Søgning på: biologi a niveau. Resultater: 16601 til 16620 af 156338
-
hastighedsopg.
Forumindlæghej, jeg har en opgave med 6 delopgaver. Jeg har lavet dem alle på nær den sidste. Så håber nogen kan hjælpe. Opg. er: Hvor mange mL KMnO4-opløsning blev der anvendt til titreringen af prøven, der blev udtaget til tiden 40 min.? Jeg har en graf med t ud ad 1.aksen og [H2O2]ud af 2.aksen. Jeg h... -
vurdering af konflikt
ForumindlægTænkte på om der nogen der ved hvordan jeg vurdere en konflikt i historie? Gør man ligesom i dansk når man vurdere en tekst... eller? -
Lektiehjælp...
ForumindlægHej har brug for en der kan hjæpe mig med matematik, ville blive glad hvis der er nogen der har lyst til at hjælpe... :) -
intimitetens tyranni
Forumindlægintimitetens tyranni: En situation hvor intime og personlige relationer imellem fremmede bliver til et krav, som gør en hver forskellighed til et problem, der skal elimineres. Må nok indrømme jeg intet fatter af ovenstående. Nogle der gider forklare? (: Mange take. -
længde på essay
Forumindlægjeg er igang med at skrive et essay i dansk. hvor lang vil i sige, at stilen skal være? -
Problemformulering
ForumindlægHvordan laver man en problem formulering..? Skal foreksempel skrive om ungdomskulturen.. -
hjælp det haster :(
Forumindlægnogle der kender nogle korte tyske krimier ??? skal skrive en men kan ikk komme på noget :( ret nederen -
SRP "Hjælp"
ForumindlægHej... Jeg har et spørgsmål i min opgave, at jeg ville høre om der var nogle der kunne hjælpe mig lidt på vej med? Hvad væskebalancens indvirkning er på kredsløbet? Jeg ved at noget af det muligvis har noget med osmose at gøre, men mere er jeg ikke på sporet? Håber der er nogle, at der kan hj... -
Hvor finder man hjælp?
ForumindlægEr der nogen som ved hvor man kan tage kontakt, hvis man gerne vil have noget "ekstra undervisning" i kemi? -
Brug af karaktergennemsnit
ForumindlægHey SP Nu bliver jeg student her til sommer med et fint gennemsnit. Jeg har dog tænkt meget over, hvad jeg skal bruge det til. Jeg har overvejet, selvom jeg nok lige tager et sabbatår, at søge ind på matematik-økonomi uddannelsen på AU næste sommer. Men på nogle punkter synes jeg, at mit "h... -
Matematikopgaver
ForumindlægHej Er der nogen, der har lavet opgaverne 1.029-1.030 og 8.011-8.20 i en matematikblækregning eller noget i den retning??? Hvis ja, vil I så vær venlige at skrive til mig? (Det her gælder liv og død!) Tusind tak på forhånd! -
Analyse af The Sin Bin or Lucy’s Heart
ForumindlægNogen med en analyse The Sin Bin or Lucy’s Heart? Eller rettere en karakterisering af Lucy? Tak på Forhånd. -
Gym om igen?
ForumindlægKære Leonardio Jeg så dit svar af 31 maj 2009. Så jeg har et spørgsmål til dig: Hvordan er det lykkedes dig at tage gym om igen? Hvis man er student - kan man så tage gymnasiet om igen? Min datter har fået et lavt gennemsnit. Kan hun forbedre det? Med venlig hilsen Hans Iversen Tlf. ... -
HASTER:Rettelse af en kort problemformulering!
ForumindlægHej, Kan nogen rette denne problmformulering. (Måske også sætte dem efter rækkefølge og sådan noget meget hurtigt!) Problemformulering: Hvad bruger Newtons love til i dag og hvad kunne man bruge disse love til i fremtiden? Hvem var Isaac Newton? Hvordan kom Isaac Newton frem til sine love? Hvor... -
Hvad er revisionshonorar?
ForumindlægHej. Vil bare lige hører hvad revisionshonorar hører ind under , altså hvilken konto skal jeg skrive den på, og skal den stå i debet er kredit siden ? - Tak ! -
Opgave godkendelse...
ForumindlægUnder hvilke kriterier bliver opgaverne man upload'er bedømt på ?... -
Hvem er den smukke han/hun, der gider rette min Dansk Analyse : Søde
ForumindlægJeg vedhæfter den lige :)))))))))))) -
Beregn gibbs fri energi og kogepunkt.
ForumindlægTil opgaven hører et vedhæftede billede med: Dette er en simpel model for fordampning af vand, hvor hver blå cirkel representerer et vandmolekyle. Prikker indikerer hydrogenbindinger, som hver har en styrke på 20 KJ/mol . Du kan gå ud fra at hydrogenbindingens styrken er uafhængig af temperatur... -
Erhvervsøkonomisk succes
ForumindlægHej, Hvilke strategiske muligheder man som virksomhed har for at få erhvervsøkonomisk succes?. Mvh, LPD -
Katalysator
ForumindlægJeg har mulighed for at trække katalysator til eksamen, så jeg vil gerne lave en disposition til dette emne. Men de forsøg jeg har i noter og bøger er meget ensformige, og for mig at se alt for "enkle". Har i nogle forsøg/viden/ANYTHING omkring dette emne? på forhånd tak, Jeq Snauer
