Søgning på: matematik noter 9 klasse. Resultater: 16881 til 16900 af 75447
-
Idéer til projekt?
ForumindlægHej. Går i 9. klasse på en efterskole, og vi har fået overemnet "Vendepunkter" i projekt-opgave, min ven og jeg. Vi tænkte om der var nogle der kunne give os nogle idéer til et projekt OG et produkt? Tænk gerne ud af boksen, vores lærer sætter pris på at det er kreativt. Tak p... -
Forberedelse til terminsprøve
ForumindlægHej! Jeg går i 9. klasse, og jeg skal til terminsprøve her om 2 uger, så derfor vil jeg gerne være forberedt bedst muligt. Men hvordan kan jeg så være forberedt bedst muligt? Evt. nogle gode hjemmesider med danske, engelske og tyske grammatiske regler, og matematiske begreber, formler osv. ... -
fordømte her på jorden: undskyld
Forumindlægjeg er igang med min 9 klasses afgangsprøve og jeg skal have hjælp til at analysere end tekst der hedder "fordømte her på jorden:undskyld" af Jesper Wung-Sung. den er svær at forstå i midten, der begynder fortælleren at fortælle om nogle mærkelige ting som jeg ikke helt kan få sadt mi... -
Forsøg til naturfagsprøven!!
ForumindlægHej SP:) Jeg går i 9. klasse, og har trukket "Fremtidens bæredygtige produktion" til den obligatoriske naturfagsprøve. Min gruppe og jeg er så blevet enige om delemnet "Fødevareproduktionen", men vi mangler ideer til et længerevarende forsøg, som skal forklares under prøven, ... -
Tysk bøger – hvor!?
ForumindlægHej folkens :-) Jeg er interesseret i at blive bedre til tysk (skriftlig), derfor vil jeg spørge, om I har nogle links til gratis tyske bøger (9. klasses-niveau), hvilket vil være så fantastisk. Håber I kan hjælpe, da jeg brænder for at blive bedre. God weekend :-) -
De røde sko perspektivering
ForumindlægHej friends, Står i den situation at jeg skal aflevere min 9 klasses dansk synopse her i aften, og der skal ejg jo selvfølgelig have noget at persektivere min tekst til.... nogle som har læst "de røde sko" af HCA og har en god tekst eller andet som man kan perspektivere til? på forhå... -
Hvilken karakter får jeg??
ForumindlægHej studieportalen. Jeg har lige været oppe i dansk skriftlig eksamen i 9. Klasse. Jeg valgte at skrive et essay. Temaet var mobning på sociale medier. Jeg misforstod opgaven,og skrev et essay om mobning generelt. Det blev rigtig godt, men kom til at vælge et forkert emne. Så hvor mange karak... -
Analyse og synopsis af Rap Tekster
ForumindlægHej, jeg har problem med analyse rap tekst, jeg har trakt en lyrik så jeg valgt en tekst den hedder "Rap er..." af Stik Op Jakob. Ved i hvordan analyse en rap tekst ? Det til mundtlig eksamen fra Dansk og jeg skal skrive det på denne mandag, og ved i måske hvor mange ord skal have en a... -
Mindtlig engelsk henvendt til gymnasieelever
ForumindlægHej! Jeg leder efter et par gymnasieelever, som kunne sende deres "manuskript" fra mundtlig engelsk i 9. klasse til mig. Du skal helst have fået et høj karakter, så jeg kan se, hvad der er vigtigt. :) Jeg kan give en mail, eller måske kan du bare vedlægge den i et svar? På forhånd ta... -
word avis artikel layout?
ForumindlægJeg sidder lige og laver en 9. klasses avis artikel. Jeg skal lave en artikel med rigtigt layout som i en avis i word 2003. Og jeg skal lave nogle af de der store bogstaver i starten af sætningen som ofte fylder 3 linier som i en avis eller et ugeblad. Er der nogen af jer der ved hvordan man lave... -
Kan man selv vælge særlige vilkår?
ForumindlægHej, Jeg snakkede med en fra min klasse i dag og hun sagde at man selv kunne vælge at komme på særlige vilkår, er det rigtigt? min studievejleder har truet med det, men er lidt i tvivl om jeg skal eller ej. Jeg er ret sikker på at jeg ville få et bedre resultat ud af det, men ikkke sikker på hvor... -
Big brother samfundet ?
ForumindlægJeg har valgt skrive om Big brother samfundet i forbindelse med projektugen på min skole, men har det svært med finde kilder ! så håbede virkelig der var nogle kloge hovedet som kunne hjælpe mig? Går kun i 9 klasse, men gymnasie matteriale er intet problem ;) Ved godt hvad det er, kort, men det ... -
Gode råd
ForumindlægHej folks Jeg skal til dansk skriftlig fremstilling og tvivlede på, om jeg kunne nå at få mine 10 taller erstatet med 12 taller. Er der nogle kloge hoveder derude, som har nogle gode råd til en elev i 9. klasse, som skal til eksamen maj 2010? -
Tekster til mundtlig tysk eksamen!
ForumindlægJeg skal have lavet en disposition til min første mundtlige tysk eksamen. Jeg går i 9. klasse, og derfor er det meget svært at finde tekster på nettet, som er på mit niveau. Mit emne er Arbeit/praktikum, og udfra dette skal jeg finde fem sider (hver på 1300 ord). Jeg håber, der er nogle, som en... -
endelser
Forumindlæghey Jeg skal snart til 9. klasses eksame og har derfor tjekket mine fejl på mine diktater ( det er nemlig her jeg for dårlige karekter) de fleste af mine fejl var ved endelserne og vil derfor spørge om nogen kendte et link til at kunne øve mig på forskellige ord? ;) -
Hjælp til et emne...
ForumindlægHej alle, jeg er en pige i 9. klasse som om ikke så længe står med en projektopgave, problemet er bare at jeg ikke ved hvad jeg skal skrive, ville rigtig gerne høre om nogle af jer derude evt. havde nogle idéer til hvad man kunne skrive om. Mit overemne hedder "er det retfærdigt at.... ?&q... -
Korea Produkt???
ForumindlægHej alle sammen Min makker og jeg er i gang med vores 9. klasses projekt opgave. Overemnet er "Det gjorde en stor forskel", og vi har valgt underemnet Korea. Vi fokuserer på situationen mellem de to lande, krigen og deres splittelse. Vi mangler bare en fantastisk ide til et prod... -
Online diktat
ForumindlægHvor kan øve sig på Diktat online nogen der kender en hjemmeside hvor kan øve på diktat inden EKSAMMEN. ( bliver helt bange ) jeg er virkelig dårlig til diktat eller bare hele det sæt og vil spørge nogen kendte nogle hvor jeg kunne øve mig ? jeg får normalt 4 i 8. klasse lå jeg på et 9 tal. pl... -
Etik og moral angående projektopgave
ForumindlægVi er 3 piger fra 9. klasse, og vi har projektuge. Vores emne er Darwin og evolutionsteorien. Vi har været ude og interviewe præst om evolution og om, hvad hun mener om det. Hun tror på evolution. Synes I, at det er etisk rigtig eller forkert? (Kan en præst sige at hun tror på evolution, nå... -
Hvor er der mest ungdomskriminalitet?
ForumindlægHej vi er 3 piger på 15 år. Vi er igang med vores sidste projektopgave for 9. klasse, om ungdomskriminalitet. Vi har prøvet at søge på Google, men vi kan simpelthen ikke finde noget om hvor der er mest ungdomskriminalitet i Danmark, så vi vil høre ad, om i ved noget eller i kan henvise til e...
