Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 16821 til 16840 af 52201
  • A Gun For Sale

    Forumindlæg
    Jeg skriver bare lige for at høre om der er nogen der ligger inde med et nogenlunde omfattende resume af historien?
  • Kronik

    Forumindlæg
    Jeg sidder og skal til at skrive en kronik til en avis om Facebook med udgangspunktet i artiklen Det frivillige register. Jeg har aldrig skrevet en kronik før, og jeg er er ret blank mht. hvordan, jeg skal starte kronikken, og hvordan den skal opbygges osv. Håber der er nogen, der vil hjælp...
  • Science fiction noveller

    Forumindlæg
    Er der nogle af jer, der kender nogle gode science fiction noveller der kan anvendes til 9. klasses afgangsprøven? Helst noveller, hvor der er meget at tage fat på og sige.
  • Dansk termins 2011

    Forumindlæg
    Hej jeg skal have termins prøver i næste uge.. og er der nogen som ved hvad den kommer til at handle om? :)
  • Maple??!!

    Forumindlæg
    Ey, i maple indtaster jeg Opgave1:=diff(a(t),t)=-ka(a-a[0]+b[0]);Og når jeg så vil løse opgaven, dsolve(Opgave1); Så svarer maple: Error, (in ODEtools/info) found the indeterminate function a also as an indexed object {a[0]}Nogen, der kan greje den??
  • HEJ!

    Forumindlæg
    Hej!Jeg er igang med at skrive en samfundsfags opgave og en del oppgave D1 hedder UNG OG POLITIK er der nogen der ved hvilket år det er fra.
  • sso

    Forumindlæg
    skal skrive i sso, der står man skal skrive et kort resume på engelsk.. ?? Whaat? har ikke fattet hva det er for et resume . Nogen der kan hjælpe, bliver meget glad .. Hilsner ADEM:))
  • Sygeeksamen

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal desværre til sygeeksamen i august, hvornår får man af vide hvornår den ligger? Er det kun lige før eller?
  • hjælp til udtryk af kunst

    Forumindlæg
    hey jeg har lige et par udtryk jeg ikke lige forstår: hvad er en Echinus? og oven på den echinus er der en Abakus? hvad er det man kalder for geison ? håber i kan hjælpe det er i forbindelse med parthenon templet
  • religion

    Forumindlæg
    hej er der nogen som kan sige mig hvad forskellen på bøn og tekst er?
  • Analyse/tolkning af korantekst

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med at analysere og fortolke denne korantekst? Eller give nogle stikord der kan hjælpe mig på vej?
  • Hjælp til at dividere. :)

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er en ung dreng på 17 år.. Der har gået på lidt forskellige skoler, lært 30 måder at dividere på, nu kan jeg slet ikke finde ud af det. Jeg tænkte, at der MÅ være en herinde der kan forklare mig det d: Den måde jeg bruger lige pt. (som jeg ikke kan finde ud af) er stillet op sådan her....
  • dansk eksame

    Forumindlæg
    Heej er der nogen som har været op i skrf. dansk i dag??? og hvilke emner var der??
  • Stil fremhævning af noget????

    Forumindlæg
    Hvis jeg har en bestemt sætning som jeg gerne vil have at læser lægger specielt mærke til, hvad gør jeg så?\n\n\nVille det være forkert at mærkere den med fed eller måske kursiv?\n\nVille det virke forkert på en dansklærer?
  • miljø og samf. eksamen

    Forumindlæg
    hej jeg skal også op i samfundsfag A i morgen, og min lærer har også sagt, at noget med miljø og klima nok vil være et af emnerne, mit spørgsmål er så hvilket overemne det er under, inden for sociologi, internationalpolitik, økonomi osv. Ved godt man ikke sådan groft kan inddele det, men hvad vil...
  • scaffolding

    Forumindlæg
    Skal skrive et scaffolding til en artikel jeg har læst, men jeg har aldrig skrevet scaffolding i engelsk før, nogen der kan hjælpe med hvad scaffolding er og hvordan man skal skrive et?
  • Kommunikationsanalyse

    Forumindlæg
    Hey jeg skal skrive en stil, hvor jeg skal gøre rede for en artikel, og gennem en Kommunikationsanalyse påvise, hvilke virkemidler som bliver brugt - nogen der kan hjælpe mig?
  • Opsamenssæt

    Forumindlæg
    Hej,Er der nogle der kan komme med et link til, hvor jeg kan finde årsprøver/eksamenssæt/terminsprøver for 1.g (gymnasie)??Eller HF?Bjarke
  • ENGELSK TERMINSPRØVE!!!

    Forumindlæg
    Hjjjjjjææææææælppp!! Har nogen af jer været til engelsk terminsprøve i år eller sidste år??? niveau B!! eller bare A! ligegyldigt! bare det var STX eller HF!????? Hvilke opgaver var der? og hvad gik de ud på???????
  • Den amerikanske borgerkrig

    Forumindlæg
    Hvorfor ønskede nord ikke slaveri?

Søgninger relateret til matematik noter skriftlig