Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 16381 til 16400 af 44202
  • opkvalificeringsstrategien vs. stramningsstrategien

    Forumindlæg
    Hej alle. jeg vil bare gerne høre jeres meninger om hvilken af disse to I mener er mest effektive til at få folk i arbejde. opkvalificeringsstrategien eller stramningsstrategien :) /Louise
  • udliciterer

    Forumindlæg
    Hvis vi samfundet udliciterer vedligholdelse eller bygning af nye skoler, er det så ikke stadig det offentlige der skal betale? eller hvad??
  • Spørgsmål

    Forumindlæg
    Hi, vi har fået offentliggjort eksamensspørgsmål i kemi i dag. og i det første punkt står der: Redoxreaktioner, inddrag elevøvelsen "redoxtitreringer" i din gennemgang. Mit spørgsmål til jer lyder: Hvordan kommer det til at foregå? Det er jo ikke et spørgsmål.? Hvad kan jeg risikere at...
  • integral? eksam

    Forumindlæg
    hej hvad kan man fortælle om stamfunktfioner ? det jeg har skrevet er: F= kaldes stamfunktion hvis F´(x) = f(x) er F(x)en stamfunktion til f(x) differentiel er den omvendte af integral tak
  • Hvad er metaforer?

    Forumindlæg
    Heej alle.. Er der ikke nogen der kan forklare mig, hvad metaforer er? Forstår det simpelthen ikke.. på forhånd tak..
  • forklaring af ord

    Forumindlæg
    har 2 ord i en tekst som jeg ikke helt ved hvad betyder. venstreorienterede og liberal
  • Offentlige investeringer og forbrug?

    Forumindlæg
    hej med jer :) Jeg sidder og kan ike finde ud af om offentlig forbrug og offentlige investeringer det samme - og i så fald hvilken forskel der er? På forhånd mange tak
  • Sæsonkorrigeret ledighed?? (Eksamen, haster en smule)

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til samfundsfagseksamen i morgen, og har fået en graf over den "sæsonkorrigerede ledighed". Jeg har prøvet at finde noget om det, men jeg forstår det overhovedet ikke. Er der ikke nogle genier derude, der kan hjælpe lidt? På forhånd tak. :)
  • Ansøgning?

    Forumindlæg
    Jeg vil gerne arb på et plejehjem Hvordan skriver man en ansøgning, er der nogle, der kan hjælpe mig?
  • Hjælp til dansk. Please

    Forumindlæg
    Har om Romantikken og så har jeg fået følgende spørgsmål : Hvad har by/metropl med litteraturhistorie at gøre? Hvordan kan man læse byen? Giv eksempler fra København (andre store byer) Håber på jeres hjælp og besvarelser. På forhånd tak!
  • Redegørelse for kronik.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har fået til opgave at redegøre og diskutere synspunkterne i en kronik/et blogindlæg. Jeg er bare virkelig i tvivl om, hvordan jeg skal komme igang. Er der nogen, der har nogle eksempler på opgaver, eller noget hjælp, hvis de har lavet det før? Det er en aflevering på fem elevtimer, ...
  • Pontoppidan, hvilken tidsperiode?

    Forumindlæg
    Hvilken tidsperiode forbinder man med Henrik pontoppidan? Er det ikke realismen?
  • Danskopgaven 2.g

    Forumindlæg
    Jeg har i min danskopgave valg at analyser 2 eller 3 noveller af Henrik pontoppidan for derefter at perspektivere med forfatteren selv og datidens litteræretidsperiode. Men så siger min lærer at bogen som indeholder hans noveller skal være fra FØR 1880!?? Den jeg har er udgivet i 1950 af Gyldenda...
  • Ligninger

    Forumindlæg
    Hej.. :D Jeg har en matemarik aflevering som består af ligninger. Hvad skal man når der står: Løs ligningen med hensyn til t. (hvad betyder det?) 1) 3t+24= 16 Og en anden opgave som lyder på: Isoler r i følgende formel. 1) O=2(Pi)r Det kunne være super hvis nogle kunne hjælpe... På forhånd tak
  • Komparativ metode?

    Forumindlæg
    Bruger man den komparative metode, når man sammenligner partiernes mærkesager?
  • Flertal?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er i gang med at skrive en lille opgave på tysk, som skal læses op i morgen. Men jeg har glemt hvordan man danner flertal på tysk? Jeg mener at man sætter "die" foran, men er ikke sikker. Håber du kan hjælpe mig. På forhånd tak!
  • Hvad bør jeg gøre?

    Forumindlæg
    Jeg vil rigtig gerne ind på økonomi på KU efter sommer. Jeg fik 9.5 i gennemsnit, og uddannelsen ligger på 8.5. Bør jeg søge kvote 2? Hvilke andre uddannelser minder om denne? Kh bekymret gymnasieelev
  • Boganmeldelse

    Forumindlæg
    Hej jeg ville gerne spørger om hvad er fortælle tid og fortalt tid i bogen øje for øje? jeg kan ikke finde ud af det det ville være en kæmpe hjælp :)
  • Hjælp! forskellen mellem eks/potents vækst.

    Forumindlæg
    Please jeg har brug for jeres hjælp. Jeg skal beskrive med ord, forskellen mellem liniær, ekspontiel, og potens vækst. Jeg ved de hver har deres forskellige ligning/forskrit. Men hvad mere??? Svar hurtigst muligt. På forhånd tak..
  • Monotoniforhold

    Forumindlæg
    hej, sidder med den her opgave og er gået helt i stå.. hvordan løser man den her; f(x) = (kvadratrod(x))^n, hvor n tilhører 0,uendelig.. Hvordan kan man vise at den er monotont voksende? argh hjælp!!!