Søgning på: biologi noter c. Resultater: 16861 til 16880 af 79158
-
Notater til Kemi A eller B-niveau?
ForumindlægHejsa...Der er vel ikke nogen derude der sidder inde med nogle notater til kemi A niveau (Svarer vidst nogenlunde til B niveau) fra 2.g som de har lyst til at dele?!? Eller ligeså godt en god formelsamling...Har ingen e-mail, så ville være dejligt hvis nogen eventuelt gad at oploade dem... -
Russisk
ForumindlægHej "kammerater"!Jeg tænkte på, om nogen har resumeer liggende af samtlige kapitler i historien "выстрел" (Vistrjel)??Enhver hjælp til denne historie er kærkommen. -
Albert Camus
ForumindlægHej..er der nogen, der har nogle gode notater til novellen "le premier homme" ?på fransk altså... håber der er nogen, der kan hjælpe:) -
Old-leksikon på nettet. Findes det?
ForumindlægHeyEr lige begyndt på Old men min lærer springer lidt i bogen så synes nogen gange at der er nogle ord/begreber/betegnelser... som bogen ikke forklarer men som jeg gerne ville vide betydningen af. Men er der nogle der kender et opslagsside på nettet (eller noget lignende) til brug til forberedels... -
brydning
ForumindlægHar maks brug for hjælp, har siddet og læst og læst i bogen og fatter ikke rigtigt det med brydnings vinkel og hvordan man sætter indfaldsloddet...f.eks. hvordan går lyset gennem en prisme??hjælp er mange tak -
Rousseau <> Kant
ForumindlægSå vidt jeg har forstået, er Rousseau interesseret i, at fællesskabet er i centrum i stedet for det enkelte individ modsat Immanuel Kant. Men er der mon nogen, der kan prøve at stille nogle modsætninger op mellem disse to store herrer? -
Simpel Harmonisk svingning
ForumindlægHej Skal man bruge vinklen når man udregner bevægelsesligningen for et matematisk pendul. Kunne man ikke gøre det med positionen i stedet for, så man får en differentialligning i x i stedet for θ. Kan nogle give en matematisk udredning? -
HJÆLPE TIL EKSAMEN!!
ForumindlægHej allesammen Jeg er virkelig presset over min eksame i morgen som er skriftlig matematik. Det er tilladt at bruge net under prøven osv. Vil hører om der er nogle som vil hjælpe mig online skal nok betale for det. Hilsen den fortabte -
kunsten at græde i kor
Forumindlæganalyse og fortolkning til bograpport, søges desperat... -
Syre-baseindikator
ForumindlægHej er der nogen som kan svare mig på.. . Har man en divanlent syre, og det første ækvivalenspunkt er ved pH = 7,5 og det næste ved pH = 10,4. kan man så bruge en 2 forskellige syre-baseindikator i samme opløsningen eller skal man titrer af to omgange med hver sin indikator? -
Notater om Induktion....
ForumindlægHej..Jeg efterlyser nogle notatater om Induktion...Hvis du har nogle liggende så må de MEEEEEEGGGGGGGEEEETTTTTT gerne sende mig dem:[email protected] vil være bedst hvis der stod noget om ocilloskober og hvis der var nogle forsøg med det fordi jeg fatter hat af det med de der lorte ocill... -
SRP - Laplaces lov
ForumindlægHej, jeg sidder lige nu og er ved at skrive min SRP om magnetisme og MR-scanning. Jeg har fået til opgave at undersøge Laplaces lov eksperimentelt. Jeg har lavet forsøget og skal til at lave efterbehandlingen. I opgavevejledningen står der at jeg skal skønne over usikkerheden på F (kraften) og ... -
Den kloge narrer den mindre kloge
ForumindlægEr der nogle af jer, som ved hvad ordsproget "Den kloge narrer den mindre kloge" hedder på engelsk? .. Eller om der er et andet ordsprog på engelsk, som dækker over det samme?! -
HJÆÆÆÆÆÆLP! HASTER
ForumindlægHey med jer...Er der nogen som ved noget om novllen "Farvel" af Jan Sonnergaard.... jeg var syg en hel uge hvor klassen havde gennemgået den og nu har jeg lige opdaget den på pensumopgivelsen.... ska op i morgen... Håber der er en som kan hjælpe.. Pleeeeease...-Sara -
Mundtlig SA
ForumindlægHej. Jeg skal til årsprøve i mundtlig samfundsfag. Og tænkte på, om nogle ville give en lille hånd med! - jeg kan komme op i en af de følgende opgaver.Ville være rigtig dejligt, hvis nogen ved/kan noget, som ville være godt at sige!ps. Skal op på torsdag! - så gerne hurtige svar. (på forhånd TaK)... -
Matador?
ForumindlægHey! jeg skal lave et resume af Tv-serien Matador afsnit 1-4. Er der nogle der kan hjælpe mig med det? Evt. links eller tekst. Tak på forhånd. :) -
Hvad er det nu en Stichomyti er?
Forumindlæg? -
Har i analysemodellen fremme ved dansk eksamen??
ForumindlægJeg har lige et lille spørgsmål hovedsageligt til dem som fik 13-tallet i mundtlig dansk, men også dem som fik 11.(FOLKESKOLE)Spørgsmålet lyder: Havde i analysemodellen fremme ved eksaminationen???Håber nogen kan hjælpe...På forhånd TAK...//Therackoo -
freudiansk digt/tekst?
Forumindlæghej..nogen der kort kan fortælle mig, hvad jeg skal være opmærksom på, hvis jeg trækker et digt eller en tekst, som er skrevet efter freuds "æg"...?og hvis du kan fortælle hvordan man ser de forskellige ting, altså overjeg'et, jeg'et og det'et?håber I forstår mit spørgsmål? -
Vektor
ForumindlægHej, jeg har lige fået om vektor. Hvad jeg har forstået, er at en vektor er en pil med en retning og længde. Men jeg skal finde eksempler på størrelser som kan vises som vektorer? Any Help :/ ? Jeg ved ikke om det er et logisk opgave eller svær opgave...
