Søgning på: musik eksamen. Resultater: 16401 til 16420 af 36205
  • Delprøve 1 B niveau

    Forumindlæg
    hej hvor kan man hent Delprøve 1 prøver fra maj eksamen 2011
  • hjælpemidler

    Forumindlæg
    hey,er det tilladt at bruge hjælpemidler i fysik eksamen - 9.klasse?takker
  • Hvilken dato?

    Forumindlæg
    Hvilken dato bliver 3.g'ernes skriftlige eksamens karakterer oplyst?
  • Mundtlig mat A

    Forumindlæg
    HejEr der andre som kan trække vektorfunktioner til mundtlig eksamen?Hvis ja, hvad mener I så at man skal tale om?
  • KYSTER

    Forumindlæg
    Fluvialt, marint og glacialt??Hvad betyder det??Og hvad er kemisk og fysisk erosion??Eksamen i overmorgen.. hjælp bare lidt :)Takker
  • Perspektivering??

    Forumindlæg
    Hej alle, Hvad menes der når man skal perspektivere til eksamen? Hvad skal man perspektivere til? Andre tekster man har læst i løbet af årene, eller? På forhånd tak
  • Hindu og eksistentialismen

    Forumindlæg
    Nogen der har noter til disse to emner under religion? Skal snart op til eksamen i det :/ På forhånd tak!!
  • mundt. mat - hvordan?

    Forumindlæg
    Hvordan foregår mundtlig mat c eksamen? altså man skal svare på det eksamensspørgsmål, som man har trukket. men hvad ellers? :)
  • Internet analysemodel ?

    Forumindlæg
    Nogle der evt. kan hjælpe med en internet analyse model ? - Skal bruges til eksamen .
  • idrætsforum

    Forumindlæg
    kunne man ikke lave et idrætsforum? der er ret mange af os derude, der har det på b-niveau, og derfor skal til eksamen osv.
  • Fiskene i Nilen

    Forumindlæg
    Nogle som kender noget til fiskene i Nilen af Herodot? Er på bar bund og skal til eksamen på onsdag...
  • spørgsmål

    Forumindlæg
    Er der nogen som kan forklare mig hvordan præcist geografi eksamen foregår?Skal nemlig op på fredag!Tak
  • Thermopylai

    Forumindlæg
    Slaget ved Thermopylai af Herodot. Er der nogle af jer, der har forslag til perspektivering? Skal til eksamen i morgen.
  • DIG - Hvad kom du op i ?

    Forumindlæg
    Hey..Jeg er lidt nysgerrig! Hvad kom i op i i dansk-eksamen?? Altså forfatter og tekst(novelle).
  • ohms lov

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen i fysik og ved ikke rigtigt, hvordan jeg skal forklare ohms lov.
  • Salg og Service

    Forumindlæg
    Jeg vil gerne høre om der gik godt i Salg og service eksamen?.Jeg har brug for hjælp.
  • Asibi - blasfemi? HASTER!!!!!!!!!!

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Skal til eksamen imorgen tidlig og kan ikke finde forskellen på blasfemi og asibi? HJÆLP! Karl.
  • Eksamenssæt 2014 - samfundsfag

    Forumindlæg
    Nogen der har opgavebesvarelsen til eksamens sættet fra 2014: EU som international aktør?
  • Sygeeksamen i spansk

    Forumindlæg
    Må man godt tage noter med til pensum til spansk eksamen niveau C?
  • Eksamensspørgsmål til G niveau Dansk

    Forumindlæg
    hej Jeg vil gerne have eksamen spørgsmål og metode hvordan man løser dem for G Niveau skriflige Dansk. Tak