Søgning på: fysik noter b niveau. Resultater: 16441 til 16460 af 119027
-
Begrebet differential kvotient
ForumindlægHej alle. Jeg skal til eksamen i matematik på B-niveau på tirsdag og sidder lidt fast i de sidste spørgsmål. et af spørgsmålene lyder følgende: Gør rede for begrebet differentialkvotient, men hvordan gør man lige det ? og hvad betyder det ? på forhånd mange tak -
Differentialkvotienten og væksthastighed!!!!!! Eksamen i morgen..
ForumindlægJeg har fået følgende spørgsmål til min eksamen i matematik på B-niveau i morgen... Redegør for sammenhængen mellem differentialkvotient og væksthasikghed... Er fuldstændig blank!! Nogen der kan hjælpe????:) -
Synopsis 24 timer!
ForumindlægVi har samfundsfag på B-niveau og har i dag trukket emnet "den politiske dansker". Er der nogen der har forslag til, hvordan en problemformulering kunne se ud eller bare forslag generalt om, hvilke ting man skal komme ind på. På forhånd tak:) -
Delprøve 1 2009/2008
ForumindlægHejsa derude, nogen af jer, der tilfældigvis ligger inde med delprøve 1 2008 eller 2009 til engelsk B-niveau? Kunne godt tænke mig at træne det lidt nemlig (: -
vil du læse min stil? :)
ForumindlægHej! :) Så er terminsprøverne overstået. Men vil gerne vide hvordan jeg har klaret mig, så er det en herinde der vil læse min stil igennem og komme med noget respons? + evt. karakter det er på b-niveau. -
lektiehjælp søges i Århus C
ForumindlægHej. Jeg hedder Ivalu og går på VUC.. søger lektiehjælp på B niveau i kemi et til to gange om ugen frem til eksamen i december! Mvh. Ivalu mobil:20730090 -
Nogen som vil kigge på 6 sætninger?
ForumindlægNogen som er friske på at kigge på 6 oversatte sætninger fra dansk til engelsk. (B-NIVEAU) Ville være dybt taknemmelig hvis nogen bare vil kigge det igennem for fejl. Tusind tak. -
definition af logaritmen (y=log(x))
ForumindlægHej :) Jeg sidder og forbereder mig til mundtlig matematik eksamen på b niveau, og skal derfor skrive en definition af logaritmen (y=log(x)) - hvordan gør jeg det? mvh -
Maskinforretningen a/s
ForumindlægHej. Er der nogen der har lavet eksamens opgaven Maskingforretningen a/s fra maj 2009. Det er Virksomhedsøkonomi B niveau.. Evt. nogen der kan sende den. På forhånd tak! :) -
Religions teoretikere.
ForumindlægHej, Jeg har religion på B niveau, og tænkte på om der er nogen som kan huske hvad Giddens teori om traditioner gik ud på, eller Meredith Mcguirers teori med commitment eller disengagement ? -
Svar på matematik eksamen?
ForumindlægJeg har været oppe til matematik eksamen på b-niveau her for ca. tre uger siden. Jeg ville hører hvordan og hvornår man får svar på hvordan det er gået?? -
Lønnet biologilærer søges
ForumindlægHej! Er der nogen biologientusiaster der står til rådighed i morgen eftermiddag, som vil hjælpe mig med mit eksamensoplæg, mod betaling selvfølgelig? Det er 24 timers forberedelse på b-niveau. Venlig hilsen Kia -
Texas TI-inspire CAS
ForumindlægHej :) Da jeg lige har afsluttet matematik, vil jeg gerne sælge min lommeregner. Det er en Texas TI-inspire CAS, og bliver brugt på både A- og B-niveau. Skriv til [email protected], hvis det har interesse. -
Meget kort..
ForumindlægEr der nogen der vil kigge på min 8 linjers tysk opgave? Det er tysk på B niveau og jeg ønsker derfor at have det rettet efter grammatikfejl, hvis I altså gider :) -
Rette stil?
ForumindlægHej derude jeg har en stil jeg gerne ville få rettet, den er kun på 250 ord ca? Er det ikke en, der er sød og rette den? - Niveauet er engelsk b, gymnasium? :)) Tak på forhånd. -
Hele eksamenssæt
ForumindlægHej! Er der nogen der ved hvor jeg kan finde hele eksamenssæt i engelsk på både A- og B-niveau? Jeg vil gerne se hvad det er for nogle tekster/noveller man tidligere har brugt. mvh Anders -
Kan man ophøje musik til A på sommerkursus?
ForumindlægHej! :-) Jeg har nu musik B i 3.g, og vil høre om jeg har mulighed for at ophøje musik til A-niveau på et sommerkursus eller noget, for det vil jeg rigtig, rigtig gerne!? På forhånd tak. -
teknisk matematik hjælp
Forumindlægnogle der har lavet opgave 127 + 128 + 193 i teknisk matematik udgave 4 b-niveau, bind 1. forstår ikke mellemregningerne så hvis der os er forklaring -
Rette?
ForumindlægNogen der kan rette min Engelsk-Aflevering, skal siges det er B-niveau.. Tror ikke der er de store fejl, men sikkert nogle småfejl som jeg kan have overset. -
Hjertekarssygdomme eksamen
ForumindlægHej, jeg har i dag trukket emnet "Hjertekarsygdomme" til 24-timers biologieksamen på b-niveau, som jeg skal op i i morgen. Er der nogle der kan hjælpe mig med konsekvenserne af hjertekarsygdomme og diskussion om hjertekarsygdomme er en livsstilssygdom?
