Søgning på: dansk reportage. Resultater: 16641 til 16660 af 41162
  • "as it were"

    Forumindlæg
    Hvad betyder "as it were". Har stødt på det en del gange, men har aldrig fattet meningen med det. Har vi noget der svarer til det på dansk?
  • KORT sætning :)

    Forumindlæg
    Aben forstillede sig følgende: ------------------------------------------------- Der Affe vorstellt sich folgend: Er det oversat korrekt - fra dansk til tysk?
  • rettelse..

    Forumindlæg
    Hej Er der ikke nogen af jer der gider være rigtige søde og rette min dansk aflvering igennem, den er kun 1 side Mange tak
  • Globalizering

    Forumindlæg
    Kan nogen foreslå litteratur, artikler eller lignede vedr. strukturproblemer på det danske arbejdsmarked forårsaget af globalisering?
  • Flystyrtet

    Forumindlæg
    Jeg har lige haft terminsprøver i dansk skriftlig fremstilling er der nogen der kan se den igennem og bedømme min stil please
  • er det rigtigt?

    Forumindlæg
    hvordan siger man? Ingen taler dansk fordi det er et svært sprog. er det : Nadie habla danés porque es un idioma difícil
  • Kortfilms inspiration!!

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal lave en kortfilm i dansk, og vi har fået emnet plan b.. Men jeg har virkelig ingen idéer.. Nogen der har en idé? :-) På forhånd tak
  • Læse stil Fakta og Fiktion.

    Forumindlæg
    Hej:) Er der nogen, som har mulighed for at læse en dansk stil fra stilehæftet 2008, som hedder Fakta og Fiktion? God påske.
  • Spiral

    Forumindlæg
    Hej!\nEr der ikke nogen som kan hjælpe mig med at finde et bevis for Archimedes spiral på nettet. Det må helst være på Dansk eller Engelsk!
  • eksamenshæfte 2005

    Forumindlæg
    Er der en som har haft eksamen i 2005, og kan fortælle mig hvilke emner der er i den? Til dansk stil.Skriv skriv skriv.
  • Argumenterende artikel

    Forumindlæg
    Er der ikke nogen der har en dansk A (HF) stil? En argumenterende artikel om fortællende journalistik.. Det er Susanne Nielsens artikel der er særteksten..
  • Diskussion i sso?

    Forumindlæg
    Jeg er igang med sso om romerriget og skal lave en diskussion på baggrund af min redegørelse og kilder. Men hvordan laver man en diskussion helt præcis i historie? er det bare ligesom i dansk?
  • Matematik online

    Forumindlæg
    Findes der nogen steder hvor man kan lære og øver sig på matematik opgave på niveau c og b ? Helst på dansk men engelsk er også ok :)
  • Spansk oversættelse

    Forumindlæg
    Nogen der kan rette mine fejl i denne oversættelse jeg har lavet ? ps jeg har skrevet den danske del under den spanske. Tak på forhånd.
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    Søger hjælp til dansk opgave Sildig Opvaagnen. skal skrive om Doctor L* og er total lost.Hjælp.Mangler ideer til hvad jeg skal skrive om.
  • HJÆLP 10 linjers oversættelse...

    Forumindlæg
    Hej...jeg har oversat 10 linjer fra dansk til engelsk. nogle som lige hurtigt gad at kigge den igennem? så smid jeres mail her...
  • Rettelse af tekst

    Forumindlæg
    Hej,Jeg vil lige høre om der ikke var nogle der gad at retet min dansk tekst, den bliver ikke så lang højst en halv side....På forhånd takmalfoy
  • math 2 min

    Forumindlæg
    De er 3 mennesker som skal købe en billet og kursen i Euro er 350! Hvor meget koster billeterne i danske kroner!
  • Oversættelse (lidt over en halv side)

    Forumindlæg
    En der vil oversætte et lille styk for mig fra dansk til engelsk ?... Please ;)... Har vedhæftet teksten som word dokument. Tak på forhånd...
  • Forskellen på en republikaner og demokrat

    Forumindlæg
    HejHvad er forskellen mellem en amerikansk republikaner og demokrat? Og hvordan ville man placere dem i forhold til de danske partier (Enhedslisten helt til venstre og Venstre samt De Konservative helt til højre)?