Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 16861 til 16880 af 34519
-
hvad lægger man mest vægt på?
Forumindlæghvad lægger man mest vægt på til tysk(B-niveau) mundlig eksamen i 2.g?er det ekstemporalteksten ellerden kendte tekst man skal fortælle om?? -
Please: Noter til Platon og Hieron!!!
ForumindlægJeg mangler VIRKELIG notater til Platons Alkibiades samt Xenophons Hieron !!!!!!!!Eksamen [email protected]å forhånd TAK!!!!!!!!!!!Marie -
Definition af cos,sin og tan..hjælp..
Forumindlæger der ikke en der gider hjælpe mig med at lave en definition af cos, sin og tan? skal bruge det til eksamen i morgen, så det er meget vigtig.. -
Eksamensspørgsmål
ForumindlægHej Studieportalen Sidder og forbereder til skriftlig eksamen hhx mat A er stødt på den her uden hjælpemidler nogen der har et hint til hvad jeg kan gøre? -
Dansk årsprøve
ForumindlægJeg ville være meget glad, hvis der er nogen, som har nogle eksamensnoter fra mundlig dansk eksamen, som jeg måtte se.Mange hilsner og tak. -
Matematik
ForumindlægHej, jeg vil gerne øve mig til skriftlig matematik , og ville lige hører om der var nogle der havde, eller evt. kunne finde Matematik syge eksamen stx 2008? M.V.H. -
hurtig hjææælp...stikprøver- sandsynlighedsregning
Forumindlæger der nogen her inde der kan definere begrebet stikprøver i sandsynlighedsregning tusind tak hurtig hjælp... skal til eksamen imorgen vil gerne vide det... -
william wordsworth haster!
Forumindlæganalyse af "Composed upon Westmister Bridge" af Wordsworth!! både på dansk og engelsk er brugbart.skal bruges til eksamen i morgen. -
Dansk stil
ForumindlægJeg er igang med at skrive en stil "Rævefabler" fra eksams sættet 2008 - kunne virkelig godt bruge noget inspiration - nogen som har skrevet den??? -
link til udregning af karakter??
Forumindlæg- Hey!!På et tidspunkt lå der et link herinde, hvor man kunne skrive sine karakterer, både eksamens og års-, og gennemsnittet blev derefter regnet ud. Hvad var det lige linket var? -
Skriftlige opgaver fra studentereksamen
ForumindlægHej med jer,Tænkte på om man kan få sin danskstil, matematikprøve og lignende fra eksamen tilbage et eller andet sted?God sommer,Rytmus -
Der blaue brief opgave 2/3 !??
ForumindlægHej. Er der nogen der eventuelt har lavet opgave 2 eller/og 3 der hører til i opgavesættet fra tysk skriftlig eksamen august 2004 ? -
Engelsk synopsis
ForumindlægHej, skal skrive engelsk eksamen synopsis til mundtligt engelsk.. Det skal handle om hooligans.. Men er lidt i tvivl om opsætning og hvad man started ud med og slutter af med i sin synopsis!!?? -
eksamensopgavn
ForumindlægNogen der har lavet / er i gang med at lave eksamens opgave der handler om økologi / esrum sø. Jeg vil gerne sammenligne resultater -
HJÆLP-90er litteraturens stiltræk
ForumindlægHar trukket "90'er litteraturens stiltræk" i dansk til eksamen, er der ikke nogle som kan forklare lidt om hvad det er, og 90'ernes forfattere? -
Biologi hjælp
ForumindlægJeg søger biologi hjælp til eksamen, vil selvfølgelig gerne betale for det. Håber der er nogen som har tid og lyst til at hjælpe. -
Atomets opbygning
ForumindlægHey... Jeg har eksamen her på torsdag, og jeg ville gerne høre om der er nogen, der kan nogle forsøg til emnet ´´atomets opbyging´´? :) -
Biologi blodtryk
Forumindlægjeg har en eksams opg der lyder sådan... hvorfor er det uheldigt, hvis blodtrykket falder for meget...? nogen som kunne give små stikord til hjælp -
hjælp til tysk lektier
Forumindlæghej jeg søger hjælp til tysk i hverdagene og til eksamen som er den 8 juni 2009 (det er en 24 timers) jeg giver 100.- i timen og bor i Århus -
Metaller
ForumindlægHej. Er der nogen, der kan nogle gode forsøg til emnet Metaller (eksamen på torsdag), da jeg selv er helt tom for ideer.
