Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 16621 til 16640 af 95434
-
Please :'( Er der ikke nogle som vil rette en stil?
ForumindlægHej... Den her stil er meget vigtig for mig, så er der ikke nogen som gerne vil rette den, så hurtig som muligt? -
Eksamen eng, mund. imorgen
ForumindlægNogen der ved hvordan det forgår på HF? man skal trække spørgsmålet 24 timer før, men får man en tekst der skal oversættes inde til eksamen også? og nogen der har notater til: Dying for Ireland, Michael McLaverty, Pigeons?? eller Ireland, Danmarks Radio 1977?? på forhånd tak.. -Gehki -
Eksamoral tekster
ForumindlægHej alle Er der nogen der har nogle eksamoral tekster på tysk liggende? Skal op i morgen og kan jo ikke øve for meget... -
Funktioner
ForumindlægVi har gang i funktioner i matematik og dertil har jeg et problem. Hvis funktionen har minimumsværdi der er under 0 kan dette så lade sig gøre? -
Psykologiprojekt - emne?
ForumindlægJeg skal til og i gang med psykologiprojekt, men jeg kan ikke finde ud af hvilket emne jeg vil have, og hvor jeg skal finde materiale (værket) til det. Kender i nogle gode dokumentarer, film eller artikler som ville være oplagt til sådan et projekt? :-) skal bare kunne indrage nogle teorier. Jeg ... -
Problemformulering til historieopgaven i 2.g
ForumindlægHej alle! ;) Jeg skal lave min problemformulering til 2.g historieopg. Jeg har valgt at have om børnearbejde i Danmark under industrialiseringen. Problemet er, at jeg ikke lige ved, hvordan jeg skal lave min problemformulering?! - Ved især ikke helt, hvad jeg kan skrive i den vurderende del. ... -
hvad tænker i om mit Essay? første gang.
ForumindlægLivet efter Døden Da jeg så de billeder af folk der bedte til gud kom det første i mit hovedet at hvad der sker med en når man dør. Mange mennesker tror at efter man dør så kommer man op i himlen og forsætter sit liv, Men jeg tror at efter man er død så bliver du genfødt uden nogle hukommelse ... -
At undersøge i samf opg.
ForumindlægHej I samfundsfag får man typisk en opgave der lyder, redegør, undersøg og diskuter. Men er der nogen der kan uddybe hvad undersøgelses-delen hovedsageligt skal bestå af, altså er usikker på hvad de mener med at undersøge. (ved at det skal gøres udfra nogen tekster, hvorefter man så sammenfatter) -
Kan man fjerne B fag fra sit eksamensbevis?
ForumindlægEr det muligt at sige at man ikke ønsker et bestemt fag, og istedet komme op i flere eksamner i A fag? Jeg er god til tekniske fag og vil gerne ind på en bestemt udannelse der kræver 10,6. Men jeg har et ubrugeligt B fag som ikke på nogen måde er noget jeg kommer til at bruge i fremtiden, og jeg ... -
udtalelser om ligestilling.
ForumindlægJeg skal skrive opgave omkring kvindebevægelsen og rødstrømpebevægelsen og er nu blevet bedt om at finde historiske kilder: (f.eks. udtalelser fra tilhængere/modstandere af ligestilling i 1960erne og frem). Her er jeg lidt på bar bund hvordan jeg skal finde det og gribe det an? Nogen der kan hjæ... -
gramma tips
Forumindlæghej alle sidder og laver en opg, men jeg er ikke skide god til det grammatik. tænkte på om der ikke er nogle der kan give mig nogle tips til akkusativ, dativ, genetiv. Thi det vil være herre grineren -
Hvordan foregår den skriftlige virksomhedsøkonomi eksamen?
ForumindlægTak på forhånd. -
normalside
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at skrive SRO i matematik og informationsteknologi. Jeg bliver dog i tvivl om hvor mange tegn en side er. Nogen der kan hjælpe? -
Matematik på biokemistudiet
ForumindlægHej Er der mange matematikfag på biokemistudiet? Er det sådan noget med mange beviser eller er det mere anvendelsesorienteret? -
hjælp stoffer
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i overmorgen og mangler stadig lige og få styr på en ting, nemlig, stof og stofopbygning. Tænkte at der måske var en her inde som havde forstand på det? Håber på svar :-) -
Elementarpartikler
ForumindlægHvad er elementarpartikler? har fået at vide at det er de 3 dele et atom består af, altså Protoner, neutroner og elektroner. Er det alt? tak på forhånd :) -
Karakter mat B
ForumindlægJeg ved godt det er ret svært at komme med en specifik forklaring på, men er der nogen der ved hvor meget man skal kunne mundtligt for at få 02 eller 4? Altså, hvis man lige kan sine regneregler og feks regne a og b ud i lad os sige eksponentiel vækst, og resten af tiden er blank... Er de... -
Dansk stil
ForumindlægHej er der nogen der vil hjælpe mig med at rette min stil, bl.a. komma, stavefejl og nutid og datid. -
FSA matematik 2009?
Forumindlægen der kan sende mig FSA matematik 2009? -
Matematik A skriftlig
ForumindlægHej. Jeg skal til skriftlig eksamen og sidder og læser op. Er der nogle der kan forklare mig hvad: differentiere polynomier, potensfunktioner, ekx og ln(x) betyder? Hvad skal jeg læse op på omkring dette?
