Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 16581 til 16600 af 169995
-
Engelsk Eksame... Going home by Archie Weller
ForumindlægHeyyy,,, Er der en af jer der kan give resume af teksten " going home ".. Synes det er lidt indviklet.. :S Forstår ikke helt hvad foregår i baren.. Og evt. hvad jeg kan sige om Convicts og Aborigines... Håber , at jeg får nogen svare ... :) -
IØ EKSAMEN Opgave 7. økonomiske konjunkturer
ForumindlægHey. Dette forum er for os, som lige har været oppe og trække IØ og har trukket opg nr7! Her kan sammenlignes problemstillinger, og bare general diskussion omkring opgaven. Læg din problem stilling osv ud og få både positiv og negativ kritik. Alle ønskes held og lykke. -
Lektie- og eksamens hjælp i Matematik, Fysik, Kemi, Biologi
ForumindlægTutoring dk har mange dygtige tutorer, der kan hjælpe dig med Matematik, Fysik, Kemi eller Biologi. Alle tutorer læser på universitetet og har et stort talent for at forklare ting på en måde, som du nemt kan forstå. Vi tilbyder lektiehjælp for folkeskole- og gymnasieelever i Storkøbenhavn. Læs m... -
Historie eksamen stx, Amerikansk borgerkrig, tabeller, hjælpp. HASTER
ForumindlægHej jeg har fået tre kilder som er tabeller, men nogle der kan sige noget om det? Evt. problemstillinger? På forhånd tak.. Kilde 5: Industriens placering ifølge den 8. Folketælling i 1860 http://www.slaveriet.gyldendal.dk/tilfojelser.htm (tekst 13) Kilde 6: Bomuldsindustri i... -
Eksamen fransk Marco Micone: Les Geignards
ForumindlægJeg har i dag trukket teksten Les Geignards af Marco Micone. Er der nogen herinde der har læst den/kender den? Jeg har læst og oversat, og forstår også 95% af teksten, men mangler de sidste små detaljer, som gør at man kan fange budskabet, hvordan personerne er, og sarkasmen i teksten osv. ... -
Perspektivering af 2 billeder til dansk EKSAMMEN imorgen
ForumindlægJeg har trukket pressefoto og min lærer foreslog at jeg perspektiverede til billedet af damen og soldaten på den amerede bil med fodbold fansne. Min analyse er på billedet med damen og soldaten. Jeg øvede min analyse og det gik op for mig at jeg ikke rigtig ved hvordan jeg skal perspektivere de ... -
Novelle - Naja Marie Aidts "En kærlighedshistorie" Eksamen.
ForumindlægDet er sådan at jeg skal lave en analyse af NMA's noveller "En kærlighedshistorie" Og "På den anden side af vandet" Og ville bare vide hvad deres genre er :) På forhånd tak -
Ein Diskjockey verliert Fans - tysk eksamen
ForumindlægHej. Jeg har trukket ovenstående tekst til min tyskeksamen. Jeg ville lige høre om noget har et par guldkorn eller gode noter de vil dele ud af? Rob og Gerda har vel et tidligere forhold sammen? Har de også et barn sammen? Og deres forhold virker ikke til at være godt nu? Og så er der noget med a... -
Ein Diskjockey verliert Fans - tysk eksamen
ForumindlægHej. Jeg har trukket ovenstående tekst til min tyskeksamen. Jeg ville lige høre om noget har et par guldkorn eller gode noter de vil dele ud af? Rob og Gerda har vel et tidligere forhold sammen? Har de også et barn sammen? Og deres forhold virker ikke til at være godt nu? Og så er der noget med a... -
Ein Diskjockey verliert Fans - tysk eksamen
ForumindlægHej. Jeg har trukket ovenstående tekst til min tyskeksamen. Jeg ville lige høre om noget har et par guldkorn eller gode noter de vil dele ud af? Rob og Gerda har vel et tidligere forhold sammen? Har de også et barn sammen? Og deres forhold virker ikke til at være godt nu? Og så er der noget med a... -
Har brug for hjælp til valg af tekst til mundtlig dansk eksamen
ForumindlægHejsa, Jeg har trukket emnet besættelsen og efterkrigstiden i mundtlig dansk. Har i nogle forslag til, hvad der ville være godt at vælge? Jeg ville fortrække en novelle, men et billede eller digt er også en mulighed. Hvis det er en novelle skal den helst være på en 5-12 sider. På forhånd tak. -
Gode råd til Historie B eksamen + emner.
ForumindlægHej der ude. Et meget gennerelt spørgsmål. I morgen skal jeg op og trække i historie B. hvor jeg har 24 timer til at forberede mig, er sikker på at jeg vil få mindst 5-6 kilder det kan både være artikel, brev, billede osv.. Igennem skoleåret har vores lærer lavet logbøger (dagbog) til alle emnern... -
Eksamen i går d. 4 Juni. Adgangskursus for ingeniøruddannelserne
ForumindlægHejsa. Er det andre herinde der var til skriftlig fysik B i går? Mvh -
AT - Eksamen samspil mellem biologi og historie
ForumindlægHejsa =) Jeg har om fedme i AT, hvor jeg har valgt fagene historie ogbiologi. Hvis censor og lærer så spørger: hvorfor har du egentlig egentlig valgt disse fag? Kunne du ikke have besvaret spørgsmålet med kun et af fagene? SVaret er nej til det sidste spørgsmål, men hvad er begrundelsen så... -
alle fysik noter og mapper er væk! eksamen onsdag HJÆLP!!!
ForumindlægHEJ ALLE SAMMEN! som overskriften siger er alle mine ting væk! de lå oppe i skolen og en tumpe har desværre smidt alt ud! og jeg skal til fysik aksamen (9 klasse) på onsdag og jeg har intet!! ingen forsøg ingen noter INGENTING! SÅ JEG ER RIGTIG STRESSET! jeg er igang med at få lavet nogle nye not... -
Bacillus Cereus - Dr Jekyll og Mr Hyde (Eksamen)
ForumindlægHejsa. Jeg har trukket emne i biologi som blev "Gener, plasmider og gensplejsning" Jeg har fået denne artikel: http://www.biokemi.org/biozoom/issues/507/articles/2177 Og mit spørgsmål lyder således "Udvælg i artiklen eksempler på hvilken betydning plasmider kan have for spredni... -
Skabt for hinanden - dansk eksamen 9. klasse
ForumindlægHej alle! Jeg har været i gang med at analysere science fiction novellen "Skabt for hinanden" af Svend Åge Madsen. Jeg vil rigtig gerne vide, om der er nogle af Jer kloge mennesker, der har analyseret den eller har kendskab til den. Jeg vil utrolig gerne stille nogle spørgsmål til Jer ... -
Biologi eksamen 24 timer: Søger biologilærer!
ForumindlægJeg har trukket temaet genetik, bioteknologi og evolution hvor jeg bl.a. skal lave nogle problemstillinger på de tre taksonomiske niveauer ud fra et bilag. Jeg leder efter en biologilærer der kan hjælpe med dette, og jeg er selvfølgelig villig til at betale! -
Samfundsfag b niveau 24 timers eksamen: Politik
ForumindlægHej. Jeg har trukket Grundforløb i politik og har følgende bilag: Bilag 1: Ny værdipolitik med DF i ascendanten, kommunen, 17-05-2014 http://kommunen.dk/Blog/?id=432#.U6mL9Y1_ujg Bilag 2: Enhedslisten vil gøre om med vækstideologien. Politiken, 16-05-2014 Uddrag. http://politiken.dk/indland/... -
Engelsk skriftlig eksamen b-niveau 2010
ForumindlægHej Er der nogen som har hele opgaveformuleringen inklusiv tekster til at ligge? det er opgaven om "cosmetic surgery" jeg leder efter.
