Søgning på: kemi b. Resultater: 16581 til 16600 af 96568
-
Ioner
ForumindlægHej, jeg har virkelig brug for noget hjælp til min kemi opgave. Håber i kan hjælpe med følgende spørgsmål: Hvordan dannes en ion? Og hvordan navngives en ion? -
Atommodellen?
ForumindlægJeg har fået en spørgsmål i Fysik/Kemi som lyder på: Hvad er atommodellen og hvordan har atommodellen udviklet sig gennem historien? Hjælp tak :) -
Hjæælp
Forumindlæger der nogen som har skrevet en kemi rapport om potentiometrisk titrering?????????? for jeg har svært at regne koncentration af HCL. -
Enhed eller ej
ForumindlægEr det korrekt, at man kun skal skrive enheder bag sine tal i fysik, kemi, biologi og så videre, men ikke i matematik? -
opgave blå bog
Forumindlæghej. nogen der har den bog der hedder studentereksamensopgaver i kemi august 1996-maj 2000 som tilfældigvis har lavet opgave 1 august 1996? på forhånd tak -
Strukturformel
ForumindlægHej.. Jeg har brug for lidt hjælp. Jeg sidder lige og laver noget kemi om isomere af alkoholer, men hvordan tegner man 2-methylbutan-1-ol? -
Hjælp mig nu.
ForumindlægHar sat mit indlæg i både studieretningsforum og i kemi, har ikke fået hjælp endnu. og jeg virkelig i stå, hjælp mig lige, se mine forrige indlæg, hedder dandan. Tak -
Friedel-Crafts
ForumindlægHej! Leder efter en kemi-ekspert.. Er Kolbe-Scmitt syntesen også en Friedel-Craft acylation? Eller hvordan hænger de sammen? Håber virkelig en vil hjælpe :) -
atom 17 (chlor)
ForumindlægHej alle. Skal lave en kemi journal. og vil lige ha svar på et spørgsmål vi har for; - tegn og beskriv atom 17 (chlor) altså hvor mange protoner, neutroner og elektroner der er ;) Tak -
Landolt forsøg
ForumindlægHey alle, er der nogen herinde som sidder med rapporten om "Landolts forsøg" og som vil sende mig den. Jeg skal nemlig bruge den til min SRO I kemi........... Tusinde tak -
Finde C i databog
ForumindlægHvor i min databob finder jeg stoffers varmekapacitet C? Min bog hedder: Databog fysik kemi -
Nationaletest
ForumindlægHej allesammen, nogle der har været til nationaletest i 8 klasse, som der kan fortælle hvike emner de var oppe i . Derudover hvad med fysik kemi/Geografi :) -
Hvor finder man hjælp?
ForumindlægEr der nogen som ved hvor man kan tage kontakt, hvis man gerne vil have noget "ekstra undervisning" i kemi? -
H og H+
ForumindlægHej alle kloge kemi-hoveder :p .. Jeg tænkte på om der egentlig er nogle forskel på H og H+ ? -
SRO-hvordan skal man skrive opgaven.
Forumindlægjeg skal skrive om mat-kemi, men jeg ved ikke hvordan ska selve opgaven stilles op, skal der være indledning, analyse, og sådan noget i opgaven.... -
hjælp
ForumindlægJeg har et spørgsmål som jeg gerne vil få at vide til min Fysik og kemi opgave. er atomkernen positivt ladet eller neutalt -
Bestemmelse af styrkekonstanter for chlorethansyrer
ForumindlægHej folkens er der muligvis en som vil være sød at rette min kemi rapport. Den har deadline kl 23.59 søndag. Please er der ikke en der vil kigge på den. Har også lige lagt filen op nu -
Hvilken reaktion er det?
ForumindlægHej er der nogen der kan fortælle mig hvilken reaktion det her er? (vedhæftet) og evt give et kort gennemgang af de reaktioner der kan forkomme i kemi ;) tak :) -
SRP
ForumindlægNogen der lige hurtigt vil se min SRP igennem og bedømme den? Det er i fagene kemi og mat begge på A niveau. Skriv, så sender jeg den over mail :) -
titrering af stærk og svag syre
Forumindlæghvordan ved man, ved at udregne fra titreringsgrafen, om det er 0,1 M opløsninger man bruger til forsøget? kemi er absolut ikke min stærke side.
