Søgning på: dansk reportage. Resultater: 16921 til 16940 af 41162
-
Hjælp!
ForumindlægJeg skal til eksamen i fransk og bogen L'etranger af Camus er blandt andet opgivet. Er der nogle, der har nogle guldkorn til denne? Helst på dansk. -
BÆRBAR TIL EKSAMEN??
ForumindlægMå man ikke have bærbar med til geografi på mellemniveau i 3.g?? Har haft det i både historie og dansk, men nu siger min lærer i geografi pludselig det må man ikke i geografi -
1 sætnings oversættelse
ForumindlægFra dansk-engelsk 1. De drev franskmændene til isoleret områder 2. They drove the frenchpeople to isolated areas. -
Bog
ForumindlægJegs kriver en bog, men er der nogen dwer vil hjælpe, er der nogle der er forfatter, e ller er gode til dansk? -
SSO
ForumindlægHej er der nogle der har erfaring med at skrive HF SSO i dansk? Må man selv vælge hvad man vil skrive om? og udfolder de så spg ud fra det eller hvordan? -
Spørgsmål - hjælp til en sætning
Forumindlæghej Hvordan oversætter jeg dette fra dansk til tysk skrivningen af de essentielle eventyr das schreiben von dem essenzieIIem Märchen ? -
Holdlister på KU
ForumindlægHej, jeg skal læse dansk på KU, men ved endnu ikke hvilket hold jeg er kommet på. Er der nogen der ved hvor man kan finde sit hold? På forhånd tak! -
HASTER: 2.g opgave!!
Forumindlæger der nogle, der har nogen gode ideer til hvad man kunne skrive om i 2.g's dansk opgave?? altså i genren Novelle:) -
Noter!
ForumindlægHej! Er der nogen, som har noter i AP? Både latin og dansk delen. Og eventuelt nogle, der kan beskrive, hvordan eksaminationen foregår -
Rettelse
ForumindlægHej derude. Er der en venlig sjæl, der gider at rette en side på dansk? Eller bare lave en markering de steder hvor der er fejl? På forhånd tak! -
Myter..
ForumindlægHej derude.. Jeg skal skrive en dansk stil en myte. Er bare i tvivl om hvad det skal være for en myte?? nogen der kan hjælpe mig. Evt. læg ud med ideer. -
HELP ME
ForumindlægEr der en der gider at hjælpe mig? Du skal bare rette min dansk essay, altså rette det sproglige og kommafejl Hvis du gider, så bare send din email tak på forhånd -
breeeeV
Forumindlægjeg har dansk terminsprøve imorgen og jeg skal skrive et brev.. ka nogen af jer hjælpe mig med at skrivee breeeeev -
brev
Forumindlægheej... jeg har dansk terminsprøve imorgen og jeg skal skrive et brev.. ka nogen af jer hjælpe mig -
Case-eksamen Ikea
ForumindlægEr der nogle som kan maile et sæt eksamensopgaver til Case-eksamen i dansk på E eller D-niveau. Det skal være en Ikea-case. På forhånd tak. -
Komma
ForumindlægHej Hvordan sættes det grundlæggende komma i engelsk? Ligesom der på dansk skal være 2 sæt subjekt og verballed før man kan sætte et komma. -
komma
ForumindlægHej Hvordan sættes det grundlæggende komma i tysk? Ligesom der på dansk skal være 2 sæt subjekt og verballed før man kan sætte et komma. -
HF
ForumindlægHej studi ER fagene på HF lavere niveau end i gymnasiet, da man kun har 2 A fag nemlig historie og dansk? -
DHO om Perikles
ForumindlægEr der nogen der ved noget om Perikles, som ikke er fra wiki eller den store danske? Og ved noget om folkets mening om ham??? det ville hjælpe meget! -
Læreruddannelsen - Noter
ForumindlægHej Jeg er første års studerende, og vil hører om der er nogen som har noter til følgende fag: Dansk indskolingen - KLM - Religion/Engelsk. Mvh
