Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 16421 til 16440 af 47925
-
Hjælp til uddannelse efter 9.
ForumindlægHej, Jeg går i niende klasse, og har lige været til et møde med min lærer mht. uddannelseparathed. Jeg får gode karakter skriftligt (primært 10-12), men jeg er ikke god til at udfolde mig mundtligt - ikke fordi at jeg har problemer mundtligt, bestemt ikke, men jeg kan ikke ´´tage mig sammen´´. ... -
Teknologi Historie
ForumindlægHej Vil i ikke oprette en katogori med teknologi historie? -
Funktioner
ForumindlægHej, Er der nogle der kan hjælpe med den her opgave? :) -
Trigonometriske funktioner
ForumindlægJeg har fundet amplituiden ved at aflæse graferne hvordan finder jeg b og c, k ved at aflæse graferne https://imgur.com/a/RnuIe -
MAC!!!
ForumindlægMin word dokumentprogram viser ikke længere den der statuslinje på dokumentet.. den der statuslinje hvor man også kan zoom'e ind og ud, og se ordtælling osv osv osv... Jeg kan simpelthen ikke finde den frem igen, og det irriterer mig maksimalt! Ps. jeg har en mac! Har kigget på Google, me... -
Miljøvurdering (LCA) hjælp !!!
ForumindlægHej alle Jeg skal lave en miljøvurdering af disse to produkter, men jeg aner slet ikke hvad jeg skal gøre :( og det er til idag inden kl 19. pleassseeee hjælp http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/90099049 http://www.ikea.com/us/en/catalog/products/30026579?filterBean=se.ikea.ms.search.beans... -
Svar fra GYM!!
ForumindlægHej alle derude. Jeg fik et brev fra hvidovre gymnasie, hvor jeg var blevet optaget på. Og jeg havde på ingen omstændigheder ikke valgt hvidovre gymnasie. Derfor vil jeg spøger om i kender andre gode gymnasier, nogle i kan råde til. Udover gefion, frederiksberg og ørested, dem har jeg nemlig tæ... -
Forskel?
ForumindlægHej Jeg har talt med en studievejleder på Løbenhavns VUC idag angående at jeg gerne vil tage erhversøkonomi på som flex HF, og for at få SU så skulle den være på en såkaldt SU positiv liste. Der stod ikke erhversøkonomi på listen med virksomhedsøkonomi, og det som jeg ved er, at det er det sam... -
Standpunktskaraktere på STX?
ForumindlægJa, som titlen anviser, henvender jeg mig til det kloge forum på studieportalen.dk, da det synes at mang at mine stx venner ikke kan "pin-pointe" hvornår vi får vores års/standpunktskaraktere. Her mener jeg at man i alt får 3, hvis jeg husker korrekt. Jeg går i 3.g. Desuden tænkte jeg... -
hvilken gym har du valgt?
Forumindlæghvilken gymnasium har i valgt -
Essay - idé hjælp!
ForumindlægEr der nogen der har en god idé, til hvad man kan skrive i et Essay med overskriften "Den lige vej?" ? Det er et stilhæfte til en afgangsprøve år tilbage... Opgaven lyder: Skriv et essay med titlen "Den lige vej?" Ville bare spørge hvis nogen havde idéer, det vil... -
Praktik i 9.klasse
ForumindlægHej jeg skal i praktik i uge 47 og jeg ved virklig ikke, hvad jeg skal tage. Jeg vil gerne havde noget i UK eller US og jeg vil gerne havde at det er lidt naturfagligt orienteret og helst ikke for politisk. Er der nogle der har et froslag? På forhånd tak kh A -
Hjælp! - Renters rente
ForumindlægEn familie ønsker at spare op til en muligt huskøb, som skal finde sted om 5 år, idet de fra banken har fået oplyst, at de med deres nuværende lønindtægter vil kunne købe et hus til kr. 2.600.000. Familien vælger nu at investere kr. 75.000 i C25-aktieindekset de kommende 5 år og kan desuden hve... -
Medicin- og tandlægestudiet, men ikke højt nok snit :(
ForumindlægKære alle brugere, i næste uge skal jeg op til min sidste eksamen AT, og dermed få afsluttet mine eksamener. Problemet er bare, at hvis jeg nu får 12 til AT vil mit snit når det ganges op, komme op på de 9,7, samt et snit på 9,6 hvis jeg får 10.. hvilket jo ikke er nok til at komme ind på en af ... -
MEDICIN-STUDIE
ForumindlægHey alle sammen herinde. Jeg går på HF, og bliver student til sommer. Men problemet forekommer der, at jeg vil meget gerne studere medicin. Det ser lidt svært ud med de krav som de stiller, som er svære at honorere. Jeg skal op i 8 fag, og 12 eksamer!!Så spørgsmålet lyder: ved i om man alligevel... -
noter
Forumindlægeksamen -
Kvote 2 medicin Århus/Ålborg
ForumindlægHej, jeg vil gerne søge ind på kvote 2 i Århus og Ålborg (medicin), hvor de kigger på fem fag, men ved I om de blot kigger på eksamenskarakterne eller kigger de også på årskarakterne. -
Mangler forsøg og noter til Magnetisme
ForumindlægHej. Er der nogen som der har nogle noter til Eletromagnetisme? Mangler også nogle forsøg til Eletromagnetisme og bare Magnetisme? Skal snart til eksamen så det ville bare være super hvis nogle søde mennesker vil hjælpe:D Tak på forhånd :b -
difentialregning
ForumindlægJeg sidder lige og forbereder mig til mat mundtlig eksam på b-niveau - håber en kan hjælpe mig med dette spørgsmål: gør rede for sammenhængen mellem differentialkvotiente og væksthastighed? Jeg er helt blank -
Ord til FSA - Dansk
ForumindlægHej, jeg vil gerne have nogle rigtige seje ord jeg kan bruge til den mundtlige eksame. F.eks som ontopoietikum som betyder lydord.. Husk at fortælle hvad de betyder.. Kom gerne med mange!
