke hvad vores produkt skal være vi har alle resourcer HD kamera, lærred og malling osv. Har i nogle ideér til hvad vores produkt kan være? K.h DZ -
projektopgave
ForumindlægHej jeg skal finde på et eller flere overemner til vores projekt uge vi snart skal have, og jeg hat ingen ideer, håber i vil hjælpe. :-) -
Projekt opgave
ForumindlægHeeej. Jeg er i gang med at skrive et projekt opgave om unges stofmisbrug, og jeg kan virkelig ikke finde et produkt til det !! Er der nogle som har en idee til det? Tak på forhånd :) -
Armé
ForumindlægHej. Hvad er en Armé? Jeg ved godt det er noget med militær enhed, men forstår det stadig ikke. Tak på forhånd. -
Analyse af digtet Skæbne
ForumindlægAnalyse af digtet Skæbne af Morten nielsen. Jeg synes at digtet er svært at gå i dybden med, kan i hjælpe mig( med eventuelle guldkorn/gode ting, jeg skal have med og baggrund for digtet. -
På hvilken måde bruger vi organisk kemi i hverdagen?
ForumindlægHej Folkens Er der nogle der kan komme med eksempler på hvad vi bruger organisk kemi i, i hverdagen? -
Hjælp til produkt projektopgave!!
ForumindlægHej allesammen. vi er fire i vores gruppe, og vi skal lave en projektopgave med underemnet "unge og alkohol". Men vi har rigtig svært ved at komme op med et produkt. Det eneste krav der er, er at det skal være kreativt. tak på forhånd :) -
Hjælp til argumentation af opgave samf
ForumindlægHej Jeg sidder desværre fast i en delopgave til en aflevering, som jeg håber i kan hjælpe mig med da den skal afleveres i aften! Opgaven lyder: Argumenter ud fra en socialistisk grundholdning imod nedenstående citat om privatisering af sundhedssektoren. ”En høj privat markedsandel er se... -
Hjælp
ForumindlægHej nogen der kan skrive en lille smule om Zarah i bogen du og du og du? På forhånd tak:D -
Hjælp til et produkt
ForumindlægHej er der nogle der kan komme med forslag til et produkt indenfor klima og politisk globalisering -
Fransk eksamen A STX - mundtlig
ForumindlægHej derude! Jeg tænkte på om det nogen af Jer, som ved hvad lærer og censor kunne finde på at stille af spørgesmål til den franske mundtlig eksamen? -Tak på forhånd. -
solenergi i 2015
ForumindlægDen vedhæftede graf viser, hvordan produktionen af solenergi har udviklet sig i perioden 1980-2010. jeg skal så svare på: Hvor meget solenergi vil der blive produceret i 2015, hvis udviklingen fortsætter? Du skal begrunde dit svar. Mit bud er: man kan på grafen se at produktionen af solenergi... -
Studieretning
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal begynde på STX snart og skal til at vælge studieretning. Jeg tænker på at vælge bioteknologi, som går ind under naturvidenskabslinjen. Jeg vil bare gerne hører hvordan den linje er? Da den linje har meget med biologi at gøre så er jeg faktisk også lidt bange. Jeg er ik... -
Statistik
ForumindlægJeg har brug for hjælp til statistik opgaver. Er der nogle som vil hjælpe mig i gang? (se vedhæftede) Jeg vil oplyse observationerne i rækkefølge fra mindsteværdien til størsteværdien: 411, 422, 422, 426, 435, 439, 439, 488, 498, 499, 509, 510, 519, 524, 528, 531, 533, 536, 537, 538, minds... -
Egnet eller ej
ForumindlægHvis ens vejleder, siger at man ikke er parat til gymnasiet, kan jeg så stadig komme ind? Altså skal jeg til optagelses prøve eller nej? -
hjælp til BonBon-Land slikbutikken
ForumindlægHej er der nogen er kan hjælpe med med 5.1 jeg ved ikke hvordan man opstiller en lineær funktion.
