Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 16861 til 16880 af 25465
  • Eksamenstekster

    Forumindlæg
    Er der ikke nogen 3.g'er, der har været til eksamen i skriftlig dansk og engelsk på A-niveau i gymnasiet matematisk linje, som vil være sød at læse de to tekster, jeg har skrevet og give mig en karakter for dem. Jeg vil være meget taknemmelig!
  • Privatundervisning

    Forumindlæg
    Jeg søger en som kan hjælpe min datter med engelsk. Vi er bosiddende i Hjerting, ved Esbjerg, og jeg forestiller mig, at det skal være fast 1 gang om ugen. Min datter går p.t. i 4 klasse.
  • Noter til The Butcher's daughter

    Forumindlæg
    Er der nogen som har noter til "The Butcher's daughter" af Michael Collins. Eller bare andre uddybende aspekter. Skal til eksamen her inden længe i Engelsk (A), og har ikke helt styr på den tekst, og kunne derfor bruge nogle sigende noter. På forhånd tak :-)
  • Off with her Head

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Er der nogle der har lavet et essay, analyse og fortolkning af novellen/short story 'Off with her Head' af Kathrin White i engelsk? Kan slet ikke komme igang med det. Et hurtigt svar ville være fantastisk da den er til onsdag!
  • EEEEksamen!

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Pleeeeaaase help... Jeg skal op til eksamen i engelsk.. Har nogle af jer læst og ved nogle om Harrison Bergeron, en teks som jeg skal op i... please hvis i har nogle notater eller bare nogle gode råd... Thanks!
  • Hej

    Forumindlæg
    Hej... Jeg har lige to spørgsmål, som jeg godt kunne tænke mig at få svar på. 1. Hvilke stillinger kan man få - senere i livet - hvis man læser engelsk på universitetet? 2. Hvilke stillinger kan man få - senere i livet - hvis man læser samfundsvidenskab på universitetet?
  • Om at studere på farmaceutisk universitet?

    Forumindlæg
    Nogle der har erfaring med farmaceutisk universitet? Regner med at søge ind til næste år(mangler desværre matA) og kunne godt tænke mig at høre lidt om studiet! F.eks. hvor meget af undervisningen/materialet foregår/er på engelsk? Hvordan er undervisningsformen (teori/praksis)på studiet?
  • Michelle, den virtuelle robot..

    Forumindlæg
    Hvis du vil møde Michelle, en sød og relativt intelligent virtuel robot, som udvikler sig løbende, så har du muligheden for at tale med hende (og samtidig træne dit engelske sprog) her: http://demo.vhost.pandorabots.com/pandora/talk-oddcast?botid=a7db6e886e3644bd
  • Nogen der vil hjælpe mig med ved at kigge min stil igennem for grammatiske fejl

    Forumindlæg
    Jeg skal aflevere en engelsk stil, men jeg har brug for at få den rettet igennem for grammatiske fejl, da jeg er virkelig dårlig til det. Er der nogen der vil hjælpe mig med det? Det er ikke hele stilen, kun en side :) På forhånd tak.
  • Bøger købes til ha.(jur)

    Forumindlæg
    Hej, jeg påbegynder ha.jur studiet her til september, og da min bogliste er lang og dyr, er jeg interesseret i at købe billigere brugte bøger. Min liste er således: Andersen: Beskrivende dansk økonomi Linderoth: udarbejdelse af rapporter i beskrivende økonomi Pindyck: Microeconomics Horngren: ...
  • ny reform

    Forumindlæg
    Hej.. er der nogen der ved, hvordan historie eksamen kommer til at foregå efter den nye reform, altså HVIS jeg skal op i faget til sommer næste år? og hvad med dansk mundtlig, fysik B, biologi B, engelsk A mundtlig?
  • Korrekturlæsning af SRP

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Jeg søger en som vil korrekturlæse min SRP når jeg har skrevet den færdig. Mit emne er "den amerikanske drøm i 1920'ernes USA" og tager udgangspunkt i romanen "the Great Gatsby". Det er i fagene Engelsk og Historie.
  • Karakterer på ny reform.

    Forumindlæg
    Jeg er opgavereadaktør i biologi og engelsk. Jeg har i de sidste uger godkendt opgaver fra både den nye og den gamle reform. Jeg ville gerne spørge om der generelt ikke gives karakterer for opgaver på den nye reform. der er meget få opgaver fra den nye reform hvor der er opgivet en karakter.
  • 10.klasse - råd

    Forumindlæg
    Lærer mam noget nyt i 10 klasse i matematik, engelsk og dansk, fysik/kemi osv. Jeg kunne godt tænke mig at vide mere, om man lærte noget nyt/ er det same som 9 klasse eller hvordan foregår det?
  • Forstår ikke helt disse sætninger/opgaver

    Forumindlæg
    Hej I engelsk har vi fået en fremlæggelse for. (Jeg har om Amazon) Men jeg forstår ikke helt de opgaver som jeg skal finde information om... De lyder således: Position in the various markets International expansion Kan i mon forklare mig havd disse to opgaver går ud på?? Tak på forhånd
  • Forklaring til disse 2 opgaver?

    Forumindlæg
    Hej I engelsk har vi fået en fremlæggelse for. (Jeg har om Amazon) Men jeg forstår ikke helt de opgaver som jeg skal finde information om... De lyder således: Position in the various markets International expansion Kan i mon forklare mig havd disse to opgaver går ud på?? Tak på forhånd
  • Enkelt sætning

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med min engelsk oversættelse, er snart færdig, men er bare gået helt i stå ved denne sætning: Ville De gå ind for en lønnedgang for at hjælpe virksomheden til at undgå konkurs? - Håber at I kan hjælpe mig. På forhånd tak
  • Ejefald

    Forumindlæg
    Hej. Jeg vil gerne se om jeg har styr på ejefaldet på engelsk, og vil derfor blive glad hvis nogen gad at kigge på mine besvarelser, og se om jeg har placeret ejefaldet rigtigt eller om der mangler nogen. Tak
  • heelp oversættelse

    Forumindlæg
    1...ved dette års modeshow ---- at this years fasionshow 2...som blev afholdt i .... 3...modebranchens øjne var især rettet mod.... 4...inspireret af 50´érne.... 5 hvad hedder slidt på engelsk på forhånd tak
  • Rettelse af opløg

    Forumindlæg
    Hej mennesker! - Ville høre om jeg kunne søge hjælp hos en af jer! Har brug for en der er rigig god til engelsk, til at rette et oplæg jeg skal lave imorgen. Håber en af jer kan hjælpe! På forhånd, tak :-)