Søgning på: polterabend jan sonnergaard perspektivering. Resultater: 1621 til 1640 af 3925
-
hjælp til tysk. pleas
Forumindlæghej, jeg skal til tysk eksamen i morgen og jeg ville bare lige have nogen råd osv. hvad siger man når man kommer ind? i må gerne skrive det på tysk hvis i gider. på forhånd tak. -
synopseeksamen,folkeskolen, dansk
Forumindlæghej jeg skal snart op i mundtlig dansk prøveformen er synopse (niende klasse) jeg er lidt i tvivl om hvad der forventes af en til denne eksamen, så hvis du har prøvet denne eksamenform i niende vil jeg meget gerne høre nogle gode råd fra dig : ) på forhånd tak ;) -
Er 15 sider for lidt?
ForumindlægHej. SRP skal som bekendt fylde 15-20 sider Men hvis man gerne vil have 12, slår de så ned på at man kun har 15 sider? og at man altså ikke udnyttede pladsen? -
Samtale til engelsk b eksamen
ForumindlægEr det bedst selv at have styr på tiden, eller lade eksaminator afgøre hvornår samtalen skal startes? Når jeg når er ved samtalen, hvad vil denne da handle om? Skal jeg stadig have mere perspektiverende at sige, eller er det bare noget uddybende og præciserende analyse, eksaminatoren vil gå efter... -
engelsk eksamen!!
ForumindlægJeg skal op i mundtlig engelsk om ikke så mange dage. Mit emne er forbudt kærlighed på tværs af kulturer. Nogle der kan hjælpe med hvilke spørgsmål jeg kan forberede mig på de vil stille?? -
Rettelse af eksamenstekst! Hjælp
ForumindlægJeg skal til tyskeksamen i morgen, og ville derfor høre om der er nogle der gad rette eventuelle fejl. Kan ikke finde flere selv )-: Den tyske tekst: Der Text handelt um die Erlebnisse einer Türkischen Frau. Sie erzählt uns, wie es ist, geboren und aufgewachsen in Deutschland, aber immer noc... -
Fordybelseomdråde : Kroppen
ForumindlægHej studieportalen. Tidligere i dag træk jeg mit fordybleseområde som er kroppen. Vores lære har så opgivet følgende som vi skal perspektivere til - - Frida Kahlo (film 2002) - Frida Kahlo - Den brudte søjle / selvportræt med tornekæde - Kirsten hammann: Jeg er så træt af min krop. - jeg vill... -
hjælp
ForumindlægHej er der nogen der ved hvad man kan sige istedet: "som et svar på" -
den grimm ælling og det øjeblik det tvivler
Forumindlæghejsa, nogen der har en ide om hvordan man kan perspektivere den grimme ælling med bogen, det øjeblik du tvivler? -
Eksamen i Dansk
ForumindlægHej Alle Jeg er i tvivl om jeg godt må perspektivere til en tekst som jeg IKKE har læst i undervisningen? Eller skal der være en tekst man har læste i undervisningen? -
Kvinden og aben
ForumindlægHmm.. der skulle vel ikke være nogen der havde en dansk opgave om Peter Høegs "kvinden og aben"...?? -
Osmose i kartofler
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en rapport om osmose i kartofler. Hvad kan jeg skrive under diskussion udover sammenhæng med teori og forsøg resultater? -
hej
Forumindlæghej folkens er der en af jer som kan hjælpe mig med at finde bilag omkring identitetdannelse i det senmordene samfund -
Martins Luthers betydning
ForumindlægHej Jeg sidder og laver SSO om reformationen i Tyskland. Det sidste spørgsmål i min problemformulering lyder. Vurder Martin Luthers betydning dels kirkeligt, dels socialt og dels politisk. Jeg synes, at jeg har meget godt styr på hans betydning socialt og kirkeligt. Men jeg har meget svært ved... -
TI-84 plus SÆLGES
ForumindlægSælger en TI-84 plus lommeregner, da jeg har skiftet studie og derfor ikke længere skulle bruge den. Har brugt den MAX. en måned, så den er som ny. Div. kabler osv. følger selvfølgelig med :) Sælges til rimelig pris. Ca. 800 da den er som ny. Men ellers, giv et bud og så tager vi den derfra -
Hjælp til valg af Udenlandsk Bog
ForumindlægHej Jeg skal læse en bog i dansk, det skal være af en udenlandsk forfatter men oversat til dansk og den skal være nyer end 1945... Jeg ved virkelig ikke hvad det skal være. Så vil engentlig bare gerne hører nogle gode forslag og forslag til hvordan man kan behandle dem, skal nemlig lave et oplæg ... -
Kærlighedshistorier.
ForumindlægJeg søger gode bøger om kærlighed. Helst skønlitterære tekster. Vil helst være fri for anbefalinger såsom Eva og Adam og hvad der ellers ligger i den dur. Noget med "kød" på! :b På forhånd tak. -
Værnepligt i forsvaret
ForumindlægHej Jeg er en pige på 18 år, som rigtigt gerne vil aftjene værnepligt, når jeg er færdig med gymnasiet. Efter sommerferien skal jeg begynde i 2.g. Kan jeg melde mig til forsvarets dag og møde op, før jeg har afsluttet min uddannelse? Eller skal jeg være færdig med 3.g, før jeg har mulighed for ... -
Synopsis - Ondskab?
ForumindlægHej! Jeg er nuværende i gang med at finde stof til min synopsis og er forholdsvist forvirret da mit emne er 'Ondskab', det skyldes baseret på det faktum at jeg personligt ikke mener at ondskab ikke findes, forstå mig ikke forkert; det er ordet der irriterer mig, det bør kaldes mangel... -
Eksamen
ForumindlægHej allesammen. Hvis man skal til dansk mundtlig eksamen og ikke har læst op på pensum eller øvet og man skal op i morgen. Hvad gør man så??
