Søgning på: afsætning eksamen. Resultater: 16641 til 16660 af 35145
-
kronik?
ForumindlægHej alle.. Er der nogen der kan hjælpe mig med at forklare hvordan man præcis skriver en kronik? Ja en kort redegørelse og så diskussion. Det kan være tekster osv. - Men jeg har lidt svært ved det alligevel, for man skal jo være neutral og man må ikke komme med sine egne meninger. Dvs man må ikke... -
Funktionsundersøgelse og polynomiumsbrøker
ForumindlægHej alle! Hjælp mig med at svare på så meget som muligt til det følgende: b) Forklar hvordan differentialregning kan bruges til at bestemme værdimængden for en funktion. c) Fortæl, hvad man forstår ved en polynomiumsbrøk. d) Giv eksempler på hvordan definitionsmængden Dm(f) og eventuelle nulpunkt... -
Emner til fsa Fysik/kemi?
ForumindlægHejsa;) Jeg skal op i fysik/kemi snart....så er der nogen af jer, der ved, hvilke emner man kan komme op i? Tak på forhånd. -
FSA Fysik/Kemi overlevelse
ForumindlægHej. Nu er forberedelserne til fysik/kemi prøven begyndt. Men jeg synes det er virkelig uoverskueligt. Jeg har altid hadet faget og har altid været ret så fortabt i det. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre og hvor jeg skal starte. Nogen der har en idé til, hvordan man kan klare sig igennem det? ... -
hjælp til engelsk grammatik
Forumindlæghej folkens jeg har lige et spørgsmål, angående apostrof s. Jeg ved at når ordet i sig selv ikke ender på s, så tilføjer man en apostrof s altså : peter's house. Men jeg fik en opgave hvor jeg skrev Johnny's car, men det skulle åbenbart være Johnnys' car. Så mit spørgsmål er hvorfor s... -
Funktionsforskrift - ?!Hjælp!?
ForumindlægHjælp! Jeg står med en aflevering og forstår virkelig ikke hvad en funktionsfoskrif er ... så plis hjælp sådan her ser opgaven ud : opstil en funtionsforskrift, der viser sammenhængen mellem længden af muren og masse af stenfyldet Murens længde i meter 2 4 6 8 ... -
hjælp pliiiz resume af en artikel
Forumindlæger der nogen der kan give mig Resume af Mor har dårlig samvittighed på barnets første sygedag. pliiiiiiiiiiiiiiiiz hjælp hjlæp -
Mundtlig matematik hjælp
ForumindlægHej, Vil bare lige spørger, Hva må man have med til prøven? Og nogle gode råd ? :) (10. klasse mundtlig matematik) -
fejlsætning
Forumindlæg6. The house costed a lot. Det er the house cots a lot, men kan ikke forklar hvorfor er der nogen der kan være rare og hjælpe. -
Skoven og karbonkredsløbet
ForumindlægHej I biologi har jeg trukket spørgsmålet "Skoven og karbonkredsløbet" og opgaveformuleringen lyder således: I din fremlæggelse skal du redegøre for skovens betydning for det globale kulstofkredsløb og for de vigtigste biologiske processer, som indgår i kredsløbet. Dernæst skal du kort ... -
Vis eksempler på et induktionsbevis
ForumindlægSom overskriften siger, vis eksempler på et induktionsbevis - jeg har ingen idé om hvad jeg skal, og hvad et induktionsbevis er.. På forhånd tak -
Engelsk STX
ForumindlægHeej folkeens Til alle jer 1g´er STX, som har været op til engelsk mundtlig årsprøve.. Hvordan gik det? Jeg skal op på onsdag, og er virkelig nervøs.. Nogle der kan give mig nogle fif? -
Oprykning til 2. år på stx
ForumindlægHej, jeg tænkte lige på oprykningen til 2.g Årskarakterne, det er dem de lægger sammen?, tælles årsprøverne med? Når man bliver rykket op, tælles mundtlige og skriftlige sammen eller er det hvert for sig? -
er der ikke en der gider? (bevis)
Forumindlæger der ikke en der gider at bevise sætningen om "omdrejningslegemer"? integralregning... -
Cool Britannia
ForumindlægHej :) Er der nogen der har haft om emnet Cool Britannia i engelsk, der kan sende nogle noter? og hvis ikke, hvem er Tony Blair og Thatcher og hvad stod de for? og hvad er the 3rd way? hvad gik den ud på? -
Mundtlig prøve
ForumindlægHej jeg skal op til mundtlig prøve i 1. g imorgen i dansk, og jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal forberede mig.. Jeg har selvfølgeligt læst lidt op på pensum, men jeg er ikke helt sikker på hvad jeg skal kunne. Nogen der har været oppe der vil hjælpe mig? :) På forhånd mange tak :) -
Matematik-hjælp tilbydes nær Roskilde
ForumindlægJeg er en lærerstuderende med linjefag i matematik, biologi og fysik/kemi. Jeg har haft matematik på meget højt niveau i forb. med tidligere studie på DTU. Jeg er meget tålmodig og forsøger at møde vedkommende jeg underviser hvor hun/han er. Jeg tilbyder hjælp i matematik/fysik/kemi, biologi i fo... -
Åh nej?? Hjælp hurtigt
ForumindlægTil den tyske skriftlig terminsprøve er der så kun én opgave man skal skrive om, altså et emne alle skriver om? Ikke lige som i dansk hvor der f.eks er 6 emner man kan vælge at skrive i mellem?? -
Hvad er erhvervscase?
ForumindlægHej jeg har tænkt mig at starte på hhx efter sommerferien, men er der lige nogen som vil forklare mig hvad erhvervscase er? -
Lommeregner til MAT-A + videregående?
ForumindlægHej... I hvor høj grad bruger man lommeregnere på MAT (a niveau) og videregående matematiske uddannelser, fx matematik-økonomi eller bare polit, og kan det anbefales at investere i de dyre modeller med cas og grafregner, eller er en helt almindelig TI til 200 kroner ok, og så kan resten ellers kø...
