Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 16561 til 16580 af 39512
-
HJÆLP MED AT RETTE
ForumindlægHejsa, er der en sød sjæl der har lyst til at rette min spansk aflevering? Den skal afleveres i aften:) -
Sidste opg i afl..
Forumindlægsidder med min sidste opg i afleveringen, en er ikke lige kan hjælpe?? Uligheden: -x2+5x+3<2x2-7x-1 -
Forklar med udgangspunkt i figur 5, hvordan en forhindring af inaktivering af Na+-kanalerne og blokering af K+-kanalerne i aksonet kan medføre kramper.
ForumindlægJeg mangler at svare på denne opgave til en aflevering, og jeg kan ikke lige finde ud af, hvordan jeg skal gribe den an. Figur 5 er vedhæftet -
Tema - skrubtudsen
ForumindlægHej, jeg er i gang med en aflevering om Skrubtudsen, af H.C. Andersen, men kan simpelthen ikke komme frem til temaer i teksten. Kan I hjælpe med nogle forslag? -
Hjælp til VØ ! please Haster!
ForumindlægHej Jeg har en aflevering i Vø. ville Høre om der er en af Jer derude som måske kunne Hjælpe mig med den :/ virkelig det haster... Håber i ville Hjælpe. på forhånd tusinde tak. -
hjælp til afl.
ForumindlægHej. Jeg vil lige hører om nogle har lavet aflevering reaktionsproduktets indhold af acetylsalicylsyre? Kunne godt bruge noget hjælp til databehanlingen nemlig :-S -
Overenskomst: industrien minimalløn eller normalløn eller begge dele
ForumindlægHej Sidder med en IØ-aflevering omkring overenskomst for industrien, men ved ikke om de kører med minimalløn eller normalløn eller begge dele?? -
Fransk oversættelse - Hjælp!
ForumindlægHej SP! Er der måske en der har tid til at rette min fransk aflevering på ca. 150 ord? Hvis der er nogle der kan det, så sige lige til :) Tak på forhånd -
Fysik hjælp
ForumindlægHar fået mange afleveringer for, så hjælp søges.. 1. Hvad er forskellen på et grundstof og en kemisk forbindelse?? 2. Hvad er forskellen på en kemisk forbindelse og en blanding?? Please hjælp! På forhånd tak! -
Tysk: Nogen, der vil hjælpe?
ForumindlægJeg har lige lavet en aflevering til imorgen om adjektivernes bøjning. Den er 150 ord. Er der en, der måske lige vil rette den igennem? Hilsen mig. -
Tysk-stil
ForumindlægHej :P Jeg ville høre, om der er en der har lyst og tid til at læse min tysk-aflevering igennem? Den er på lidt over en side med halvanden linjeafstand. På forhånd mange tak. -
Engelsk artikel (feedback) - HURTIGT!!!
ForumindlægHar en engelsk artikel aflevering for til i morgen. Ville være super hvis i kunne kigge den igennem og give mig noget feedback. Går efter et 10 - tal. -
Hjæælp!!!
ForumindlægHej jeg er igang med en aflevering til på tirsdag og har virkelig brug for hjælp!! jeg ved ikke hvilke formler jeg skal bruge til disse spørgesmål (på billedet) Tak påforhånd<3 -
Kort og præcis?
ForumindlægHey. Jeg får ved mine dansk afleveringer ofte kommentaren "Kort og præcis". Nogen der har en definition på, hvad det overhovedet betyder? -
sumkurve, kvartilsæt og boksplot
ForumindlægJeg er næsten færdig med min aflevering om statistik, men jeg ikke helt forstå hvordan kvatilsættet aflæses? og hvad er det er et udtryk for? Og det samme med boksplottet - hvad er et det og hvad siger det noget om? -
Årets sidste aflever. en der please vil se den igennem?
ForumindlægJeg er har nu omsider færdigskrevet årets sidste dansk aflevering (3.g STX). Er der ikke nok en der vil se dne igennem og kommentere på den? -
Lille rettelse
ForumindlægHej... Skal snart aflevere denne aflevering, håber at der er nogle som gider bruge tiden til at rette de igennem.... Har vedhæftet den...! -
Spansk hjælp
ForumindlægHej Studieportalen, er der en der er sød at kigge på min aflevering? Det drejer sig om 250-300 ord på spansk A niveau 3g? -
Heelp
ForumindlægEr der nogle som har tid til at rette en engelsk stil ? anyone :/ . Det er min sidste store aflevering, og vil så gerne score en god karakter. -
universitet
ForumindlægJeg skal forhåbentligt på uni snart og var usikker på om der er afleveringer ligesom på gym mere specifikt indenfor studiet farmaci
