Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 16541 til 16560 af 26355
-
THE SAFE SOLUTION
ForumindlægJeg har fået til opgave at skrive et essay i engelsk om THE SAFE SOLUTION (en short story) skrevet af Kevin Cadwallender. Er der nogenm der kan hjælpe? -
Hjælp til eksamen
ForumindlægHeeeej. Tænkte på om nogen af jer har jeres besvarelse eller opgavesæt fra sidste års eksamen (dvs. studentereksamen 2008) i Engelsk B liggende, som jeg må se? -
Hjælp mig
ForumindlægHej, er en der vil rette min engelsk stil på cirka 600 år. Jeg har virkelig brug for hjælp så håber der er et sødt menneske, der kunne være intreseret i at hjælpe mig. Tak på forhånd :) og god weekend ;) -
Eng B skr. terminsprøve
ForumindlægHey allesammen :) Jeg skal til terminsprøve i engelsk skr. på b niv. imorgen - og aner ikke hvad jeg egentlig skal kunne? Hvad er det præcist man skal lave? grammatik, oversættelse og alm. stil?? tak på forhånd ;) -
Falde i krig
ForumindlægNår man på engelsk skal sige at vi faldt i krigen kan man så ikke sige:We falled together?Jeg vil meget gerne undelade at skrive falled in war... -
Eksamensopgaver
ForumindlægHejsa :) Jeg søger titler på nogle skriftlige eksamensopgaver i engelsk på b-niveau. Gerne fra 2006,07 og 08. Nogen der kan hjælpe :) Vh. ditte -
Non-fiction
ForumindlægHej lektiehjælpere Jeg sidder med en artikel, som skal analyseres. Jeg er færdig med den og vil spørge om, der var en venlig sjæl, der vil rette den igennem for fejl og ordstilling. Det vil være en stor hjælp, da engelsk ikke er min stærke side. På forhold tak :-) -
Prøve/eksamen
ForumindlægHey.. Hvad er gode emner at læse på til prøven uden hjælpemidler under engelsk eksamen/prøve..' er der nogle der kan nævne nogle emner og opgavetyper som er hyppige? -
Nogen som har læst "Adam" (Michael Lee Cohen)
ForumindlægHeej Er der nogle som har læst teksten i engelsk, Om "Adam" (Michael Lee Cohen) Og som kan fortælle mig, hvad den handler om Fordi forstod det ikke helt, Taak for hjælpen.:D -
Hvilke emner i optagelsesprøven
ForumindlægHvis man f.eks skal op i matematik/Dansk og Engelsk til optagelsesprøven og det er mundligt, hvilke ting kan man så lige øve på inden, man tager ind? Altså, hvilke emner tror i man kan komme op i under fagene ? -
Metafor eller andet? :/
ForumindlægHej. Jeg er igang med en engelsk analyse, og jeg ville bare spørge om ''dusty drinker of dust'' kunne være en metafor eller sammenligning eller andet. Håber i kan hjælpe -
oversættelse..kun et ord!
ForumindlægHej\n\nHvordan oversætter man genbestillingstærskel på engelsk???\n\nPå forhånd tak\n\nClaudia\n -
Mortals
ForumindlægHej.. er der nogen der har skrevet en stil i engelsk, som hedder Mortals?\nSkal aflevere fredag og vil derfor blive rigtig glad hvis jeg ku´ få noget hjælp.\n -
Rettelse af stil
ForumindlægHej folkens Ville høre om der er nogle derude som er ekstra gode til engelsk der vil rette min stil. Den er ikke ret lang, den fylder præcis 1 side. Mvh. Niklas :) -
Er i tvivl om 1 sætning
ForumindlægHvad har jeg gjort, siden jeg skal tie stille? Hvordan skal ovenstående sætning skrives på engelsk? Det er "siden jeg skal", jeg har svært ved. På forhånd tak -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej :) Er der ikke nogen der har en titel på opgave A fra STX engelsk B -niveau 2008. Jeg ved opgave B var The dress, men hvad med opgave A :) VH. Ditte -
SSO
Forumindlægnogle der har skrevet større skriftlig opgave i engelsk. Kunne blot godt tænke mig at se en opgave med nogen der har fået en god karakter så man kan se hvad man skal gøre og ikke skal gøre. og hvad med kan gøre og ikke bør -
når man skriver stil
Forumindlæghej Når man skriver en dansk og engelsk stil skal man så ikke gå efter en analysemodel ?? f.eks.har jeg en tekst som er en artikel skal jeg så ikke lave en artikel analyse om den, hvis jeg skal skrive om den ?? eller hvad kommer det an på?? -
2006
Forumindlæghej... er der nogen der kan fortælle mig hvad der sket i 2006 fordi jeg skal skiver en engelsk opgaver om en sange (Gnarls Barkley – Crazy). og så skal jeg skiver hvorfor den er skiver i 2006 -
Ordsprog..
ForumindlægHej allesammen. Jeg søger et ordsprog for et eller andet med at det ulovlige altid er mere tiltrækkende end det lovlige eller sådan noget :S Er der nogle der kender dette, evt på engelsk? På forhånd tak :)
