Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 16901 til 16920 af 27879
-
Fysik c eksamen - Fotoner
ForumindlægHej Jeg sidder i skrivende stund og bakser med emnet lys og fotoner. Jeg har svært ved at forstå emnet og især den del der omhandler fotoner. I min fysikbog står der at et atom kan absorbere en foton. Det virker meget rimeligt, men jeg forstår simpelthen ikke hvor fotonerne befinder sig.. Er... -
The American dream- + Martin Luther Kings tale
ForumindlægHej alle! Jeg har fået en lille opgave for.. Vi har om "The American dream" og jeg skal nu få Martin Luther King's tale "I have a dream" ind under emnet the American dream. Så, hvordan hører Martin Luther King's tale indunder the american dream? Hvilken sammenhæn... -
Hvordan forgår eksamen i NF C niveau
ForumindlægHej folkens jeg skal snart op til eksamen i NF C niveau, jeg har lavet en eksamens disposition for det emne jeg vil snakke om nrmlig elektricitet i i- og ulande. Jeg vil gerne vide hvordan eksamen forgår og om alle de rapporter og forsøg man har lavet kan trækkes og om og om hvor meget man skal... -
Irrationale funktioner
ForumindlægDer er vel ikke nogen der skulle ligge inde med noget materiale om Irrationale funktioner. Jeg er kommet lidt sent i gang og har alle mine bøger og noter, og har styr på emnet. Jeg er blevet ramt af noget der hedder dovenskab. :) Så hvis jeg bare kunne klippe klistre lidt i stedet for at skrive... -
Dispositioner
ForumindlægHej Alle, jeg skal til prøve imorgen i fysik/kemi så jeg vil bare lige høre om der er nogle der ligger inde med dispositioner indenfor de her emner. Alle emnerne er fra min 9 klasses prisma bog (pensum) - Det sure, det salte, det basiske (syrer, baser, salte, neutralisation osv..) - Jordens sa... -
Hjælp til fysik eksamen - disposition
ForumindlægHej :-) Jeg skal til fysik eksamen på torsdag og er i gang med at forberede mig ved at lade dispositioner til de emner jeg kan trække.. Problemet er at jeg har brug for idéer til hvad mine dispositioner skal indeholde, så ville høre om i havde nogle jeg måtte få inspiration fra... :--) Emne... -
Mundtlig Kulturfag - Synopsis
ForumindlægHejsa Jeg skal snart op i kulturfag ( Historie - samfund - religion samlet ) mundligt hvor jeg har haft 2 uger til at lave min synopsis, og har afleveret den, så nu skal jeg op her snart... Eksamen vare i 45min hvor der står at jeg har 15min til at fremlægge min synopsis, og resten af ... -
Fysikforsøg om motionscenteret
ForumindlægHej Jeg skal lave nogle forsøg til eksamen ud fra et emne som lyder "Motionscenteret- Dig og dine venner er i mottionscenteret og skal i gang med at løfte vægte. Nogle motionsmaskiner har mulighed for at i vægte med forskellig vinkler. Der er to ens maskiner, men den ene føles lidt lettere ... -
Erhvervsret C - Mundtlig eksamen
ForumindlægHej derude... Jeg er i den situation, at jeg skal op i mundtlig Erhversret, hvor jeg har fået en skriftlig opgaveteskt, hvor jeg skal redegøre for teorien, analysere opgaven og herefter vurdere, hvem der eventuelt har ret. Indtil videre har jeg identificeret emnet, hvilket er erstatning... -
HJÆLP FYSIK EKSAMEN!!!!!!!
ForumindlægHey derude. Jeg skal til min obligatoriske fysik/kemi eksamen, som er meget snart. Jeg har valgt at lave en disputation over alle de emner vi har haft. Dog er jeg helt fortabt med ''Atomer og Stråling'' og '' Samfundets elforsyning''. Er der en sød sjæl, som vil k... -
Erhversret - Erstatning uden for kontrakt
ForumindlægHej derude... Jeg er i den situation, at jeg skal op i mundtlig Erhversret, hvor jeg har fået en skriftlig opgaveteskt, hvor jeg skal redegøre for teorien, analysere opgaven og herefter vurdere, hvem der eventuelt har ret. Indtil videre har jeg identificeret emnet, hvilket er erstatning... -
Mundtlig VØ b?
ForumindlægHej derude :) Jeg skal til VØ eksamen om 2 dage og tager det på fjernstudie. Har læst godt op, men desværre er der ingen vejledning om, hvordan selve eksamen foregår... hvad man kan forvente osv? er der nogle der kan svare på følgende: 1. hvor mange spørgsmål får man ca? 2. kan man komme... -
Problemformulering samt gode tips/gennemgangsrækkefølgen
ForumindlægHej SP Jeg sidder og skal op til AT-eksamen i morgen. Da jeg har fastlagt min gennemgang som: 1. Præsentation af emne, samt valgt emne 2. Besvarelse af problemformulering 3. Uddybelse af problemformuleringens besvarelse, vha. problemstillingerne Men da jeg skal besvare problemformuleringen og... -
Projekt-opgave
ForumindlægHej ;D Vi skal om ikke så lang tid lave projekt-opgaver, og vores overornede emne er 'strømninger'.. Jeg har ikke valgt emne endnu, og det er så der I kommer ind i billede! Hvis I har nogle gode forslag skal I endelig skrive! Jeg havde tænkt lidt på noget omkring hippi-tiden, noget med m... -
Søger stof om "Demokrati og medier"
ForumindlægHej, Jeg har for nyligt fået en samfundsfagsrapport for, der skal omhandle demokrati og medier. Rapporten er en slags øvelse til en synopsis. Vi skal lave en problemformulering, opstille nogen problemstillinger og redegøre, analysere og vudere det. Vi skal selv finde på vores emne, men det ska... -
kroppens cirkulationssystem
ForumindlægHey, jeg skal op i biologi på tirsdag og er igang med at lave disposition over de 12 emner jeg har fået udleveret. et af punkterne til et af emnerne er "Beskriv kroppens cirkulationssystem", jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad "kroppens cirkulationssystem" er, har kigg... -
KRIG
ForumindlægHej. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Jeg skal skrive en synopsis, som omhandler krig og medier eller teknologi. Herudfra skal jeg finde et underemne - men har ingen idéer. Nogen der har? Udfra dette emne skal jeg koble to fag, som synopsen skal skrives i. Altså jeg skal skrive om en k... -
Hjælp til valg af studieretningsprojekt
ForumindlægHej Alle Ved ikke lige om det er det rigtige sted for dette indlæg, men prøver ad. Jeg skal skrive studieretningsprojekt og ville høre om der er nogen som har nogle ideer til emner? Min studieretning er Biologi A, matematik A og kemi B. Jeg har besluttet mig for at det skal være en af følgende ko... -
Synopsis
ForumindlægHej, Har lige fået til opgave at lave en synopsis på 3-4 sider i samfundsfags hvor jeg skal skrive om problemstilling mht. Lissabontraktaten. Men er så kommet en smule i tvivl om hvor meget tekst der egentlig må stå i den her synopsis, for det er svært at vise hvad man egentlig kan, hvis man kun ... -
Skal snart til eksamen !
ForumindlægHejsa. Jeg skal snart op i mundtlig engelsk og kunne godt bruge lidt af jeres hjælp. Jeg har 5 min. at tale i om det emne jeg selv har valgt. Jeg har valgt en tekst og emnet jeg vil snakke om er "undertrykkelse." Teksten jeg har valgt er "Den grimme ælling" men selvfølgelig b...
