Søgning på: teknikfag eksamen. Resultater: 16381 til 16400 af 34078
-
HJÆLP-90er litteraturens stiltræk
ForumindlægHar trukket "90'er litteraturens stiltræk" i dansk til eksamen, er der ikke nogle som kan forklare lidt om hvad det er, og 90'ernes forfattere? -
Biologi hjælp
ForumindlægJeg søger biologi hjælp til eksamen, vil selvfølgelig gerne betale for det. Håber der er nogen som har tid og lyst til at hjælpe. -
Atomets opbygning
ForumindlægHey... Jeg har eksamen her på torsdag, og jeg ville gerne høre om der er nogen, der kan nogle forsøg til emnet ´´atomets opbyging´´? :) -
Biologi blodtryk
Forumindlægjeg har en eksams opg der lyder sådan... hvorfor er det uheldigt, hvis blodtrykket falder for meget...? nogen som kunne give små stikord til hjælp -
hjælp til tysk lektier
Forumindlæghej jeg søger hjælp til tysk i hverdagene og til eksamen som er den 8 juni 2009 (det er en 24 timers) jeg giver 100.- i timen og bor i Århus -
Metaller
ForumindlægHej. Er der nogen, der kan nogle gode forsøg til emnet Metaller (eksamen på torsdag), da jeg selv er helt tom for ideer. -
Redegør for en ligning på c-nivea
ForumindlægHej allesammen... Jeg skal til mundtlig eksamen i år og aner ikke hvordan jeg skal redegøre for en ligning, nogen der kan hjælpe mig ?? -
Spring, kast og løb B
ForumindlægDa jeg skal op til sådan en "prøve"eksamen på tirsdag vil jeg gerne høre hvad man skal sige og hvad for noget teori skal man have med?.. Tusind tak på forhånd. -
Medicinpædagogik
ForumindlægEr der nogen der har arbejdet med Medicinpædagogik - er ved at indhente inspiration/input til min afsluttende eksamen som pædagogisk assistent ! Venligst René -
Jysk case
ForumindlægHej. Er der nogen som lavede case om jysk i 2006, jeg skal nemlig lave den nu som en prøve eksamen, så søger Case om jysk til samfundsfag. På forhånd tak. -
opdragelse
Forumindlæghejza, er der nogen der vil hjælpe mig med en dansk aflevering om opdragelse.det er en eksamens opgave fra maj 2005.er rimelig på skideren, skal aflevere i morgen.mange tak på forhånd.mvh cfc4ever -
mentor til grammatik BA niveau
ForumindlægEr der nogle, der kender til en mentor, der vil hjælpe mig med især syntaks (perioder og sætningsskema)? Skal til mundtlig eksamen medio juni og har ikke helt styr på dette emne. -
Gode notater
ForumindlægHej :D er der nogen herinde der har gode notater om fx komma´er eller gode ting at huske til en dansk skriftlig eksamen? Anna -
At bestå et fag
ForumindlægHejsa. Har man bestået et fag, hvis man får 00 i årskarakter og 4 til eksamen, altså bare over 2 i gennemsnit for faget? -
Søger tekst med tema som pubertet og familie (til perspektivering til Naja Marie Aidts ''Latter'')
ForumindlægHej. Jeg søger ideer til tekster med emnerne pubertet og familie, da jeg skal perspektivere Latter til min eksamen der stå for døren :) -
Autokorrektur
ForumindlægHej alle. Er der nogen der ligger inde med den ultimative autokorrektur på engelsk, og da jeg har engelsk eksamen på tirsdag vil jeg gerne have en som er helt perfekt!! :D På forhånd tak :D -
Analyse af novellen tyvetøs
ForumindlægEr der en der kan hjælpe mig med denne? jeg kan ikke rigtigt finde rund i denne novelle, og jeg skal op i den til eksamen, så det kunne være dejligt hvis der var nogle der kunne fortælle mig lidt om den og give mig nogle ideer om hvordan den kunne analyseres? -
Lungekræft
ForumindlægJeg søger en oversigts artikel over lungekræft, er der nogen der kan hjælpe mig ? Det er en artikel som jeg vil bruge i forbindlse med en eksamen i biologi på B niveau. -
''censor''
ForumindlægNogen der kender Torben Folke Larsen fra Høje Taastrup Gymnasium - han er min censor til AT eksamen ? -
HF Eng B - Vurdering
ForumindlægHej Jeg var til engelsk eksamen tideliger idag, og har absolut ingen fornemmelse af hvordan det er gået. Er der nogle der vil kigge på den :) På forhånd tak...
