Søgning på: historie noter hf. Resultater: 16341 til 16360 af 33009
-
Fysik/kemi 9.klasse tips
ForumindlægHej, Jeg skal til eksamen her på onsdag, og er virkelig nervøs. Er der nogen som har nogle tips til prøveform a - eller gode råd til at jeg kan forberede mig. Jeg har noter, men tror ikke det er nok. -
La ahijada de san pedro
ForumindlægNogle der har læst denne tekst, som vil give et resume? eller nogle der har gode noter til den? Er totalt lost På forhånd tak http://elblogdemara5.blogspot.dk/2011/08/breve-biografia-de-carlos-fuentes.html -
Samfundsfag B - 24 timers eksamen.
ForumindlægHej foks. Har netop trukket emnet "Det politiske system i Danmark - herunder blandt andet partier, politik og vælgeradfærd". Er der nogle som har noter til dette? Hvordan kunne en evt. problemformulering lyde? Tak på forhånd. -
samfundsfags eksamen hjælp
ForumindlægHejsa, jeg har trukket økonomi og beskæftigelse som emne til samfundsfags eksamen, er der nogle der er nogle gode noter til dette emen eller evt. ideer til nogle problemstillinger? :-) -
Hjælp til engelsk b
ForumindlægKære alle :-) Jeg har trukket teksten - The death of Tommy Grimes, by R.J. Meaddough lll. Er der nogle der ligger inde med noter eller guldkorn? Tak på forhånd. -
Den neoklassiske økonomiske skole
ForumindlægHej! Jeg har brug for noget hjælp. Jeg skal finde styrkerne ved den neoklassiske skole og har lidt svært ved det. er der nogen der har nogle gode hjemme sider eller opgaver eller noter, som beskriver dette? på forhånd tak. -
Alkohol
ForumindlægHvilke sikkerhedsregler er der for brugen af permanganat? For de tre alkoholer? Noter ligeledes S-(sikkerheds) og R-sætnignen (riskosætninger) og kommentere dem. Hvad sker der ske med affaldet? Kan nogle hjælpe med det? -
Analyse af hærværk - om at forklare det man ikke kan forsvare af Aslak
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal til dansk mundtlig eksamen i "hærværk - om at forklare det man ikke kan forsvare" og ville høre om der var nogen der lå inde med en analyse og/eller nogle noter til den? Tak på forhånd:) -
alkohol
ForumindlægHvilke sikkerhedsregler er der for brugen af permanganat? For de tre alkoholer? Noter ligeledes S-(sikkerheds) og R-sætnignen (riskosætninger) og kommentere dem. Hvad sker der ske med affaldet? Kan nogle hjælpe mig med det? -
Biologi
ForumindlægHej alle Jeg skal lave en test i biologi imorgen og har både fremlæggelse, og fysik, og matematik for. Så har ikke tid til at læse biologi. Har i nogen gode noter til Darwin? Pleas hjælp mig -
oplæsning og forberedelse til eksamen
Forumindlæghej alle hvordan læser i bedst op til eksamen? Jej skal til VØ skriftlig prøve og vil lige høre hvordan i læser op og tager noter og om der er nogen bestemte ting der er gode/ vigtige at have med og øve på forhånd tak -
Hvad må jeg medbringe til dansk fp9, prøveform B?
ForumindlægJeg er klar over, at man ikke må medbringe andet end sine egne noter. Dog, har jeg hørt, at man ikke må have skrevet på selve prøveoplægget. Er det korrekt? -
Vektorer
ForumindlægHej alle Kan nogen hjælpe med opgave 14 og 15. Jeg har prøvet at se i mine noter, men har intet til disse opgaver. Ville sætte pris på hjælp til opgaverne :-) -
ædel-gas struktur
ForumindlægJeg skal noter om disse ioner har ædelgas-struktur er der nogen der kender svarene eller hvordan jeg gør? K+ = Argon mg2+ O2 P3- F- Fe3+ CU+ -
Paradis af Rebecca Bach-Lauritsen
ForumindlægJeg skal lave en analyse af novellen "paradis" af forfatteren Rebecca Bach-Lauritsen og ville spørge om nogen havde nogle noter/stikord til novellen, da det ville være en stor hjælp. -
Ovids eskapader
ForumindlægSkal nok snart til eksamen i Oldtidskunskab, og dermed Ovid og blandet andet hans eskapader. Er der nogle der har noter til ham og dem? Har virkelig brug for hjælp til det, så alt kan bruge :)) På forhånd tak -
Radioaktivtet
ForumindlægJeg har en test imorgen Nogle der har en oversigt over de vigtigste formler i emnet. så jeg virklige dårlige til enheder til sidste nogle gode noter om dette , hjemmesider ? -
Albert pandura
ForumindlægHej er der nogen der har noter om om Albert panduras teori om observationinlæring og modelindlæring. Det jeg har svært ved at forstå de 4 processer der er i modelindlæring. Fællesopmærksomhed, fastholdse, selvrealisering. -
Are there some cultures that are more likely to do terrorism?
ForumindlægAre there some cultures that are more likely to do terrorism? - Not a task but what are your thoughts? -
Hvorfor vælge Horsens Statsskole
ForumindlægVelkommen til Horsens Statsskole | GYMNASIUM OG HF Høj faglig kvalitet | Vejen frem til succes | God og tryg skolegang Horsens Statsskole er gymnasiet, som vægter fagligheden højt, det er forudsætningen for en god skolegang kombineret med sammenhold og kvalitetssikret undervisning til alle elev...
