Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 16381 til 16400 af 24761
  • utællige substantiver

    Forumindlæg
    "Evidence" er et utælligt substantiv på engelsk, og det kan bestemmest af talord som many og little og af pronomenerne it, this og that. Det kan vel også bestemmes af "any"? -- PS: hvilke ordklasse kommer "any" i?
  • Fejlsætningen ?

    Forumindlæg
    Passer denne ? 5. They succeeded to go to France. På engelsk er succeeded (lykkes) personligt. Og når ved et succeeded sætning, hvor et verbum følger efter få den en in+ing-form. They succeeded in going to France.
  • Statistik - opgave på dansk

    Forumindlæg
    Vi har på vores uddannelse til markedsføringsøkonom i valgfaget statistik fået udleveret en gammel eksamensopgave på engelsk, derfor ville jeg høre om nogle kunne hjælpe mig med at finde den på dansk! Den er fra januar 2010 og handler om en organisation der hedder Glade børn..
  • Ignaz Semmelweiss

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skriver mit AT projekt om Ignaz Semmelweiss' opdagelse af at vaske hænder - jeg har biologi og engelsk. under biologi delen, skal jeg bare skrive generalt om bakterier i hænderne eller ? På forhånd tak :)
  • IUPAC navn for HB2(OH)2F

    Forumindlæg
    Hej, Er der en som kan hjælpe mig med det gængse navn på dansk eller IUPAC navnet for dette stof: HB2(OH)2F Jeg har fundet en reference på engelsk som kalder det (di)oxyfluoboric acid, men ingen dansk oversættelse. Også et CAS-nr. ville være helt perfekt... Hej L.
  • hjælp til metoder!!

    Forumindlæg
    howdy alle sammen nogle der kan hjælpe mig med metoder i min at opgave om den engelske industrialisering. jeg er helt på bar bund omkring det og skal til eksamen om 3 dage :s tusind tak på forhånd
  • HJÆÆÆÆLP!!

    Forumindlæg
    Hej jeg har været til stundentereksamen i engelsk, og jeg er rigtig bange for jeg har misforstået tekst B "Reconciliation" og dermed dumper. Derfor jeg vil høre om der er nogen andre der har skrevet om den tekst og gider at fortælle mig hva den handler om ? På forhånd tak.
  • Amish

    Forumindlæg
    Hej. Mit spørgsmål er: Why were amish forced to move? Har det ikke noget at gøre med det vil have kirke og staten adskilt? Og noget med de vil døbes som voksen? Er der nogle andre ting i ved? I må gerne skrive det, og det jeg har skrevet og det i vil skrive på engelsk. På forhånd tak. :-)
  • forholdsord

    Forumindlæg
    Hej jeg skal lave sætninger, hvor jeg skal huske at bruge et udsangs ord efter et forholdsord. Jeg skal fx gøre det med 1. to be tired of 2. to keep on kan i hjælpe mig lidt. Ps. hvad er et et engelske forholdsord. På forhånd tak :)
  • Jeden Tag ein Brief aus Windworth - resume

    Forumindlæg
    Er der nogen, som evt. ligger inde med et resume af den tyske tekst Jeden Tag ein Brief aus Windworth? Det gør ingen forskel for mig, om det er på dansk, engelsk eller tysk, jeg har blot brug for at forstå teksten:)
  • Hvordan bliver du en Amish

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal her til eksamen i næste uge op i The Amish People i Engelsk. Jeg har søgt på utrolig mange sidder og kan ikke rigtig se nogen steder hvor der står hvordan man bliver en Amish hvis du fx har været kristen før , eller om det rent faktisk kan lade sig gøre. Hvordan bliver man en Amish?
  • Finansøkonom

    Forumindlæg
    Hej, har lige et par spørgsmål til finansøkonomi på erhvervsakademiet. Så vidt jeg kan se er stort set alle bøger på studiet på dansk. Læser man kun på dansk, eller er der også noget engelsk? Hvor meget matematik er der? Har man brug for en lommeregner som f.eks TI89? På forhånd tak.
  • Bedste måde at læse sig op til BioC

    Forumindlæg
    Jeg skal til Bio C eksamen, om snart 2 uger, og ville ikke lave den samme fejl som jeg gjorde i engelsk, med at bare læse gramatikken og ikke øve på den... så, hvad vil i mene er den bedste måde at læse op til..
  • Kid Kill

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart op i engelsk og det ville derfor hjælpe mig rigtig meget hvis der er en som har et resume af Kid Kill (skrevet af Ed McBain)? Jeg har prøvet at søge på google, men kan ikke finde noget. Håber der er en venlig sjæl som vil hjæpe mig derude :D
  • Hjælp til analyse og fortolkning

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg kan ikke rigtig komme igang. Jeg skal analyser og fortolke denne her tale: Chicken Tikka Masala Speech. Det er til mundtlig eksamen engelsk på B-niveau. Jeg vil blive rigtig glad hvis der var nogle der ville hjælpe mig igang.
  • HJÆLP TIL EKSAMEN IMORGEN!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg skal op i engelsk imorgen, og jeg har om stoffer. Jeg vil fortælle lige om USAs lovgivning omkring stoffer, men der har jeg bare et spørgsmål.. Er det lovligt at tage stoffer herhjemme i Danmark og er det i USA? - Er det bare og have det, det er ulovligt eller også at tag...
  • Har i et forslag

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart op i engelsk mundligt. Men har det problem at jeg ikke ved hvad jeg skal snakke om. mit over emne er Be a young. har i et forslag til mig, om hvad jeg kan tale om. Hilsen mig :D
  • Do the Right Thing

    Forumindlæg
    Hej folkens. I en engelsk time så vi filmen "Do the Right Thing" iscenesat af Spike Lee. Problemet er, at jeg ikke helt forstod plottet i den. Er der nogen, der kan fortælle mig det?
  • bestået fag hf?

    Forumindlæg
    Hej Hvordan kan man bestå eksamensfaget engelsk på hf?? kan man godt få 2 i skrif. og 2 i mundlig, og så bestå. og kan man godt bestå det samlede fag, hvis man ikke bestå mundlig men får 4 i skriftlig?
  • The Lost Generation, Ernest Hemingway

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med at forberede mig til engelsk eksamen, men blev i tvivl om hvad begrebet "The Lost Generation" betyder. Det optræder i sammenhæng med Ernest Hemingway. Nogle som kan give en definition på dette begreb? :)