Søgning på: oldtidskundskab eksamen. Resultater: 16821 til 16840 af 34269
  • Tidlig skilsmisse

    Forumindlæg
    Sidder og forbereder mig til dansk mdt. eksamen, og mangler lidt godt til "tidlig skilsmisse" af Emil Aarestrup. Er der nogen der kan hjælpe mig?
  • genretræk for fantastiske fortællinger

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen i morgen, og står med det problem, at jeg ikke kender genretrækkene for fantastiske fortællinger. Er der nogen der kan hjælpe mig? På forhånd tak
  • Herodot folkens, please hjælp mig, det haster!!! :/

    Forumindlæg
    Hej alle (: Jeg skal på mandag op til old-eksamen, og ville lige spørge om der er nogen herinde fra, det ved, hvad Herodots syn på historie var? please please please hjælp mig, haster SÅ meget :/
  • bølger og amplitude

    Forumindlæg
    Hey, jeg er trak bølger og lyd og skal op til eksamen om nogle timer, og jeg har et lille problem. Hvordan beregner man amplituden? er det muligt? :)
  • syrer- syreionen?????

    Forumindlæg
    hej..:) er der nogen der ved hvad syreionen er? hvad det kan? osv. har ik fået helt styr på det endnu til min eksamen i morgen.. på forhånd tak.. :)
  • Le matelot d'Amsterdam

    Forumindlæg
    Er der nogen, der har læst den, og har noget godt man kan sige under en eksamen om den. Jeg kan jo risikere at trække den på fredag! :)På forhånd tak
  • 23. sang i O.

    Forumindlæg
    Har svært ved at forstå slutningen af 23. sang i Odyssen. Er der nogen som kan hjælpe mig??Skal til eksamen på torsdag:/
  • nødvendigt !! :/

    Forumindlæg
    hej allesammen Jeg skal snart op til old-eksamen, og ville spørge om der er nogen der er så søde at fortælle mig, hvad der skal med i en analyse ?
  • Noder

    Forumindlæg
    Er der en som er god til noder som kan forklare mig om nogle træk i et reggae-nummer (Bob Marley) Det er 24 timers eksamen så det haster. Jeg sender noderne.
  • Haster-højtryk-lavtryk

    Forumindlæg
    jeg skal til eksamen imorgen og kan ikke forstår ikke, hvordan højtryk kan være varm luft da en komme ned?
  • Lysets brydning

    Forumindlæg
    Hej, Jeg sidder og arbejder på min 24 timers fysik-eksamen og har trukket Lysets brydning. ER lysets brydning det samme, som brydningsindeks? På forhånd tak
  • THISE

    Forumindlæg
    Hvordan kan det være at der er oprettet 600 indlæg omkring Thise mejeri, bare her i fordmiddag. Er der en eksamen igang eller hvad sker der?
  • Mein Leben (hjælp!!)

    Forumindlæg
    Hej :D er der nogen der kender "mein leben" af Marcel reich.ranicki, og i så fal, vil de hjælpe mig med forståelse af teksten s. 44-49? skal til eksamen i det i morgen
  • Forberedelse

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg skal op til engelsk studentereksamen, og jeg tænkte på hvor meget folk har forberedt? (hvor mange noter der er taget med ind til eksamen, og hvad der var lagt vægt på osv)
  • Hjælp!!

    Forumindlæg
    Hej :)Skal snart op i tysk eksamen, så jeg ville høre om der ikke er nogen skønne mennesker herinde fra, som har gennemgået Der Fischer og der Erlkönig og har en sammenligning af de to digte af Goethe? :)tak
  • Energiforbrug og nyttevirkning

    Forumindlæg
    ... En overskrift jeg kan risikere at trække til eksamen... Nogle gode råd til, hvad man kunne snakke om og evt. perspektivere til? alle ideer er velkommen!
  • Landene i Syd

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan fortælle mig, hvad der er vigtigt at fortælle om til eksamen til emnet "Landene i Syd" - for der er rigtig mange ting...
  • radioaktivitet

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil bare lige spørger hvad for nogen forsøg man kan lave til radioaktivitet til eksamen. med venlig hilsen JG0005
  • Hvilken betydning har hhv. temperatur og salinitet har for Grønlandspumpen om vinteren?

    Forumindlæg
    NV EKSAMEN 1G Hvilken betydning har hhv. temperatur og salinitet har for Grønlandspumpen om vinteren? Og hvad har feedback mekanisen noget at gøre med grønlandspumpen?
  • karakter

    Forumindlæg
    Hvis man af en given årsag ikke dukker op til den sidste eksamen og vælger át tage den senere. Bortfalder årskarakterne (mundtlig og skriftlig)i det fag så?