Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 16541 til 16560 af 25465
-
fejlfinding i tysk
Forumindlæg:-O har hårdt brug for hjælp til min tysk stil, da jeg stinker til tysk grammatik! især engelsk ordstilling er en fælde jeg falder i HVER gang :( kan nogen hjælpe mig (sidder med en historie på 600 ord) -
hjælp til eng.!
ForumindlægHej, er der nogen der er villig til at rette min engelsk stil. jeg sender halvdelen af stilen til rettelse..... det er ret lidt..i kan skrive jeres e-mail adresse, så sender jeg det.HÅBER i vil hjælpe.... på forhånd tak. -
foredrag!?
ForumindlægHey.. jeg skal holde foredrag... må selv bestemme om det skal være på engelsk eller dansk... men jeg har simpelthen ingen ideer om hvad jeg skal tale om.Er der nogen der har nogle idéer?På forhånd takVH Maria -
the tell-tale story
Forumindlæghar fået opgaven at analysere the tell-tale story af Allan Edgar Poe, i engelsk. Kan ikke rigtigt komme igang. Er der nogen der har læst den eller kender nogle internetsider, hvor jeg kan finde noget om tolkningen af historien?på forhånd tak -
Hjælp til en sætning.. :-)
ForumindlægHej, er der en, der er rigtig god til engelsk, som kan hjælpe mig med denne sætning:Han var repræsentant for de moderne synspunkter i det konservative parti.- He was the representative for the modern views in the Conservative Party. -
analyse af teksten
ForumindlægHar lige et enkelt spørgsmål, vedr. analysen af en engelsk tekst! opgaven lyder som følgende " focus on the thematic function of the point of view"? jeg er i tvivl om, hvad der egentlig menes med selve spørgsmålet? -
Nogle der vil rette lidt?
ForumindlægHej folkens! Har skrevet det her stykke på engelsk men føler det lyder lidt forkert. Måske nogle der kan se fejlen? Imagine how it would be like to always being followed by heartrending memories. -
In medias res eller ej?
ForumindlægHey folkens! Jeg er lidt i tvivl om min engelsk tekst starter 'in medias res' eller ej.. “It was a remembering day for Baluta" . - sådan starter den. Hvad mener i? -
Samfundsfag SRP !!!
ForumindlægHey alle derude, Som I alle ved, så er det SRP-tid for alle 3.g'ere lige for enden af vejen, jeg har fagene samf og engelsk jeg har virkelig brug for hjælp i faget samfundsfag, er der nogle, som har tid og lyst til at være mig behjælpelig?? det ville betyde yderst meget for mig ... -
AT Sorte huller og tidsrejser!
ForumindlægHey folks, jeg skal skrive AT i Fysik C og Engelsk A om sorte huller og tidsrejser... Er der nogen der har et forslag til et nogenlunde simpelt/nemt forsøg jeg kan lave i Fysik? :) -
Oversættelser generelt
ForumindlægNår folk indsætter oversættelse i forum til retning i engelsk, tysk eller fransk, som er fyldt med fejl, er det så korrekt at rette dem til perfektion?SP er jo, som så ofte sagt, ikke en side hvor folks lektier bliver lavet. -
the juggler ?
Forumindlæghejsa.. er der andre der har skrevet en stil om "the Juggler" i engelsk. Jeg kunne godt tænke mig at få mere inspiration end kun den ene stil som er lagt herud.. Håber der er nogen der skriver...på forhånd mange tak -
English out line
ForumindlægHej alle. jeg skal op i mundligt engelsk, jeg har trukket emnet Declaration of the Occupation of New York city er der nogle der har en god ide til hvordan min out line kunne se ud Tak på forhånd -
Julehistorie HJÆLP!
ForumindlægHej med jer Har en stil for i engelsk, som skal handle om jul, og har egentlig lavet den, men vil høre om nogen herinde gider at kigge den igennem for fejl før jeg afleverer? Det vil være en stor hjælp! Og den er så ikke så lang (omkring 750 ord) Hilsen Jeanette -
Lord of the Flies???? Håber I kan hjælpe
ForumindlægHej allesammen, håber I er godt igang med AT planlægning:) Jeg sidder lidt fast. Jeg har et spørgsmål med hensyn til bogen Lord of the Flies. Er det muligt at køre engelsk - samfundsfag kombinationen her, da jeg ikke har psykologi? Eller andre kombinationer? -
The Settings...
ForumindlægJeg har fået en engelsk stil for, hvor vi skal arbejde med en tekst.Min lærer skriver så noget om "The settings"Men hvad indgår i the settings... Det er vel bare, hvordan teksten er bygget op... Eller hvad..?Håber I kan komme med nogle gode punkter :] -
Sproglig og grammatisk tysk rettelse
ForumindlægHej søde mennesker! Jeg har redegjort for en tekst på engelsk og har derefter oversat teksten til tysk. Sproget er ikke særlig godt og heller ikke korrekt. Befinder der sig en supersej person derude, der kan give mig en lille hjælpende hånd? Teksten skal altså vurderes sprogligt og grammatisk. -
rettelse
ForumindlægHejsaJeg vil høre om der er en som vil være så venllig at rette min engelsk afl. opgaven er inde på:www.28352835.webbyen.dkman kunne evt. kopier det ind på ens egen word, og rette, og til sidst sætte det herind igen. Mange tak -
Fluernes herre
ForumindlægHeej allesammen. I AT procentet vedr. rejser 2009 har jeg valgt at skrive i dansk/engelsk (ikke helt bestemt endnu, skal lige tale med mine lærere i morgen) og samfundsfag. Ville høre om der har nogle, som har nogle forslag til hvilke samfundsfaglige teorier man kunne inddrage? -
SRP HJÆLP
ForumindlægHey alle Jeg skal til at skrive SRP snar men har stadig ikke funde et godt emne. Jeg overvejer at skrive i fagene International Økonomi og Engelsk.. Men kan ikke rigtig finde et godt emne :s ? ..
