Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 16901 til 16920 af 52201
-
Analyse af nytårstale..
ForumindlægHej alle.. Nogle der har analyseret en nytårstale før, som har lyst til at hjælpe :( ?? -
Eksamensopgave mat b- trekantsberegning
ForumindlægHej alle. Sidder og øver mig lidt på nogle eksamenssæt, og faldt over denne opgave, som jeg har svært ved at få løst. Min løsning af opgaven er vedhæftet i fil, men jeg er usikker om brugen af cosinus relationerne. Hvordan finder jeg hc og arealet af ABC? På forhånd tak -
Fysik eksamessæt 2009?!
ForumindlægHey tænkte på om der er nogen der har fysik B eksamessæt fra 2009 og svar, da jeg skal op i eksamen imorgen, virl jeg kigge lidt på dem, håber nogen kan hjælpe -
Produkt til folkestyre og islam!!!!!!!!??????
ForumindlægHej, jeg har valgt hvorfor klinger demokrat og islam ikke? Jeg har fantastiske ideér på alle punkter!? (kender i det når man kan forestille sig argumentationerne) - Så er det jeg kommer til produktet!?!!! Det hele skal afleveres den 14 Juni 2010!!!? Det ville helt seriøst være ALLE TIDERS VENTER... -
Internet ved Juridisk Metode- eksamen?
ForumindlægEr det tilladt at bruge internettet ved juridisk metode-eksamen? Der har set på nogle tidligere eksamensopgaver og der står en del domme, som jeg går ud fra skal findes via thomson? -
Formler til diverse
ForumindlægKunne være dejligt, hvis nogle kloge hoveder kunne hjælpe med nogle formler. :) Eksponentialfunktionen - Beregne a og b ud fra to punkter - Forstå grafernes forløb og sammenspil med a og b - Fortolkning af og beregning af relativ tilvækst - Fortolkning af fordoblingskonstant - Regneregle... -
Engelsk på C-niveau
ForumindlægHvornår har man engelsk på C-niveau? Jeg har søgt en stuideplads på en videregående uddannelse og der er specefikke adgangskrav som engelsk C-niveau skal være bestået. Jeg har altid været elendig til engelsk. Jeg fik tilbagemelding, at jeg ikke havde engelsk C-niveau bestået. Jeg har haft engels... -
metode
ForumindlægKan man bruge den hermenutiske metode indenfor faget religion? Og hvorledes? -
Differentialkvotient og optimering
Forumindlæghej jeg har nogle spørgsmål og håber i gider svare på dem for mig. Da jeg skal bruge dem til eksamens notater. Jeg har fået 3 problemstillinger som lyder således: 1. Hvad er sammenhængen mellem begrebet differentialkvotient og monotoniforhold. 2. Find ved hjælp af differentialregning den eksak... -
Engelsk
ForumindlægHej. Hvis man skal ind til engelsk prøven og skal til sidst skrive en kort tekst, hvordan griber man det an? hvordan starter man og hvordan slutte man så det bliver godt? der må være noget der igen. -
Hvordan lægger jeg mine opgaver ind?
ForumindlægHej, jeg vil gerne dele mine afleveringer med jer, men jeg ved ikke hvordan man uploader dem. Nogen, der kan hjælpe? -
Perspektiver udviklingshæmmede
ForumindlægHej, er der nogen der ved hvad jeg kan perspektiver udviklingshæmmede med? Jeg er lidt lost og har brug for hjælp. (Udviklingshæmmede er handicappede, alkoholiker osv.) Dem der har lidt hårdt i livet som staten skal lægge mange milioner til om året for at hjælpe dem. -
Nogen der ved hvordan man skriver et godt læsebrev til fsa?
Forumindlæg -
Kemi B eksamen
ForumindlægJeg undrede mig over, at hvis man har fået 7 i skr. kemi og 4 i mundt. i årskarakter, og man får 00 til eksamen, har man så dumpet faget? Det vælgter 1,5 -
Studieretningsprojekt?
ForumindlægHej., et kort spørgsmål, hvad er et studieretningsprojekt? Tak på forhånd:) -
Engelsk stil
ForumindlægHej jeg har fået en engelsk stil for som hedder "dress". En af mine venner lavede den i 2010 og har lige sendt den til mig. Mit spørgsmål er om jeg kan blive busted i at sende den, som den er til min lærer. Vores gymnasium bruger hjemmesiden "urkund", hvor de kan se om man har... -
Serviceøkonom udd.
ForumindlægJeg skal skrive min hovedopgave på min serviceøkonom uddannelse indenfor sport og event. Min spørgsmål er såmænd bare, om der er nogen som har en idé til, hvad jeg kan skrive om???? Jeg er bedst til at skrive noget om event, men indenfor sport interesserer jeg mig mest for fodbold! Opgaven ska... -
Helt ude og skide med Mat A karakterer
ForumindlægHej alle Er sådan set ret så meget ude og skide, med henhold til mine mat karakterer.. min mat lærer er ikke specielt god til at formidle, men det er dog i sidste ende mit eget ansvar at tage hånd om mit problem. Jeg tænkte på om der er nogle der har nogle gode fif til hvordan man kan oppe sig h... -
opbygning af debatíndlæg
Forumindlægheeij. jeg har skal skrive et debatindlæg, fra FSA 2011. Problemet er hvordan opbygning skal være altså selve orden, skal den være ligesom en avisartikel? på forhånd tak -
Hvad vil det sige? :)
ForumindlægHejsa! Jeg skal omskrive digtet "Moderne skønhed" af Michael Strunge, til en prosaberetning. Men hvad vil det sige? Er der nogen der nogensinde har lavet en anaylyse af dette digt, som evt. kunne hjælpe? Men i alt fald: Hvad menes der med, at jeg skal omskrive digtet til en pr...
