Søgning på: kemi b isis. Resultater: 16681 til 16700 af 96602
-
Hjælp til syrer og baser eksamen haster.
ForumindlægHej.. Skal til fysik/kemi mundtlig 9. klasse på tirsdag og ved stadig ikke hvordan man fremstiller et salt og base.? Hvordan stiller man det op i et forsøg? nogle ideer?(: på forhånd tak. -
Redoxreaktioner
ForumindlægHejsa. står og skal op til kemi eksamen her om ikke alt for længe, hvad burde man komme ind under når det overordnede spørgsmål er: Redoxreaktioner På forhåd tak. -
Disposiotner FSA mundtlig
ForumindlægKunne godt bruge dispositioner til følgende emner i Kemi Syrer Baser Ioner Salte Det periodiske system Metaller Kemiske reaktioner På forhånd tak :D -
Fysik disposition
ForumindlægHej alle. jeg undrede mig over, hvordan en fysik/kemi disposition ser ud(gerne et ex.)? Tak på forhånd mvh Maria -
Hjealp Haster Haster hvordan aktivere man en Enogle??
ForumindlægHvordan Aktivere man en Enogle??? til kemi ... jeg har provet tusind gange og kan ikke finde ud af det..... nogen der kan guide mig via skype eller?? eller her -
dH-vand
Forumindlæghej allesammen...... jeg sidder lige og læser op til kemi eksammen... vandets hårdhed måles i dh, men hvad hedder det. hedder det bare hårdhedsgrader eller noger ander.... -
cracking.
ForumindlægHej... Da jeg ikke er den store nørd til kemi og jeg har en aflevering i morgen, er jeg nød til at spørger herinde. Håber der er nogen der kan hjælpe. -
olie, hjælp!
ForumindlægJeg skal til eksamen i 10 klasse på mandag i fysik og kemi. Jeg skal op i olie, men hved ikke hvilke forsøg jeg skal lave til det, nogen der kunne hjælpe? (: -
Sur nedbør
ForumindlægGiv to væsentlige kilder til atmosfærisk svovldioid Kan virkelig ik finde ud af den, men jeg er så heller ikke specielt god til kemi... er der nogen der kan hjælpe mig? -
FS10
ForumindlægHvad ville være passende at komme ind på til en prøve i fysik/kemi på 10. klasseniveau under nedenstående emner? - Radioaktivitet - Energi - Lyd og lys -
Energi, lyd/lys og radioaktivitet
ForumindlægHvad ville være passende at komme ind på til en prøve i fysik/kemi på 10. klasseniveau under disse emner? -
FARMACI OPGAVE
ForumindlægHej er der en universitetsstuderende eller underviser der kan hjælpe mig med noget organisk kemi første semester? Jeg har et par få spørgsmål, og det er akut -
olie
Forumindlæghej jeg skal lave en rapport om olie i kemi: hvad det består af og hvordan det man forarbejder det nogen der kender et link der forklarer disse to ting? -
SRP Smertestillende HI/KE
ForumindlægJeg skal til at skrive SRP om smertestillende i Historie og Kemi. Er der nogle af jer eventuelt har litteraturliste eller noget jeg kan inspirer mig med ? -
Phthalater-plastblødgørere
ForumindlægNogen som har regnet eksamenssættet fra august 2005 i kemi? Især med hensyn til opgave 3 omkring phthalater. -
Beregn blodglucosekoncentrationen
ForumindlægSidder og kan ikke finde ud af den her opgave - den er vedhæftet til tråden :). Skal man inddrage delvist meget kemi, mht at finde koncentrationen, osv - eller er der en nemmere løsning? -
?
ForumindlægHej jeg ville høre om der var nogen der havde nogle gode idder til emner til SRP 'en? jeg skal skrive i fysik og kemi på forhånd tak :D -
Dum spørgsmål ?
Forumindlæghej.. Jeg har kemi prøve imorgen, jeg har lige en dum spørgsmål . hvordan finder man ud af, hvor mange ladninger grundstoffer har og om de er + eller - ? håber jeg et svar. 1000 tak . -
Fældningsreaktion
ForumindlægNogle der vil hjælpe mig. Pb(NO3)2(aq) + K2SO4(aq) --> Den skulle have stået under kemi sorry.. -
Emner
ForumindlægHeej ! Er der nogen der ved hvilke emner man kan trække til eksamen i FSA 9 klasse i Fysik/Kemi. Er nemlig lidt i tvivl :s
