Søgning på: fysik noter b niveau. Resultater: 16421 til 16440 af 119027
-
Hjælp søges
ForumindlægHej alle sammen. jeg er en dreng der lige er startet på allerød gymnasium. Jeg søger hjælp til matematik på b niveau, dvs til ting som opgaver, og almindelig lektiehjælp. Hvis i har andre spørgsmål så skriv endelig. -
..!!!!!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægHvis der nogen der har lyst til at hjælpe med nogle mat opgaver som handler om funtioner og forskrifer for figure så skriv en privat besked til mig :) har virkelig brug for hjælp.. (b-niveau) tak! -
hvad står på eksamensbeviset?
Forumindlæghej alle!! har lige været til biologi-eksamen med et knap så heldigt resultat... fik 4 men hvad kommer der til at stå på eksamensbeviset? fik til årskarakter 7/7 har biologi på B-niveau på forhånd tak :) -
Betalt hjælpelærer-job!
ForumindlægNogen der kunne tænke sig at undervise en 18-årig pige (2g, Århus) i matematik på B-niveau? Det drejer sig til at starte med om differentialtregning en time eller to om ugen. Kom selv med et forslag til timeløn! -
Rapport om styrkeeksponenterne for chlorethansyrer
ForumindlægHej folkens. Jeg vil spørge om der er nogen der har lavet en rapport som omhandlede om styrkeeksponenterne for chlorethansyrer kemi b niveau. Har brug for hjælp håber nogle kan hjælpe -
Kort oversættelse :)
ForumindlægHej! Er der nogen, der har styr på tysk grammatik på B-niveau, der ville have lyst til at rette eller evt. oversætte en kort tekst fra dansk til tysk? Det ville betyde utrolig meget for mig På forhånd tak!! God søndag -
privat engelsk lærer søges
ForumindlægJeg søger en person som kan hjælpe mig, jeg har engelsk på b niveau og skal til eksamen til sommer. Har brug for hjælp til grammatisk, mundtligt og til afleveringer... bor i nordsjælland -
Engelsk stil - rettelse?
ForumindlægHej. Jeg har lidt problemer med mine engelsk kundskaber, så jeg ville hører om der var en som ville kigge min engelske opgave vedrørende sikkerhed i lufthavne igennem? det er engelsk b-niveau på gym. -
rettelse af engelsk oversættelse?
Forumindlæghej jeg går i 1g, på HTX. jeg ville høre om der var nogen der ville gennemlæse min oversætelse opg. fra dan-eng. mit niveau ligger på c-b. -
Opgave 9.29
ForumindlægHej (: Der er ikke nogen, der har lavet opg. 9.29 i VØ opgavebogen til niveau B? Af forlaget systime? Har virkelig brug for hjælp, så håber, der er nogen der gider hjælpe/sende denne til mig? På forhånd tak.. :D -
Spørgsmål til biologirapport
ForumindlægHåber nogen kan besvare disse spørgsmål for mig vedrørende en øvelse i biologi på B-niveau om smagssans- tærskelværdi hvorfor er der en tærskelværdi? og hvorfor skal der startes med den laveste koncentration? -
Ret linie
ForumindlægHej alle Hvordan tegner man en ret linie ind på TI89, når man allerede har tegnet tangent og graf. Den skal have en hældning på -2. Ps: Skal man tegne grafer til matematik b niveau eksamenen? Den skriftlige ? Kan man komme ud for det? -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej venner Jeg skal snart til skriftlig eksamen i matematik på b-niveau, og tænkte i den forbindelse om der nogen som kendte hjemmesider, eller andet, hvor man kunne træne sin færdighedsregning, hvor pågældende hjemmeside også har facitliste? :) -
ENGELSK EKSAMENS OPGAVE
ForumindlægNOgle som har lavet eksamens opgaven fra maj 2oo5 i engelsk niveau B?? den første tekst som man skal læse hedder Removing Human Inteactions from shopping!!! -
Skr. matematik eksamen???
ForumindlægHejsa.. er der nogen der ved, hvor mange rigtige opgaver man skal have i delprøven MED hjælpemidler, for at bestå (skr. matematik B-niveau), hvis man ikke har lavet nogen opgaver UDEN hjælpemidler rigtigt??? -
Hvordan foregår eksamen?
ForumindlægHvordan foregår eksamen i matematik på HTX på B niveau? Vi har fået et opgave sæt, som jeg går ud fra vi skal forsvare. Men da der er forberedelse tid, så skal vi vel også trække et emne. -
Stamfunktion!
ForumindlægJeg er ved at lave en aflevering (delprøven med hjælpemidler fra august 2008 på b-niveau) Jeg har vedhæftet opgaven som et billede! TUSIND TAK FOR HJÆLPEN! -
sammensatte funktioner
ForumindlægHej:) Skal i en opgave til årsprøve b-niveau redegøre for sammensatte funktioner. Der står noget i min bog, men det giver ikke så meget mening. Nogen der kan hjælpe (og gerne så simpelt som muligt) ;) På forhånd tak :) -
Kulturpsykologi - EKSAMEN
ForumindlægHej, jeg har 24 timers forberedelse til psykologi eksamen på B niveau i morgen, men jeg er gået helt kold. Nogle der kan hjælpe mig med en problemformulering til denne tekst: http://pub.uvm.dk/2002/multikulturelvejledning/03.htm -
Privat engelskundervisning
ForumindlægNogen som har lyst til at undervise mig privat i engelsk i sommerferien, self mod betaling. Bor i kbh. Går på stx og har engelsk på b-niveau.?
