Søgning på: biologi noter c. Resultater: 16561 til 16580 af 79158
  • RNA

    Forumindlæg
    subsites.egaa-gym.dk/nr/biologi/roholt/Eksamenss%E6t/aar1991/maj/opgave%205.pdf Hej alle Jeg kan sgu ikk finde hoved og hale i denne opgave. Nogle der har en ide om hvor jeg begynder? :)
  • nedarvning haster!!!!!

    Forumindlæg
    hey jeg har en biologi spørgsmål, men forstår det ikke. det er opgave 1 og sidste omgave i opgave 2. da jeg ikke kan få skrevet spørgsmåles ind, har jeg lagt et dokument ind med det, please hjælp
  • Hvad er lungefunktionen?

    Forumindlæg
    Hey guys. Jeg sidder her dagen før jeg skal til mundtlig termins i biologi, og jeg kan simpelten ikke finde ud af hvad lungefunktionen er? er der nogle af jer der kan fortælle mig hvad den er?
  • gensplejsning?? (fødevarer)

    Forumindlæg
    hej ;) skal aflevere end biologi raport i morgen hvor der indgår det her spørgsmål: Hvilke problemer kan der optræde i forbindelse med fødevarer fremstillet af og med gensplejsede organismer? og kan ikke finde svar på det?? hjæælp mig tak :) Det haster??!
  • lektiehjælp

    Forumindlæg
    Hej derude Jeg har brug for hjælp til fagene biologi, fysik og kemi Er der nogen der tilbyder privat lektiehjælp eller ved i hvor jeg kan få hjælp henne over internettet?
  • Hjælp til hypotese

    Forumindlæg
    Hej jeg har svært ved at finde en hypotese til forsøget med fotosyntese og respitation, håber der er nogle som har idee med hvordan en hypose kunne se ud. Er der eventuelle nogle som har været til NV- eksamen hvor i har haft biologi og kemi.
  • Processer i et økosystem. hjææælp.

    Forumindlæg
    Hej, skal til eksamen i biologi, men jeg har lige et spørgsmål til noget økosystem. Hvilken betydning har fotosyntesen, respiration, (bruttoproduktion og nettoproduktion) for den enkelte organisme og i et økosystem. Jeg har virkelig brug for hjælp, mange tak. :)
  • Haster!

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal til eksamen imorgen i Biologi - b. Har stærkt brug for hjælp. Disse figurer siger mig ingen ting! Figurene er vedhæftet i den vedlagte fil. Håber i kan hjælpe mig. Tusind tak.
  • Psykologi videnskab ?

    Forumindlæg
    Hej Alle Kan man godt sige at psykologi også er et videnskab el. i hvert fald godt arbejde med et videnskabeligt fag såsom biologi og kemi mht. sygdomme som AHDH, auteisme og stress ? Tak på forhånd.
  • HASTER!! Mundtlig biologieksamen A

    Forumindlæg
    Hej folkens Jeg skal til mundtlig biologi eksamen i morgen. Jeg skal analysere og vurdere 2 artiklers indhold, her kommer mit spørgsmål, hvordan skal de analyseres ??? Tak for forhånd
  • SSO

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle herinde, som har skrevet en SSO opgave i biologi B omkring "down syndrom"? Jeg står nemlig her og mangler nogle gode materialer til emnet. Tak på forhånd :-)
  • Disposition!!!

    Forumindlæg
    Hej jeg er en meget desperat pige, som gerne ville have hjælp til hvordan man opstiller en disposition i biologi! Feks. omkring celler, med pro -og eukaryote celler? det ville være crazy hvis i gad og hjælpe, jeg er lost!
  • hej .

    Forumindlæg
    jeg skal op til biologi eksamen imorgen og jeg har virkelig brug for hjælp , min spørgsmål lyder sån. - Beskriv Hvilken indvirkning hormonforstyrrende stoffer kan have på kønsudviklingen af et drengfoster . Tak på forhånden
  • Økosystemet og planetr

    Forumindlæg
    Hej folkens, jeg skal til biologi eksamen i morgen og hat lidt problemer med økosystemet og håber på i kan hjælpe Spørgsmålet er: Hvordan er planters opbygning og deres funktion og betydning for økosystemet?
  • Økosystemet

    Forumindlæg
    Hej folkens, jeg skal til biologi eksamen i morgen og hat lidt problemer med økosystemet og håber på i kan hjælpe Spørgsmålet er: Hvordan er planters opbygning og deres funktion og betydning for økosystemet?
  • Proteinsyntese til medicinske formål

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har biologi på B niveau og skal til eksamen i morgen. Jeg er blevet spurgt om, hvad mulighederne for at benytte sin viden om proteinsyntesen til medicinske formål er. Er der nogle der kan hjælpe?
  • Viden om blodtypesystemerne

    Forumindlæg
    Jeg er næsten ved at være klar til biologi ekamen, men jeg mangler svar på et enkelt spørgsmål. Jeg har virkelig brug for hjælp :) Hvad kan viden om blodtypesystemerne bruges til i praksis?
  • Science året SDU

    Forumindlæg
    Hej Jeg søger brugte bøger til science året på SDU til fagene: Biologi, Biokemi og kemi. Håber i kan hjælpe mig. Thanks i advance -Nicky
  • SRP

    Forumindlæg
    Hej Om ikke særlig længe, skal jeg skrive SRP, og da det er en utrolig stor opgave, vil jeg spørge, om I har nogle idéer og tips ? Jeg skriver i fagene kemi og biologi Tak på forhånd
  • Løvskovens oprindelse?

    Forumindlæg
    Hej Allesammen Jeg har en biologi opg som jeg skal have lavet til på Torsdag, men jeg kan ikke finde noget med Løvskovens Oprindelse? Nogle der ved noget om det=? Tak på for hånd Oliver