Søgning på: naturfag eksamen. Resultater: 16601 til 16620 af 34450
-
Xsamenshjælp!
Forumindlæghej alle. der mange forskellige anbefalinger fra folk på siden men er der nogle der kan hjælpe mig med at finde steder hvor man kan få hjælp op mod eksamen til matematik A og er ligeglad med om det koster penge for skal bare bestå den eksamen for en hver pris!?? SP -
STX B December 2008
ForumindlægHey derude. Ville bare lige høre om der er nogen der har facitlisten fra matematik eksamen stx b fra december 2008, da jeg snart skal til eksamen, og det ville være rart at kunne sammenligne. Håber der er nogen der kan hjælpe. Knus M. -
privatlære søges
ForumindlægHej Vi er to piger som skal til eksamen d.27/05-10 eller den 28/05-10 og vi søger en som kan hjælpe os med at forberede til vores eksamen. vi har kemi på 0-B. Vi håber at der er nogen som er intresserede!! -
Sci-fi novelle til analyse
ForumindlægHej (: Jeg er midt i at forberede dansk mundtlig eksamen. Mit fordybelsesområde er: En sci-fi novelle. Jeg skal nu finde en sci-fi novelle, som jeg kan arbejde med og fortælle om til eksamen.. Nogle der kender en god en, som er lige til og god at anlysere osv..? -
Hjælpelærer søges!!!
ForumindlægHej derude, jeg mangler en hjælpelærer til en Matematik A mundtlig eksamen her i juni måned. Er der nogen der har lyst til at give en hjælpene hånd til noget eksamens forberedelse? Det håber jeg virkelig... for jeg er ret screwed! :( -
Består jeg hvis?
ForumindlægJeg har fået 4 i både skriftlig og mundtlig karakter i kemi på B niveau, og jeg skal snart til eksamen. Består jeg hvis jeg får 00 til eksamen i mundtlig kemi? -
Tysk privatundervisning!!!!
ForumindlægHej :) Jeg er 2.g'er og skal til eksamen på fredag. Jeg vil gerne spørge om der er nogen her der kan give privatundervisning til min tysk eksame da jeg har 24 timers forberedelse. eller evt kender nogen der gør. Jeg bor selv i Tåstrup. det haster :/ På forhånd tak -
Hjælp til biotek
ForumindlægHej, Jeg går i 3.G og eksamen banker på døren, så derfor vil jeg gerne høre om der muligvis er nogle, som har lyst til at hjælpe mig med forberedelse til min biotek eksamen eller kender nogle, der kan hjælpe mig? -
Hvilket gennemsnit tæller for at fortsætte til næste år i STX?
ForumindlægFik nogle dårliga karakterer, specielt i eksamerne pga. Dyslexia og konsentrations problemer. Dumpede eksamerne (13-tal-skala). og 8,3 i genemsnitlig års karakter. Men hvilket gennemsnit tæller når det er for at fortsætte? -
Fysik/kemi
Forumindlægjeg skal op til fysik/kemi eksamen imorgen, emnerne jeg kan komme op i er: Syre og Baser, Alkaner, Magnetisme og radioaktivitet! Er der noget jeg absolut ikke må glemme og skal sige til eksamen? -
Gudrun Pausewang - Weg mit der Grenze
ForumindlægHej folkens! Sidder og skal til eksamen og har trukket teksten ''Weg mit der Grenze'' Ved godt at den handler om DDR og BDR, men er der nogle der har nogle andre vigtige ting jeg skal have med til eksamen? På forhånd mange tak! -
hjææælp hf dansk ekamen opgave 2... nogen der har sådan en til lidt hjælp
Forumindlægjeg skal lave opgave 2 fra eksamens hæfte 1 ellers vil min lære ikke sende mig til eksamen og jeg er helt lost aner ikke hvad jeg skal gøre.. mangler desperat hjælp.. hilsen mia -
Hej...
ForumindlægEr der nogen der har eksamens opgav fra 10 december 2007, jeg evt må få et kopi af..??? Jeg tager hf enkel fag og skal skrive den eksamens opgave, som prøve... Men fatter ikke en meter .. Knus mulle -
Analyse af Kan du høre hende synge - Nik og Jay
ForumindlægHej, jeg har til min mundtlige eksamen i dansk trukket musikvideo, og skal derfor lave en analyse af musikvideoen Kan du høre hende synge af Nik og Jay. Har nogen lavet en analysen af den? Jeg er gået i stå, og har ikke lang tid inden eksamen. -
Akut lektiehjælp!: Hjælp til Mikroøkonomi og Statistik (Finansøkonom)
ForumindlægHej jeg er studerende på udannelsen finansøkonom. Jeg skal blandt andet til eksamen i Mikroøkonomi (6/3) og Statistik (6/7). Jeg har derfor akut brug for en der kan hjælpe mig med at forstå fagene, så jeg kan bestå min eksamen. -
Gun violence - virginia tech university
Forumindlæger der nogle som skulle lægge inde med overstående oplæg, det som de vil sige til eksamen i mundtlig engelsk, skal nemlig op i dette emne, omkring virginia massakren, så tænkte på om der var nogle der havden en disposition, eller oplæg til hvad de sagde til eksamen, som jeg evt kan få? På forh... -
Eksamner på HTX, STX, HHX - En forskel?
ForumindlægHejsa. Undrede mig over om der er forskel på de tre uddannelsesformers eksamen? Syntes nemlig ikke der er de såkaldte eksamens træningspakker på studienet.dk fra HTX, så det kunne godt ske at der var et eller andet specielt ved HTX? /Undskyld for fejl i overskriften ;S -
Kortfilm
ForumindlægHej :) Jeg har trukket "kortfilm" til min 9'ende klasses eksamen, og jeg har ikke så meget forstand på det med kortfilm. Så jeg tænkte på om der var nogle som vidste noget omkring kortfilm til eksamen? Fordi jeg kunne godt bruge noget hjælp!? -
Hvad skal der til for, at man skal tage 1.g om, og at man dumper et fag?
ForumindlægHvis nu man får 4 i årskarakter, men 00 til en eksamen, har man så dumpet faget? Og hvis man dumper ét fag, dumper man så året? Regner med, at de bare tager hendsigt til ens gennemsnit for årskarakter, eller eksamener, men hvis man kun har én eksamen, hvad sker der så hvis man dumper den? Er ba... -
Erhvervsøkonomi C
ForumindlægHej, Nogen som har været oppe i dette fag på stx ? vi skal op tirsdag, og jeg aner simpelthen ikke hvordan eksamen foregår, nogen som kan hjælpe ?? Bare med evt spørgsmål,. hvordan jeres eksamen foregik både mht om man trækker tekst, graf, regnskab eller sådan?
