Søgning på: biologi a niveau. Resultater: 16641 til 16660 af 156338
-
Kursusarbejde - nødvendigt for eksamen?
ForumindlægJeg har ikke fået lavet alle de 10 matematik kursusarbejder, som ellers skulle have været færdige. I går var jeg til skriftlig matematikprøve - mundtlig skal jeg ikke op til, fordi jeg har haft flere valgfag end mine klassekammerater. Da jeg allerede har været til skriftlig eksamen - samt at å... -
gensplesning
Forumindlægjeg skal lave en synopsis over emnet gensplejsede kartofler, hvor der er artikler der handler om godkendelsen af gensplejsede kartofler i eu. Problemformulering: Hvilke konsekvenser kan gensplejsede afgrøder have og hvorfor bliver der klaget over godkendelsen af gensplejsede kartofler? Problems... -
Hvordan går y^-1/-1 til -1/y
ForumindlægHåber i kan hjælpe. Det er småting som driller. -
eksponentiel funktioner
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til denne opgave opgaven lyder sådan i løbet af nogle år er diameteren vokset med 15%. Hvor mange procent er væggen vokset -
gammel ordning i matematik
ForumindlægHej Hva betyder det egentlig når der står i en eksamenssæt at det er fra "gammel ordning" eller "ny ordning": Hvilken ordning taler de om? -
Tysk oversættelse (haster)
ForumindlægNogen som vil oversætte disse sætninger, da jeg selv finder det svært: 1. Politiet har allerede fanget tyven, der stjal pengene. Men de penge han stjal har man ikke fundet. 2. Den by vi kørte igennem hedder Wuppertal. Jeg synes at den film vi lige har set er for dårligt. 3. Har du set den k... -
INSPIRATION haster Mundtlig fremlæggelse
ForumindlægHej Jeg har en fremlæggelse jeg skal op til her om 1 måneds tid ca. Projektet er vores egen design at en baby alarm der skal eksporteres til England, vi har lavet et budget over hvad det vil koste og logistik beskrivelse af hvad produkterne består af. Den hjælp jeg søger er inspiration til ... -
Opgave rettelse.
ForumindlægEr der en, som er god til spansk, som gider og rette min opgave? -
Perspektivering af "en københavner i Jylland"
ForumindlægHej! Jeg har problemer med at finde en tekst at perspektivere en københavner i jylland til. Nogen der kan hjælpe? Det haster så bare hjælp mig lidt :) Al hjælp vil være dejligt. Tak! -
Matematik fp9 problemregning 2021
Forumindlægjeg har brug for hjælp. jeg har været syg hele ugen og har denne problemregning for til i over morgen. er der nogle der kan hjælpe? -
synopsis case
Forumindlæghej jeg skal til eksamen i morgen i phsykologi og jeg har et par spørgsmål som jeg håber i nogen vil svare på. jeg har fået 3 cases om unge og stress. Hvordan opbygger men en synopsis om de her tre cases, og hvad skal den indhold, altså tænker noget perspektivering osv. og hvilken teorier ell... -
hvorfor bliver elektronen ikke suget ind i atomkernen?
ForumindlægHey! Jeg skal til AT i fysik, og kom til at tænke på hvorfor det er at elektronen ikke bliver suget ind i atomkernen, da den logisk set skulle blive trukket ind i kerne pga. tiltrækningskraften? håber der er en der kan hjælpe mig! Tak på forhånd mvh Mia -
Chin Chin
ForumindlægHvordan skal jeg beskriv kulstrofs kredsløb i økosystemet? -
Supplering
ForumindlægEr der nogen, der ved om man kan supplere kemi C, mens man stadig går på gymnasium (2.G)? -
Nogen der har svar på alle opgaverne i tysk øvehæfte 2?
ForumindlægJeg kunne virkelig godt tænke mig at få alle svarene til øvehæftet "Tysk Øvehæfte 2 af Gurli Hougaard og Kurt Jonas". Er der en venlig sjæl der vill have lyst til at dele dem? Ville blive uendeligt glad. -
hjælp
ForumindlægHvor stort er det indre volumen af en kubusblander i liter, hvis den ydre længde af beholdernes vægge er 12 cm og tykkelsen af beholderens vægge er 5,0 mm? -
Læseprøve
ForumindlægJeg er nysgerrig over om ctrl + g er tilladt til prøven? ctrl + g søger efter det du skriver på den side du er på hvis nogen ville spørge. -
Sammenhængen mellem pumpekapacitet og den tid det tager at pumpe 1 mio m3.
ForumindlægKan nogle hjælpe med spørgsmål 4.4 og 4.5? -
Links til forddybning og forbedring
ForumindlægHejsa Jeg er en elev med få udofrdringer i skolen og har brug for at lære både nyt og noget gammelt bare hårdere så jeg kan være klar til de her forskellige ting *Dansk stil, læsning og retskrivning *Matematik. Vil gerne have udfordringer i alt under dette fag *Engelsk stil og læsning * Fysi... -
HF og medicin
ForumindlægHej alle Jeg skal til at starte på HF enkeltfag på efterslægten og drømmer om at læse medicin efterfølgende.  Det længe siden jeg har gået i skole så er lidt nervøs og matematik og fysik er ikke li...
