Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 16501 til 16520 af 27879
-
Skørbug og opdagelsesrejsende
ForumindlægHej alle biologi og historie kloge mennesker Jeg har valgt at skrive AT i his og bio under emnet Skørbug og opdagelsesrejser er MEGET åben for samtidige kilder / bare kilder generelt mvh. en forvirret AT skriver -
Projekopgave
Forumindlæghej alle sammen, vi er to piger skal lave en projektopgave, med over emne : forandring og konsekvenser. vi ved ikke hvad "under emnet" kunnne være. derfor ville det være super fedt hvis i havde nogle ideer. og evt. -
Egypten i koloni tiden
Forumindlæghej alle sammen! har i nogle gode hjemme sider eller navne op hjemesider man kan søge på onkring egypten, før, i, og efter kolonitiden! eller hvis i eventuelt ved noget om emnet må i også meget gerne skrive det.. tusind tak på forhånd! :-)) -
Kolonitiden
Forumindlæghej alle sammen! har i nogle gode hjemme sider eller navne op hjemesider man kan søge på onkring egypten, før, i, og efter kolonitiden! eller hvis i eventuelt ved noget om emnet må i også meget gerne skrive det.. tusind tak på forhånd! :-)) -
Fordelingspolitik/værdipolitik
ForumindlægHej! Jeg sidder her og skal arbejde med noget værdipolitik/fordelingspolitik. Og det lyder sådan, at jeg skal finde et eksempel på noget som er fordelingspolitik eller værdipolitik, hvor jeg skal foreklar hvad emnet handler om. Håber nogle kan hjælpe mig, fordi jeg er meget lost ligenu! :-) - N... -
Tysk eksamen! HJææææælp!
ForumindlægHej! Jeg går i 9. klasse og vi skal til, at finde ud af et emne vi skal op i! Overemnerne er -Jugenliche - Tatsachen über Deutschland - Das getilte Deutschland -Österreich nogle af jer, der har nogle underemner til en af de her? Fordi har virkelig brug for hjælp! -
QRS komplekset hjertet
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål som jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med :) det er i anatomi, så biologi var lige det emne der dækkede bedst. mit spørgsmål er: 5. Hvorfor har QRS-komplekset den største amplitude? jeg har ikke kunne finde noget om det :/ -
AT - Mad og mennesker - Emnevalg
ForumindlægHej med jer! Jeg skal I forbindelse med min AT-eksamen vælge et emne, som jeg vil skrive om. Det overordnede emne er ”Mad og mennesker” og opgaven lyder som følger: Opgave A Du skal undersøge en sag, hvor mad er omdrejningspunktet. Du skal diskutere, hvilken betydning forholdet me... -
Problemstilling
Forumindlæg(Fysik kemi, biologi og geopgrafi) Hej Vi er i gang med at lave en præsentation i science om udledning af stoffer/CO2 (Klimaet) Derfra har vi valgt emnet dyr og skal skrive en god problemstilling til det. -
SRP i Dansk A og Fysik B
ForumindlægHej allesammen :) Jeg ville bare lige hører om der var nogen, som havde en ide til hvilket emne jeg kan skrive om i Dansk og Fysik B til min srp. Jeg tænker atomkraft, men ville gerne have "backups" hvis nu jeg skifter mening. tak på forhånd! -
Hjælp til samfundsfag
ForumindlægHej jeg har et emne i smafundsfag hvor jeg skal skrive om en terrorgruppe. men der er en ting jeg ikke kan finde ud af, og det er hvorfor Grupos Antiterroristas de Liberación (Antiterrorist befrielses-grupperne) er blevet dømt til at være en terrorgruppe. Tak på forhånd -
Røntgenstråling!
ForumindlægHej! I fysik skal jeg lave en rapport om røntgenstråling (Gammastråler kan bruges til at se de indre dele af kroppen) I opgaven står der: "Beskriv den strålingsteori der benyttes til netop det emne du har." Nogen der ved hvad der menes med strålingsteori? -
Dfferentialkvotient
ForumindlægJeg har gennemgået emnet før, men kan ikke huske hvordan man regner det ud. Når jeg prøver at finde hjælp online står det beskrevet meget kompliceret. Jeg skal finde den afmærkede funktion af f(x) =√(5x+3) Er det nogle der kan forklare hvordan denne løses? -
Hjælp til produkt
ForumindlægHej jeg er en pige som ikke kan finde et produkt til min projektopgave. Mit emne er skønhedsidealer. Jeg vil gerne vise hvad skønhedsidealer gør ved mennesker og hvad for nogle skønhedsidealer der er rundt om i verden. Vil helst ikke lave video. Vil gerne høre ideer fra jer hurtig :) -
Brydningsloven
ForumindlægHej derude:) Jeg har lavet en rapport om brydningsloven. Jeg har synes det emne var udfordrende og vil derfor spørge om der er en som vil rette min rapport? Det er især teori delen jeg har kæmpet med som kun er en side? Det vil betyde rigtig meget! Mvh Anna -
produkt til unge med anden etnisk baggrund
Forumindlæghej folkens. jeg har om unge med anden etnisk baggrund - uddannelse og kultur, nogle der har ideer til en god produkt til emnet, jeg overvejer at lave en interview med nogle som er ekspert i området. -M -
Dagpenge til indvandrere
ForumindlægHej Skal til at starte en debat omkring dagpenge til indvandrere og min gruppe er for emnet. Hvilket vi er blevet påsat at være. Vi er dog lidt usikre på, hvad man kunne sige for at indvadrere skal have dagpenge? Haster -
Kreativt produkt til impulskøb
ForumindlægHej alle sammen. Min ven og jeg har et problem med vores projektopgave i 9. klasse. Problemet er at vi ikke kan finde noget kreativt produkt til emnet impulskøb. Vi håber at i kan hjælpe os. På forhånd tak :-) -
Fysik kemi 8 klasse
ForumindlægHej Jeg skal snart have fysik/kemi national test i 8 klasse..... Er der nogle af jer der har haft den her på det sidste stykke tid, måske sidste år eller i år... Hvor I kan svarer mig på om hvilke emner man bliver spurgt i og hvad jeg kan forberede mig på? Tak på forhånd :D -
kristendom- det gode og det onde
Forumindlæghejsa, jeg har trukket emnet "det gode og det onde" i kristendoms/religions eksamen jeg skal lave en delemne, proplemstilling og jeg skal lave et produkt hvis i har nogle ideer må i meget gerne hjælpe! :)
